Re: цензії

24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій
«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
Джерела мови російського тоталітаризму
18.04.2025|Ігор Зіньчук
Роман про бібліотеку, як джерело знань
18.04.2025|Валентина Семеняк, письменниця
За кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
12.04.2025|Андрій Содомора
І ритмів суголосся, й ран...
06.04.2025|Валентина Семеняк
Читаю «Фрактали» і… приміряю до себе
05.04.2025|Світлана Бреславська, Івано-Франківськ
«Ненаситність» Віткація
30.03.2025|Ігор Чорний
Лікарі й шарлатани
Пісня завдовжки у чотири сотні сторінок
11.03.2025|Марина Куркач, літературна блогерка, м. Кременчук
Жінкам потрібна любов
Головна\Події\Культура

Події

10.04.2019|13:26|Буквоїд

Чорнобильська катастрофа привернула увагу “The New York Times”

На сторінках авторитетного американського видання вийшов огляд останніх книг присвячених катастрофі 1986 року на Чорнобильській атомній електростанції та її наслідків.

На сторінках авторитетного американського видання вийшов огляд останніх книг присвячених катастрофі 1986 року на Чорнобильській атомній електростанції та її наслідків. У фокусі огляду опинилися дві книги: Адама Гіґінботема (Higginbotham) «Північ у Чорнобилі: нерозказана історія найбільшої у світі ядерної катастрофи» та Кейт Броун (Brown) «Посібник із виживання: чорнобильський путівник у майбутнє».

Обидва видання – нові. Перша вийшла друком у лютому, друга – у березні.

Книга Гіґінботема написана на основі багатогодинних інтвервю із свідками катастрофи, із залученням документальних свідчень, частина з яких певний час буда засекречена.

За анотацією видавця, «”Північ у Чорнобилі” – це незабутній портрет однією з найбільших катастроф у ХХ столітті, людської стійкості та винахідливості, а також уроків… коли людство прагне упокорити природний світ власній волі».

Гіґінботем майстерно відображає нервову радянську атмосферу технічних невдач із експлуатації реактора, коли партійні функціонери не мали достатніх знань щодо потенційних ризиків, тоді як науковці боялися про це заявити через страх втрати свого статусу чи життя. Катастрофа значною мірою була наслідком соціального порядку в контексті якого вона відбулася. І цей порядок загострив і підсилив її наслідки брехнею та спробою приховувати факти.

На відміну від Гіґінботема, книга Броун акцентує увагу на наслідках катастрофи.

Обидві книги формулюють питання на майбутнє: чи будемо ми уникати обговорення ризиків кожного із можливих джерел енергії і чи будемо це обговорення по суті впливати на наш вибір?

Інформація: The New York Times



Додаткові матеріали

08.04.2019|13:08|Події
В Україні почали продавати футболки із зображенням Шевченка у різних образах
01.04.2019|14:47|Події
В Україні покажуть балетну інтерпретацію "Дон Кіхот"
28.03.2019|20:08|Події
Постановка шекспірівської трагедії отримала відзнаку в Україні
26.03.2019|10:09|Події
Хто з кандидатів не забув про книжки у своїх програмах
25.03.2019|10:29|Події
У Польщі інсценізували книгу Гітлера
коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

24.04.2025|19:16
Ееро Балк – лауреат премії Drahomán Prize за 2024 рік
24.04.2025|18:51
Гостини у Германа Гессе з українськомовним двотомником поезії нобелівського лауреата
21.04.2025|21:30
“Матуся – домівка” — книжка, яка транслює послання любові, що має отримати кожна дитина
18.04.2025|12:57
Під час обстрілу Харкова була пошкоджена книгарня «КнигоЛенд»
14.04.2025|10:25
Помер Маріо Варгас Льоса
12.04.2025|09:00
IBBY оголосила Почесний список найкращих дитячих книжок 2025 року у категорії «IBBY: колекція книжок для молодих людей з інвалідностями»
06.04.2025|20:35
Збагнути «незбагненну незбагнеж»
05.04.2025|10:06
Юлія Чернінька презентує свій новий роман «Називай мене Клас Баєр»
05.04.2025|10:01
Чверть століття в літературі: Богдана Романцова розкаже в Луцьку про книги, що фіксують наш час
05.04.2025|09:56
Вистава «Ірод» за п’єсою Олександра Гавроша поєднала новаторство і традицію


Партнери