
Re: цензії
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
- 12.06.2025|Ігор Зіньчук«Європейський міст» для України
- 07.06.2025|Ігор ЧорнийСни під час пандемії
- 03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськКаміння не мовчить: контур герменевтики
Видавничі новинки
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
- Тетяна Трощинська. «Любов не минає. Щоденник мами, що втратила сина»Проза | Буквоїд
Події
15.04.2021|13:20|Буквоїд
Померла Ольга Жбанкова
Пішла з життя Ольга Жбанкова, мистецтвознавиця, дослідниця українського мистецтва ХIХ століття NAMU, палка пропагандистка мистецтва модерну і зокрема творчості Всеволода Максимовича
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила журналістка Валентина Клименко.
"Важко вимовити вголос чи написати. Вранці сказали, що померла Ольга Борисівна Жбанкова, мистецтвознавиця, дослідниця українського мистецтва ХIХ століття NAMU, палка пропагандистка мистецтва модерну і зокрема творчості Всеволода Максимовича.
Я пам´ятаю своє перше враження від знайомства з Ольгою Борисівною, я тоді брала в неї коментар для великого матеріалу про музей для l"Officiel - https://officiel-online.com/.../v-gostyah-u.../, а вийшла довга й цікава розмова, і я була під враженням: від її доброзичливого спілкування і олдскульних, красивих, класичних прикрас - вони виглядали на ній так само органічно, як на жінках із полотен 19 століття, вона якраз вміла їх носити - рідко зараз таке зустрінеш; від її неосяжних знань про свій предмет, від шляхетних манер, жіночності, гідності. Вона сиділа за своїм столом у крихітному кабінеті, а на стіні позад неї були афіші виставок, які вона курувала. Я навіть пам´ятаю свій тодішній пост у Фейсбуці: я писала, що хотіла б зняти фільм про музейних співробітниць - шляхетних, з добрим смаком, який проявляється у повсякденних дрібницях, який витончується від роботи з мистецтвом. треба було шукати однодумців, писати сценарій і знімати негайно...
Коли я працювала в музеї, спілкування з Ольгою Борисівною ніколи не затьмарювалося зверхністю чи гнівом, вона завжди була привітна, не категорична, не метушилася, не пліткувала, любила свою роботу. Усі в музеї знають, що Ольга Борисівна - бездоганний експозиціонер. її виставки були чудово скомпоновані і експоновані. Ольга Борисівна нарікала, що її виставку "Лінія модерну", яка відкрилася у 2013 році напередодні Революції Гідності, побачили дуже мало людей, а оскільки залишилися фото, є тексти, то вирішили, що добре було б зробити каталог цієї виставки: модерн - красивий, його люблять (майже) всі. Ольга Борисівна написала всі тексти, Галина Володимирівна Чумак допомогла зібрати зображення потрібних творів з інших музеїв, і я вірю, що цей каталог ще вийде.
Востаннє ми говорили з Ольгою Борисівною на початку березня. "Валечка, вы видели выставку брошей? Очень красивая". Ми говорили про те, що цього року в неї закінчується контракт у музеї, про портрет Лесі Українки пензля Івана Труша, про те, що вона закінчила книгу про Миколу Пимоненка....
Для мене Ольга Борисівна - той ідеальний класичний музейний співробітник/ця, як у кіно.
Царство небесне", - написала Клименко.
Фото: l"Officiel
Коментарі
Останні події
- 26.06.2025|19:06Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
- 26.06.2025|14:27Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
- 26.06.2025|07:43«Антологія американської поезії 1855–1925»
- 25.06.2025|13:07V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
- 25.06.2025|12:47Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
- 25.06.2025|12:31«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
- 25.06.2025|11:57Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
- 25.06.2025|11:51Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
- 20.06.2025|10:25«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі
- 18.06.2025|19:26«Хлопчик, який бачив у темряві»: історія про дитинство, яке вчить бачити серцем