Re: цензії

18.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Нотатки мемуарного жанру
17.12.2024|Оксана Тебешевська, заслужений учитель України, письменниця
Володимир Качкан: «З того слова насію довічних пісень…»
14.12.2024|Валентина Семеняк, письменниця
Ключ до послань
10.12.2024|Ігор Зіньчук
Свобода не має ціни
01.12.2024|Ігор Зіньчук
Томас Манн „Будденброки” – роман–сага про занепад однієї родини
20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях

Події

15.04.2021|13:20|Буквоїд

Померла Ольга Жбанкова

Пішла з життя Ольга Жбанкова, мистецтвознавиця, дослідниця українського мистецтва ХIХ століття NAMU, палка пропагандистка мистецтва модерну і зокрема творчості Всеволода Максимовича

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила журналістка Валентина Клименко.

"Важко вимовити вголос чи написати. Вранці сказали, що померла Ольга Борисівна Жбанкова, мистецтвознавиця, дослідниця українського мистецтва ХIХ століття NAMU, палка пропагандистка мистецтва модерну і зокрема творчості Всеволода Максимовича.
Я пам´ятаю своє перше враження від знайомства з Ольгою Борисівною, я тоді брала в неї коментар для великого матеріалу про музей для l"Officiel - https://officiel-online.com/.../v-gostyah-u.../, а вийшла довга й цікава розмова, і я була під враженням: від її доброзичливого спілкування і олдскульних, красивих, класичних прикрас - вони виглядали на ній так само органічно, як на жінках із полотен 19 століття, вона якраз вміла їх носити - рідко зараз таке зустрінеш; від її неосяжних знань про свій предмет, від шляхетних манер, жіночності, гідності. Вона сиділа за своїм столом у крихітному кабінеті, а на стіні позад неї були афіші виставок, які вона курувала. Я навіть пам´ятаю свій тодішній пост у Фейсбуці: я писала, що хотіла б зняти фільм про музейних співробітниць - шляхетних, з добрим смаком, який проявляється у повсякденних дрібницях, який витончується від роботи з мистецтвом. треба було шукати однодумців, писати сценарій і знімати негайно...

Коли я працювала в музеї, спілкування з Ольгою Борисівною ніколи не затьмарювалося зверхністю чи гнівом, вона завжди була привітна, не категорична, не метушилася, не пліткувала, любила свою роботу. Усі в музеї знають, що Ольга Борисівна - бездоганний експозиціонер. її виставки були чудово скомпоновані і експоновані. Ольга Борисівна нарікала, що її виставку "Лінія модерну", яка відкрилася у 2013 році напередодні Революції Гідності, побачили дуже мало людей, а оскільки залишилися фото, є тексти, то вирішили, що добре було б зробити каталог цієї виставки: модерн - красивий, його люблять (майже) всі. Ольга Борисівна написала всі тексти, Галина Володимирівна Чумак допомогла зібрати зображення потрібних творів з інших музеїв, і я вірю, що цей каталог ще вийде.

Востаннє ми говорили з Ольгою Борисівною на початку березня. "Валечка, вы видели выставку брошей? Очень красивая". Ми говорили про те, що цього року в неї закінчується контракт у музеї, про портрет Лесі Українки пензля Івана Труша, про те, що вона закінчила книгу про Миколу Пимоненка....

Для мене Ольга Борисівна - той ідеальний класичний музейний співробітник/ця, як у кіно.

Царство небесне", - написала Клименко.

Фото: l"Officiel


коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери