Re: цензії
- 22.04.2024|Ігор ЧорнийРозтікаючись мислію по древу
- 08.04.2024|Ігор ЧорнийЗлодії VS Революціонери: хто кращий?
- 04.04.2024|Ігор Бондар-ТерещенкоЛеді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
- 03.04.2024|Марта Мадій, літературознавицяФантасмагорія імперського пластиліну
- 28.03.2024|Ігор ЧорнийПрощання не буде?
- 20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наукСвітиться сонячним спектром душа…
- 20.03.2024|Віктор ПалинськийУ роздумах і відчуттях
- 20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професорЖиттєве кредо автора, яке заохочує до читання
- 20.03.2024|Віктор ВербичНіна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
- 18.03.2024|Ігор ЗіньчукКумедні несподіванки на щодень
Видавничі новинки
- В «Урбіно» видали безсмертну «Емму» Джейн ОстінКниги | Буквоїд
- Рената Пйонтковська. "Китиха"Дитяча книга | Буквоїд
- Фредерік Верно, "Рейвах"Книги | Буквоїд
- Ніна Горик. "Лінії оборони"Книги | Буквоїд
- Олег Крот. "Комунікації"Книги | Буквоїд
- Таіс Золотковська. "Лінія зусилля"Книги | Буквоїд
- У Vivat вийшла нова книжка Марка ЛівінаКниги | Буквоїд
- Юрій Яновський. "Майстер корабля"Проза | Буквоїд
- Ольга Кобилянська. "За ситуаціями"Проза | Буквоїд
- Іван Франко. "Маніпулянтка"Проза | Буквоїд
Події
Серед 5 соцмереж Facebook є головною платформою для спілкування книголюбів - дослідження
Українці у соцмережах залишають відгуки, діляться рекомендаціями та загалом активно обговорюють книги. А найактивніше це роблять користувачі Facebook. Про це свідчить дослідження, проведене на замовлення Українського інституту книги з 1 січня по 31 липня 2020 року за методом соціального прослуховування (Social Media Listening - SML).
“Центр контент-аналізу дослідив для нас 1 387 163 одиницях контенту на книжкову тематику. Серед них - пости у соцмережах Facebook, Instagram, Twitter, ролики в YouTube та дописи в публічних каналах месенджера Telegram», — зазначає очільниця аналітичного відділу УІК Ірина Батуревич.
За отриманими даними, Facebook є основною мережею для обговорення книжок, саме в ньому представлено всі можливі типи читацького контенту.
“На відміну від більш нішевих конкурентів, в Фейсбук традиційно поширеніші об”ємні текстові формати, що дозволяє ділитися думками, висновками, враженнями. ФБ-сторінки стають особистими блогами не тільки для багатьох письменників, але і для поціновувачів літератури” - зазначають в Українському інституті книги.
Однак Instagram передбачувано став мережею, яка найбільше продає: оголошення там посіли друге місце за поширеністю. Велика частка постів належить магазинам дитячої літератури, помітна – психологам.
Найменш типову картину має Youtube: в цій соцмережі кількість читацьких відгуків переважає загальні згадування за рахунок суто читацьких акаунтів. Основний акцент – на книгах про «особистісне зростання». При цьому наявні й ролики про художню літературу, які більше розповідають про саму книгу, ніж про необхідність її прочитати.
Користувачі YouTube найчастіше згадують про слухання аудіокнижок. Більша частина роликів – це власне самі аудіокнижки, але трапляються також і згадування про них. Це відкриває нові перспективи для популяризації аудіокнижкового контенту саме в цьому середовищі.
Twitter – найменш активний і найменш фокусований на конкретних книжках, майже всі дописи стосуються читання в цілому.
Коментарі
Останні події
- 26.04.2024|13:27У Конотопі з’явилася вулиця імені Дмитра Капранова
- 26.04.2024|11:17У ВСЛ вийде книжка Сергія Руденка "Анатомія ненависті. Путін і Україна"
- 25.04.2024|12:38Казковий детектив
- 25.04.2024|11:00У "Віхолі" побачила світ книжка Катерини Липи "Історія архітектурних стилів, великих і не дуже"
- 24.04.2024|16:50У Києві стартує фестиваль "Книжкова країна"
- 24.04.2024|11:49Олена Чернінька презентує книжку "Лемберґ: мамцю, ну не плач" у Червонограді та Луцьку
- 24.04.2024|10:47"Лабораторія" влаштовує гаражний розпродаж!
- 24.04.2024|09:57Видавництво Анетти Антоненко перевидасть «Пасажира» Патріка Сенекаля
- 23.04.2024|19:34Лауреаткою премії Drahomán Prize-2023 стала Катажина Котинська
- 23.04.2024|14:56Open call на участь у благодійній виставці “1000 ШЕДЕВРІВ, ЗНЯТИХ НА СМАРТФОН”