Головна\Події\Інтернет

Події

08.04.2020|10:09|Буквоїд

Читомо розпочинає кампанію підтримки малих видавців

Культурно-видавничий проєкт «Читомо» розпочинає кампанію з підтримки малих і середніх видавців, допомагаючи їм розповісти про свої книжкові новинки.

Зокрема щосереди у рубриці «Читати» редакція розміщатиме 5 новинок від українських видавців, які пояснюватимуть, чому пишаються тією чи іншою виданою книжкою, як вона розширює горизонти й чому має зацікавити читачів.

«Зважаючи на несприятливу ситуацію, яка складається з системою дистрибуції книжок, зміщенні видавничих планів через закриття друкарень, відсутності обігових коштів й перенесенні книжкових виставок, видавці потрапляють у скрутне становище. Ситуацію погіршує і невизначеність із державним фінансуванням провідних інституцій – Українського інституту книги, Українського культурного фонду й Українського інституту – від фінансування яких залежить стійкість і конкурентоспроможність усієї  галузі. І першими під удар попадають малі й навіть середні видавництва. Ми вже є свідками того, як малі видавництва призупиняють свою роботу, а працівники галузі залишаються без роботи», – пояснює ситуацію Оксана Хмельовська,співзасновниця і головна редакторка проєкту «Читомо».

Таким чином Читомо робить свій внесок в акцію #купуйумалих, яку започаткувала Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», щоб допомогти бізнесу втриматися на плаву у цей важкий час. 

Серед пріоритетних завдань редакції була і є підтримка малих видавців, свіжої крові на ринку, яка пожвавлює його. Саме тому редакція закликає не лише ознайомлюватися з книжками, а й купувати їх.

«Попри песимістичні прогнози для малих незалежних видавництв, які першими можуть вийти з гри під час кризи, як і будь-який інший малий бізнес, я абсолютно переконана, що саме книжковий малий бізнес — явище особливе, і саме він може втриматися на ринку. За єдиної умови: нашої з вами підтримки. Підприємці, що звикли працювати на прибуток, можуть швидше полишити цей ринок або переключитися на більш вигідну діяльність з обслуговування російських видавництв. А «місіонери», які не можуть уявити без тої чи тої книжки сучасного культурного життя — продовжать створювати якісний контент українською мовою. Саме ті твори, які змінюють середовище, підіймають важливі теми і допомагають пережити усі виклики гідно. Саме тому Читомо, яке збільшує свою відвідуваність і має довіру читачів, прагне допомогти малому бізнесу й зробити те, що вдається найкраще — добре розповісти про гарні книжки», — наголошує співзасновниця проєкту Ірина Батуревич. 

Перший матеріал, який познайомить із малими видавцями та їхніми книжками вийде вже цієї середи, 8 квітня. Цикл матеріалів триватиме мінімум 2 місяці. 

Читомо



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

13.07.2025|09:20
У Лип´янці вшанували пам’ять поета-шістдесятника Миколи Томенка та вручили його іменну премію
11.07.2025|10:28
Оголошено конкурс на літературну премію імені Богдана-Ігоря Антонича “Привітання життя”
10.07.2025|23:18
«Не народжені для війни»: у Києві презентують нову книжку Артема Чапая
08.07.2025|18:17
Нова Facebook-група "Люблю читати українське" запрошує поціновувачів вітчизняної літератури
01.07.2025|21:38
Артур Дронь анонсував вихід нової книги "Гемінґвей нічого не знає": збірка свідчень про війну та життя
01.07.2025|18:02
Сергію Жадану присуджено австрійську державну премію з європейської літератури
01.07.2025|08:53
"Дикий Захід" Павла Казаріна тепер польською: Автор дякує за "довге життя" книги, що виявилась пророчою
01.07.2025|08:37
«Родовід» перевидає «З країни рижу та опію» Софії Яблонської
01.07.2025|08:14
Мартин Якуб презентував у Житомирі психологічний детектив "Гріх на душу"
01.07.2025|06:34
ТОП-10 книг ВСЛ за червень 2025 року


Партнери