Видавничі новинки

Економіка: як вона працює (і не працює) у словах та малюнках
Книги | Буквоїд
В Україні вперше видано роман сучасного ліванського письменника у перекладі з арабської мови
Книги | Буквоїд
Кетрін Беннер. “Дім на краю ночі”
Книги | Буквоїд
Побачила світ історія української розвідки прадавніх часів
Книги | Буквоїд
Евґенія Йорданова. «Таємниця. 33 історії про любов»
Проза | Буквоїд
Побачила світ збірка оповідань «Львів. Шоколад. Кам’яниці»
Проза | Буквоїд
Перше дитяче видання про коронавірус – психологічна підтримка для українських малюків
Дитяча книга | Буквоїд
Побачили світ історичні есе "Карпатська Україна" Романа Офіцинського
«Пригоди динозавриків» від Еліни Заржицької
Дитяча книга | Буквоїд
Олександр Дан. "Інсомвіта, або Життя та сновидіння Роберта Бланша"
Книги | Буквоїд
Головна\Події\Інтернет

Події

08.04.2020|10:09|Буквоїд

Читомо розпочинає кампанію підтримки малих видавців

Культурно-видавничий проєкт «Читомо» розпочинає кампанію з підтримки малих і середніх видавців, допомагаючи їм розповісти про свої книжкові новинки.

Зокрема щосереди у рубриці «Читати» редакція розміщатиме 5 новинок від українських видавців, які пояснюватимуть, чому пишаються тією чи іншою виданою книжкою, як вона розширює горизонти й чому має зацікавити читачів.

«Зважаючи на несприятливу ситуацію, яка складається з системою дистрибуції книжок, зміщенні видавничих планів через закриття друкарень, відсутності обігових коштів й перенесенні книжкових виставок, видавці потрапляють у скрутне становище. Ситуацію погіршує і невизначеність із державним фінансуванням провідних інституцій – Українського інституту книги, Українського культурного фонду й Українського інституту – від фінансування яких залежить стійкість і конкурентоспроможність усієї  галузі. І першими під удар попадають малі й навіть середні видавництва. Ми вже є свідками того, як малі видавництва призупиняють свою роботу, а працівники галузі залишаються без роботи», – пояснює ситуацію Оксана Хмельовська,співзасновниця і головна редакторка проєкту «Читомо».

Таким чином Читомо робить свій внесок в акцію #купуйумалих, яку започаткувала Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», щоб допомогти бізнесу втриматися на плаву у цей важкий час. 

Серед пріоритетних завдань редакції була і є підтримка малих видавців, свіжої крові на ринку, яка пожвавлює його. Саме тому редакція закликає не лише ознайомлюватися з книжками, а й купувати їх.

«Попри песимістичні прогнози для малих незалежних видавництв, які першими можуть вийти з гри під час кризи, як і будь-який інший малий бізнес, я абсолютно переконана, що саме книжковий малий бізнес — явище особливе, і саме він може втриматися на ринку. За єдиної умови: нашої з вами підтримки. Підприємці, що звикли працювати на прибуток, можуть швидше полишити цей ринок або переключитися на більш вигідну діяльність з обслуговування російських видавництв. А «місіонери», які не можуть уявити без тої чи тої книжки сучасного культурного життя — продовжать створювати якісний контент українською мовою. Саме ті твори, які змінюють середовище, підіймають важливі теми і допомагають пережити усі виклики гідно. Саме тому Читомо, яке збільшує свою відвідуваність і має довіру читачів, прагне допомогти малому бізнесу й зробити те, що вдається найкраще — добре розповісти про гарні книжки», — наголошує співзасновниця проєкту Ірина Батуревич. 

Перший матеріал, який познайомить із малими видавцями та їхніми книжками вийде вже цієї середи, 8 квітня. Цикл матеріалів триватиме мінімум 2 місяці. 

Читомо



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга
Книги від Bookzone

Коментарі  

comments powered by Disqus

- фільми в кінотеатрах України

Партнери