Re: цензії

18.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Нотатки мемуарного жанру
17.12.2024|Оксана Тебешевська, заслужений учитель України, письменниця
Володимир Качкан: «З того слова насію довічних пісень…»
14.12.2024|Валентина Семеняк, письменниця
Ключ до послань
10.12.2024|Ігор Зіньчук
Свобода не має ціни
01.12.2024|Ігор Зіньчук
Томас Манн „Будденброки” – роман–сага про занепад однієї родини
20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Головна\Події\Інтернет

Події

08.04.2020|10:09|Буквоїд

Читомо розпочинає кампанію підтримки малих видавців

Культурно-видавничий проєкт «Читомо» розпочинає кампанію з підтримки малих і середніх видавців, допомагаючи їм розповісти про свої книжкові новинки.

Зокрема щосереди у рубриці «Читати» редакція розміщатиме 5 новинок від українських видавців, які пояснюватимуть, чому пишаються тією чи іншою виданою книжкою, як вона розширює горизонти й чому має зацікавити читачів.

«Зважаючи на несприятливу ситуацію, яка складається з системою дистрибуції книжок, зміщенні видавничих планів через закриття друкарень, відсутності обігових коштів й перенесенні книжкових виставок, видавці потрапляють у скрутне становище. Ситуацію погіршує і невизначеність із державним фінансуванням провідних інституцій – Українського інституту книги, Українського культурного фонду й Українського інституту – від фінансування яких залежить стійкість і конкурентоспроможність усієї  галузі. І першими під удар попадають малі й навіть середні видавництва. Ми вже є свідками того, як малі видавництва призупиняють свою роботу, а працівники галузі залишаються без роботи», – пояснює ситуацію Оксана Хмельовська,співзасновниця і головна редакторка проєкту «Читомо».

Таким чином Читомо робить свій внесок в акцію #купуйумалих, яку започаткувала Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», щоб допомогти бізнесу втриматися на плаву у цей важкий час. 

Серед пріоритетних завдань редакції була і є підтримка малих видавців, свіжої крові на ринку, яка пожвавлює його. Саме тому редакція закликає не лише ознайомлюватися з книжками, а й купувати їх.

«Попри песимістичні прогнози для малих незалежних видавництв, які першими можуть вийти з гри під час кризи, як і будь-який інший малий бізнес, я абсолютно переконана, що саме книжковий малий бізнес — явище особливе, і саме він може втриматися на ринку. За єдиної умови: нашої з вами підтримки. Підприємці, що звикли працювати на прибуток, можуть швидше полишити цей ринок або переключитися на більш вигідну діяльність з обслуговування російських видавництв. А «місіонери», які не можуть уявити без тої чи тої книжки сучасного культурного життя — продовжать створювати якісний контент українською мовою. Саме ті твори, які змінюють середовище, підіймають важливі теми і допомагають пережити усі виклики гідно. Саме тому Читомо, яке збільшує свою відвідуваність і має довіру читачів, прагне допомогти малому бізнесу й зробити те, що вдається найкраще — добре розповісти про гарні книжки», — наголошує співзасновниця проєкту Ірина Батуревич. 

Перший матеріал, який познайомить із малими видавцями та їхніми книжками вийде вже цієї середи, 8 квітня. Цикл матеріалів триватиме мінімум 2 місяці. 

Читомо



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери