Re: цензії

27.06.2025|Ірина Фотуйма
"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
26.06.2025|Михайло Жайворон
Житомирський текст Петра Білоуса
25.06.2025|Віктор Вербич
Про що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
25.06.2025|Ігор Зіньчук
Бажання вижити
22.06.2025|Володимир Даниленко
Казка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
17.06.2025|Ігор Чорний
Обгорнена сумом смертельним душа моя
13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Звичайний читач, який став незвичайним поетом
12.06.2025|Ігор Зіньчук
«Європейський міст» для України
07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики
Головна\Події\Культура

Події

02.09.2020|00:38|Богдан Смоляк

Наслухаю «Дзвін» (2020, № 5)

Суб᾿єктивно-об᾿єктивні нотатки

У зшитку – тендітно-стоїчні верлібри Ярослави Павличко, духовно-наполегливі ритмічники Василя Задорожного, лірично-поривисті – Галини Олійник, пластично-сучасні – Ольги Башкірової, сонетно-експериментальні – Ігоря Фарини.

Сучасну прозу репрезентовано повістю – показового густопису – Левка Різника «Гра з лукавим» і завершенням динамічного «Іронічного детективу» Сергія Дзюби, прозу класичну – майже достовірними «Листами гетер» Алкіфрона в перекладі з давньогрецької Дзвінки Коваль, продовженням живоопису людських незвичайностей «Буття у двох світах» Петра Шкраб᾿юка.

Блок літературозначний містить першодрук розмови Тараса Пастуха з Романом Кудликом (1941–2019) «Кожний поет з дитинства наповнений аурою своєї землі» – на спомин про цього визначного поета природної модерності і багатолітнього головного редактора «Дзвона», критичні відгуки: Ігоря Павлюка – есеїстичний, Андрія Грущака і Богдана Чепурка – щедро цитабельні на книжки, відповідно, Романа Офіцинського, Любові Проць і Василя Стефака.

Відтак – правдиво пізнавальні тексти: Тадея Бардила, Андрія Воробкевича і Йосипа Захарії – пам᾿яті видатного теоретика радіотехніки, галичанина Юрія Величка (1903–1979); Тетяни Фролової – про непересічного київського книговидавця Стефана Кульженка (1837–1906).

Зшиток проілюстровано екслібрисами Ярослава Омеляна і, за представлення Юлії Пашкової, світлинами модельних взірців вишиваного стрічками одягу (з родинної майстерні «ГарнаЯ», заснованої Оленою Бабійчук у Володимирі-Волинському).



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

29.06.2025|13:28
ВСЛ оголосило передзамовлення на книжку Юлії Чернінької "Бестселер у борг"
26.06.2025|19:06
Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
26.06.2025|14:27
Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
26.06.2025|07:43
«Антологія американської поезії 1855–1925»
25.06.2025|13:07
V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
25.06.2025|12:47
Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
25.06.2025|12:31
«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
25.06.2025|11:57
Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
25.06.2025|11:51
Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
20.06.2025|10:25
«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі


Партнери