Re: цензії

30.10.2024|Михайло Жайворон
Воскресіння у слові
30.10.2024|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
«Хотіла б я піснею стати...»
28.10.2024|Олена Даниліна, філологиня, письменниця, арттерапевтиня
У війни не дитяче обличчя
27.10.2024|Євгенія Юрченко
Драматично-поетичний світ Ігоря Павлюка
25.10.2024|Ігор Чорний
Примари минулого
20.10.2024|Євгенія Юрченко
Пан на своїй землі
19.10.2024|Антоніна Царук, м. Кропивницький
Видобувач поезії з буднів
17.10.2024|Альона Радецька, поетеса, літературна критикиня
Трансформація життєвих істин — шлях до самопізнання
17.10.2024|Віктор Вербич
«Не сподівайся і не сумуй»
10.10.2024|Тетяна Торак
Юрій Роговий: «На вулицю йду: раптом знайду тривірша…»
Головна\Події\Культура

Події

29.06.2020|04:55|Буквоїд

«Прозорий САТ» від виконавців імпровізаційної музики

Музиканти ансамблю сучасної музики САТ виклали у мережі твір «Сатівська композиція№2» з наразі невиданого альбому «Прозорий САТ», який було записано у 2009 році.

Окрім «Сатівської композиції №2» альбом містить твори «Лед Зеппелін знову на орбіті» та «Прозорий САТ». У записі альбому брали участь: Сергій Охрімчук (скрипка) – зірка українського джазу, відомий співпрацею з «Біокордом», «Древом», «Хореєю Козацькою», Катею Chilly, «Океаном Ельзи», Олегом Скрипкою, Русланою, «Карпатянами» та іншими виконавцями; Михайло Стрельніков (гітара) – гітарист-віртуоз, педагог, перший виконавець низки сучасних гітарних творів; Олександр Клименко (баян) – музикант і письменник, автор книжок «Supraphon», «Коростишівський Платонов», «Прихована фортеця», «Від не-початку і до не-кінця», «Про дерева і левітацію», «Весь цей літературний джаз», «Розмови про життя і мистецтво» (у співавторстві з Галиною Пагутяк). Пізні записи ансамблю, до яких слід віднести альбом «Прозорий САТ», характеризуються розгорнутими скрипковими соло, експресивною гітарною ритмікою, а також специфічним баянним звучанням, забарвленим потріскуванням міху, яке музиканти САТ вважають одним з чинників індивідуалізації ансамблевого саунду.

Ансамбль сучасної музики САТ утворився у 1986 році. Музиканти тріо одними з перших в Україні почали виконувати імпровізаційну та авангардну музику. Виконання сучасної імпровізаційної музики на скрипці, баяні і гітарі у 80-х роках минулого століття суперечило традиційному слухацькому сприйняттю, оскільки подібний камерний склад асоціювався зі стійкою жанровою ідіоматикою. Дебют САТ на всеукраїнській сцені відбувся у 1993 році, коли на запрошення одного з фундаторів української імпровізаційної музики Олександра Нестерова (1954–2005) ансамбль виступив у Києві на міжнародному фестивалі авангардного мистецтва «Нова територія». У 90-х роках до ансамблю доєднався композитор, мультиінструменталіст, учасник проектів «Хорея Козацька» і «Sarmatica» Данило Перцов.

САТ співпрацював з провідними виконавцями імпровізаційної музики та відомими сучасними композиторами, які створили для колективу низку яскравих творів: Алла Загайкевич («Не відриваючись від землі», «Musique naїve»), Андрій Карнак («SATory I», «SATory II»), Данило Перцов («Кецалькоатль», Соната для гітари соло), Сергій Ярунський (Камерна симфонія №1 «Оранжерея кактусів»). Ансамбль брав участь у багатьох фестивалях імпровізаційної, сучасної академічної та джазової музики, серед яких: «Нова територія», «Прем’єри сезону», «Форум музики молодих», «Київ Музик Фест», Черкаський джазовий фестиваль, «Оберіг», «Мета-Арт», «Free Fest». 

За роки творчої діяльності ансамбль записав і видав диски: САТ (2006), САТ & Алла Загайкевич – Зимовий САТ (2011), COPICAT (2012).

Композитор, музикознавець Андрій Карнак так характеризує творчість ансамблю: «САТ – це завжди жива динамічна субстанція. Тріо САТ не завжди тріо, але основна, базова ідея колективу завжди залишається незмінною. І місія залишається тією ж самою: САТ – відкритий імпровізаційний простір, континуум, де актуальні ідеї народжуються тут і зараз. Мені здається, що зі своєю місією постійно народжувати щось нове і цікаве в різних контекстах та складах хлопці справляються. Хочу підкреслити три моменти в творчості САТ. В першу чергу, рефлективність: музиканти рефлектують не тільки по відношенню один до одного, віддзеркалюючи свої ідеї, вони ще й резонують з тими, хто прийшов їх слухати, дивитися, брати участь, співпереживати. Другий момент – це актуальність того, що робить САТ у кожен момент часу, бо музиканти так чи інакше спираються на поточний стан теперішнього інтонаційного фонду – на те, що чується, сублімується, трансформується і стає частиною досвіду учасників ансамблю, а через них – досвідом слухачів. І останнє. Імпровізаційна музика САТ завжди жива, оскільки вона народжується тут і зараз, повторити її неможливо».



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

30.10.2024|14:38
У просторі ПЕН відбудеться зустріч із письменницею Оксаною Мороз у межах Кіноклубу Docudays UA
30.10.2024|13:44
10 причин відвідати Фестиваль “Земля Поетів” у Львові 9-10 листопада
28.10.2024|13:51
Оголошено довгі списки Книги року ВВС-2024
25.10.2024|09:29
Книгарня біля Софіївського парку: "Книгарня "Є" відкрила магазин в Умані
19.10.2024|09:56
Названі лавреати Міжнародного літературного конкурсу прози рукописів «Крилатий Лев»
17.10.2024|12:48
У видавництві “Чорні вівці” розпочався передпродаж підліткового зимового фентезі “Різдвяний експрес” Карін Ерландссон
17.10.2024|11:55
Розпочався конкурс на здобуття премії Drahomán Prize за 2024 рік
17.10.2024|11:33
Що читає Україна?: аналітика по областям
17.10.2024|11:27
«Liber 24»: як Україна вперше взяла участь у книжковому ярмарку в Барселон
11.10.2024|18:46
Киян запрошують обміняти російськомовні книжки на українські по “шокуючій знижці”


Партнери