Re: цензії

18.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Нотатки мемуарного жанру
17.12.2024|Оксана Тебешевська, заслужений учитель України, письменниця
Володимир Качкан: «З того слова насію довічних пісень…»
14.12.2024|Валентина Семеняк, письменниця
Ключ до послань
10.12.2024|Ігор Зіньчук
Свобода не має ціни
01.12.2024|Ігор Зіньчук
Томас Манн „Будденброки” – роман–сага про занепад однієї родини
20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Головна\Події\Культура

Події

11.12.2017|11:15|Буквоїд

Літературно-артистична імпреза у Центрі незалежного театру «Сцена 6»

14 грудня, о 19.00, у Центрі незалежного театру «Сцена 6» (Національний центр Олександра Довженка, вул. Васильківська, 1) відбудеться літературно-артистична імпреза «І головну роль граю я сама…».

 

Вихід у світ першої повної, не скаліченої цензурою збірки листів Лесі Українки (досі вийшли друком дві книги: «Листи. 1876-1897» і «Листи. 1898–1902») — подія, що дає добрий привід і фахівцям, і широкій публіці нарешті всерйоз замислитись над питанням: чому сучасний український театр цурається п´єс своєї найвидатнішої драматургині? Можна на пальцях одної руки перелічити режисерів, які сьогодні взагалі зважуються взятись за Лесю Українку, та й то переважно за «Лісову пісню» в форматі «казки для дітей та юнацтва». Чи це показник сумного стану українського театру, а чи якихось глибших проблем, пов´язаних із нашою культурною самоідентифікацією?

75 років тому, під час Другої світової війни над цим уперше замислився Юрій Шевельов (Шерех). У статті «Театр Лесі Українки чи Леся Українка в театрі?», блискуче проаналізувавши поставлену Львівським міським театром «На полі крові» (Юда — В. Блавацький), він зробив висновок, що «театру Лесі Українки» — інтелектуального театру, який адекватно відтворював би природу її драматизму, зберігаючи одночасно і гру характерів, і «пристрасть думки», — «ще нема, і невідомо, чи він може бути». Нема його й досі. Але чи не міг би сам образ письменниці, так яскраво проявлений у її листах, стати ключем до повноцінного прочитання її драматургії?

Літературно-сценічне дійство «...І головну роль граю я сама...» об´єднало людей, які засобами різних мистецтв на свій спосіб шукають відповіді на це питання. В основі дійства (1 частина) — знову «На полі крові», і знову зі Львова: моновистава Театру в Кошику режисера І. Волицької (Юда і Прочанин — Лідія Данильчук). У 2-й частині Оксана Забужко продовжить посмертний діалог із Ю. Шерехом про «випробування Лесею Українкою» і розпитає Ірину Волицьку про її шлях до «театру Лесі Українки». А наостанці свою Лесю Українку — несподівану і незвичну для української сцени — представить гурт «ТЕЛЬНЮК: Сестри».

Квитки: 80-150 грн
Купити: https://kiev.karabas.com/literaturno-artistichna-impreza/order/
Або бронь за телефоном 093 621 4691



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери