Re: цензії

27.06.2025|Ірина Фотуйма
"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
26.06.2025|Михайло Жайворон
Житомирський текст Петра Білоуса
25.06.2025|Віктор Вербич
Про що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
25.06.2025|Ігор Зіньчук
Бажання вижити
22.06.2025|Володимир Даниленко
Казка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
17.06.2025|Ігор Чорний
Обгорнена сумом смертельним душа моя
13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Звичайний читач, який став незвичайним поетом
12.06.2025|Ігор Зіньчук
«Європейський міст» для України
07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики
Головна\Події\Культура

Події

27.04.2011|15:21|Буквоїд

Виставка Петра Лебединця у «Мистецькій збірці»

28 квітня у галереї «Мистецька збірка» (вул. Терещенківська, 13) відкривається виставка живопису Петра Лебединця.

Петро Лебединець народився в 1956 році 

Закінчив Київський державний художній інститут (1978-1984)

Член Національної Спілки художників України з 1990 року 

Почесна грамота учасника Арт-фестивалю мистецтв "Наша Спадщина" (Метрополітен Музей і Національний Арт Клуб, Нью-Йорк)

Почесний приз "Художник року" на Міжнародному арт-фестивалі в Києві в 1997 році 

Почесний приз переможця творчого конкурсу, присвяченого 50-річчю ООН в Україні в 1996 році 

Почесний приз журі міжнародної виставки "Сучасне мистецтво" в Ніцці в 1996 році

 

Живопис - є шлях інтуїтивного пізнання, яке проходить через призму емоційно-асоціативного сприйняття, прагнучи звільнитися від підлеглості предметного світу. Виразна сила кольору, як основного елементу, завжди буде прихована від нашої свідомості і може бути сприйнята тільки через інтуїцію. Сенс живопису прихований в ній самій.

До полотен Петра Лебединця не звикаєш. Тут не спрацьовують "стереотипи того, що склалося", оскільки фактура полотен дивовижна. Це рухлива матерія, магічна, яку, здається, перенесла на полотно надлюдська сила і божественна здатність до творення.

"Світло" і "сяйво", об´єднуючись, створюють особливий простір композицій, так, що здається - полотно світиться з середини. Дуже рідко зустрічається таке об´єднання чуттєвості живописця з раціональністю тверезого майстра композиції. У основі кожного твору лежить раціональна дисципліна, зважений розрахунок структури композиції. Ці основи майбутнього твору викликають кристалографічні асоціації. Отже, під імпресіоністичністю полотен живе аскетизм конструкції, її функція - утримати емоційне подальше шаленство, нашарування фактур, безкінечність кольорових з´єднань у межах композиційної гармонії.




Звідси закони кольору, процеси кольоробудування - позачасові, безмежні і невичерпні. Живопис визнаний реалізувати ілюзію через колір в гармонію, як можливість досягнення вищої нематеріальної суті матерії.

Виставка працює з 28 квітня по 15 травня 2011 року

 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

29.06.2025|13:28
ВСЛ оголосило передзамовлення на книжку Юлії Чернінької "Бестселер у борг"
26.06.2025|19:06
Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
26.06.2025|14:27
Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
26.06.2025|07:43
«Антологія американської поезії 1855–1925»
25.06.2025|13:07
V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
25.06.2025|12:47
Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
25.06.2025|12:31
«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
25.06.2025|11:57
Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
25.06.2025|11:51
Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
20.06.2025|10:25
«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі


Партнери