Літературний дайджест

24.07.2018|11:59|ТСН.ua

ТОП-5 книжок про успіх

Автори цих книжок поділилися історіями, що допоможуть краще зрозуміти секрети деяких професій, а також успіху і заможності певних людей.

Автори цих книжок поділилися історіями, що допоможуть краще зрозуміти секрети деяких професій, а також успіху і заможності певних людей.

З одного боку, головна ідея цих книжок — навчити будь-кого бути успішним навіть в період кризи та нестабільності. Тож всі історії, викладені тут, були пережиті, проаналізовані й запропоновані авторами в якості посібника, так би мовити, з перших рук.

З іншого боку, не завжди багатство означає матеріальні блага, заможність чи добробут. Принаймні, деякі автори мають "альтернативні" погляди щодо еквіваленту подібних ознак. Творча вдача, чесна позиція, культура стосунків — ось те, що може щодня робити людину щасливою.

АЛЕКСАНДРА ВУЛФ, "ДОЛИНА БОГІВ. ІСТОРІЇ З КРЕМНІЄВОЇ ДОЛИНИ"

 

Під час опису життя мешканців Кремнієвої долини — молодих науковців, підприємців та винахідників — авторка цієї книжки насамперед зауважує на їхньому лаконічному стилі існування. І саме це, на її думку, стає ознакою майбутнього. Більшість з цих геніїв засновують компанії та корпорації разом зі своїм шкільними друзями, мешкають у холостяцьких квартирах і обожнюють підвали, куди переїхали після закінчення університету та де розпочали свою вражаючу кар’єру. Показної розкоші серед тутешніх мешканців, які оперують мільйонами, просто не існує, навіть хіпі-комуна легендарного письменника Кена Кізі неподалік — для них лише психоделічне ретро.

"Сьогоднішні айтішники їздять на роботу на своїх електричних родстерах Tesla по Ель-Каміно-Реал — магістралі, що з’єднує різні міста Кремнієвої долини: Атертон, Вудсайд, Маунтін-В’ю та Пало-Альто, — зауважує авторка. — Замість світських пані Кремнієва долина має техно-пані. Спосіб життя успішної мобільної жінки тут полягає у під’єднанні її хобі до рахунку PayPal, онлайн-продажу ювелірних виробів або гаптованих ліжечок для собак чи ременів пастельних кольорів, запуску вебсайту і призначенні себе CEO, а не в організації благодійних балів".

ЧАРЛЬЗ ВІЛАН, "ГОЛА ЕКОНОМІКА. ВИКРИТТЯ НУДНОЇ НАУКИ"



На самому початку цієї книжки чимало поважних осіб, фахівці та знавців своєї справи рекомендують її всім, хто хоче краще зрозуміти основи економіки з найменшими зусиллями і найбільшим задоволенням. І це не дивно, адже автор зробив неможливе — перетворив вивчення економіки на захопливу, докладну й дуже веселу розвагу. До цього часу вважалося, що економіка й економісти — нудні чи взагалі відсталі.  

"Економіст — той, хто добре розуміється на цифрах, але не має здібностей, щоб стати бухгалтером", — свідчить "народна" мудрість, але в цій книжці такий негативний образ розвіяно. Адже вплив економістів сьогодні стає все помітнішим у бізнесі та фінансових спільнотах. Саме вони впливають на безліч інших бізнес-рішень і проектують попит на продукцію таких різних між собою компаній, як "General Motors" і "Procter & Gamble".

Вони працюють у багатьох консалтингових компаніях, вирішуючи бізнес-задачі від стратегічного планування до інвентаризації, та допомагають інвестиційним фірмам створювати портфелі цінних паперів, аналізуючи співвідношення між очікуваними прибутками та ризиком. Вони консультують фінансових директорів корпорацій. Зрештою, саме вони допомагають нам стати багатими не на словах, а на справі.

ДЖИМ КОЛЛІНЗ, "ВЕЛИЧНІ ЗА ВЛАСНИМ ВИБОРОМ"



Хаос, непевність, дисбаланс і нестабільність — ось риси, які автор цієї практичної книжки називає головними для предмета не лише свого дослідження. Сьогоднішня ситуація на ринку непевна для багатьох компаній, але це у жодному разі, як нас запевняють, не повинно бути нормою. Адже успіх неможливий в умовах хаосу, а компанії аж ніяк не процвітають в умовах кризи.

Утім, як казали філософи, криза тому й буває чудовою, що з неї завжди існує вихід. Натомість період стагнації, застою і дискомфорту може тривати довго. Тож головна ідея цієї книги — навчити бути успішним в період певних життєвих випробувань. Хіба це можливо? Нам підказують, що так, якщо дотримуватися не лише загальноприйнятих правил, але й намагатися встановити свої.

В якості прикладу автор відбирає історії компаній, що починали у складні часи, однак серед загального хаосу зуміли вижити та досягти неабиякого успіху. Вони змогли протистояти прийнятим правилам, знехтували догмами і обійшлися без стереотипів. Основні правила виживання за негативних умов також додаються наприкінці. І їх, виявляється, запровадили ще замолоду нині вже видатні лідери великого бізнесу.

ДЖОН СВЕКЛА, МІТЧ КОГЕН, "ЯК СТАТИ МІЛЬЯРДЕРОМ"



На прикладі чималої кількості інтерв’ю, що лягли в основу масштабного дослідження, автори цієї книжки доходять висновку, що більшість міфів, легенд і чуток, пов’язаних з мільярдерами — звичайнісінький блеф і вигадка.  Насправді це не усмішка фортуни, про яку всі думають, згадуючи відомих багатіїв, а всього лише логічні кроки бізнесменів. Автори називають цих людей творцями своєї долі та свого капіталу, протиставляючи їх виконавцям.

Звичайно, виконавці можуть досягти успіху, але їхній потенціал обмежений, оскільки вони мислять у звичних рамках. Натомість творці вигадують щось абсолютно нове і заробляють на цьому свої мільярди. І часто усі їхні досягнення ґрунтуються на інтегративному підході, коли для того, щоб зрозуміти потреби споживача, треба поставити себе на його місце. У такий спосіб у книжці розповідається про якості цих людей, які зуміли "інтегрувати" себе в масу заради "взаємозв’язку", а заодно спростовуються домисли на зразок вищезгаданої "фортуни" і заздрісного "пощастило".

"ГОЛОВНА МАРКЕТИНГОВА КНИГА" ВІД ОЛЕКСІЯ ФІЛАНОВСЬКОГО  



У цьому бестселері недаремно зауважують, що будь-яка книга — це, певною мірою, історія самого автора. Ось чому всі її історії на диво "живі", адже були пережиті, проаналізовані й запропоновані в якості посібника читачеві. Більше того, автор наголошує, що вже на початку кар’єри зрозумів, що він не унікум, і що інші співробітники фірми теж можуть впоратися з роботою, яка його захльостує. Утім, розповісти про це дано не кожному.

Це зовсім не підручник з маркетингу і не посібник для фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. Що ж до слова "головна" у назві книжки — воно вказує передусім на те, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов’язані з маркетингом — живим, мінливим і рухомим.  

"На жаль для одних і на щастя для інших, маркетинг — це значно більшою мірою мистецтво або гра, результат якої передусім залежить від майстерності гравця, — підтверджує автор. — Кожне серйозне маркетингове рішення або хід — це творчий акт"



Додаткові матеріали

ТОП-15 найвпливовіших в історії книжок про бізнес
7 книжок для початку нового життя
ТОП-5 книжок про арт-простір для дітей
7 книжок для тих, кому завжди 17 років
коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери