Re: цензії

22.04.2024|Ігор Чорний
Розтікаючись мислію по древу
08.04.2024|Ігор Чорний
Злодії VS Революціонери: хто кращий?
Леді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
03.04.2024|Марта Мадій, літературознавиця
Фантасмагорія імперського пластиліну
28.03.2024|Ігор Чорний
Прощання не буде?
20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наук
Світиться сонячним спектром душа…
У роздумах і відчуттях
20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професор
Життєве кредо автора, яке заохочує до читання
20.03.2024|Віктор Вербич
Ніна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
18.03.2024|Ігор Зіньчук
Кумедні несподіванки на щодень
Головна\Новини\Історія/Культура

Новини

03.11.2010|14:36|Буквоїд

Георгій Касьянов. «Danse macabre»

Чому і як переписується історія? Наскільки професійний історик може бути автономним від впливу політики і суспільної думки? Як політика впливає на історіографію, а професійні історики — на політику? Що таке історична пам’ять: реальний образ минулого чи умоглядна конструкція?

Як «тягар минулого» впливає на сучасність? Чому питання історії стають підставою для міжнародних конфліктів? Як формується історичний дискурс влади і якою є влада дискурсу? Ці та інші питання взаємодії історіографії, політики та масової свідомості розглядаються на прикладі конструювання та поширення історичного образу голоду 1932–1933 років — Голодомору — в Україні та поза її межами.

Георгій  Касьянов.  Danse macabre: голод 1932–1933 років у політиці, масовій сві домості та історіографії (1980-ті — початок 2000-х)/ Ін-т історії України НАН України. — К.: Наш час, 2010. — 271 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери