Re: цензії

22.04.2024|Ігор Чорний
Розтікаючись мислію по древу
08.04.2024|Ігор Чорний
Злодії VS Революціонери: хто кращий?
Леді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
03.04.2024|Марта Мадій, літературознавиця
Фантасмагорія імперського пластиліну
28.03.2024|Ігор Чорний
Прощання не буде?
20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наук
Світиться сонячним спектром душа…
У роздумах і відчуттях
20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професор
Життєве кредо автора, яке заохочує до читання
20.03.2024|Віктор Вербич
Ніна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
18.03.2024|Ігор Зіньчук
Кумедні несподіванки на щодень
Головна\Новини\Класика

Новини

13.04.2011|10:58|Буквоїд

Николай Гоголь. «Записки сумасшедшего»

Письменники кшталту Миколи Гоголя — ті, яких усі колись читали, одначе майже ніхто не перечитує по-справжньому, — ризикують опинитися у свого роду «бібліотечному вакуумі»: мовляв, навіщо ще раз читати Гоголя, якщо й так відомо, про що він пише?

У такому разі текст для читача немовби помирає, й оживити його здатен хіба акт співтворчості – саме завдяки йому один текст і далі «живе» в іншому; й так доти, доки існує література.

Отак, в ілюстраціях Юрія Чаришнікова «Записки сумасшедшего» Миколи Гоголя отримали новий, суто візуальний, вимір існування – мальованого образу, поліграфії, співвідношення ліній і відтінків кольорів.

Николай Гоголь. Записки сумасшедшего. : Грані-Т, 2011. – 48 ст.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери