Re: цензії
- 08.04.2024|Ігор ЧорнийЗлодії VS Революціонери: хто кращий?
- 04.04.2024|Ігор Бондар-ТерещенкоЛеді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
- 03.04.2024|Марта Мадій, літературознавицяФантасмагорія імперського пластиліну
- 28.03.2024|Ігор ЧорнийПрощання не буде?
- 20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наукСвітиться сонячним спектром душа…
- 20.03.2024|Віктор ПалинськийУ роздумах і відчуттях
- 20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професорЖиттєве кредо автора, яке заохочує до читання
- 20.03.2024|Віктор ВербичНіна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
- 18.03.2024|Ігор ЗіньчукКумедні несподіванки на щодень
- 17.03.2024|Ольга Шаф, м.ДніпроКоло Стефаника
Видавничі новинки
- Ніна Горик. "Лінії оборони"Книги | Буквоїд
- Олег Крот. "Комунікації"Книги | Буквоїд
- Таіс Золотковська. "Лінія зусилля"Книги | Буквоїд
- У Vivat вийшла нова книжка Марка ЛівінаКниги | Буквоїд
- Юрій Яновський. "Майстер корабля"Проза | Буквоїд
- Ольга Кобилянська. "За ситуаціями"Проза | Буквоїд
- Іван Франко. "Маніпулянтка"Проза | Буквоїд
- Анатолій Дністровий. "Битва за життя: щоденник 2022 року"Історія/Культура | Буквоїд
- Павло Паштет Белянський. "Я працюю на цвинтарі"Проза | Буквоїд
- Марк Лівін. "Космос, прийом"Проза | Буквоїд
Події
Презентація книги Дискусійної платформи відбудеться на міжнародному книжковому форумі «Книжковий Арсенал»
Книга, в якій будуть зібрані інтерв’ю та статті всіх учасників Дискусійної платформи готується до публікації впродовж літа.
Презентація книги відбудеться восени цього року на міжнародному книжковому форумі "Книжковий Арсенал 2012". У книзі, окрім статей та інтерв’ю з лекторами Дискусійної платформи, будуть представлені ілюстрації художників, наприклад, учасника Основного проекту ARSENALE 2012 Лучезара Бояджієва, а також Андреаса Сікмана, Дена Пер’євши та інших.
Дискусійна платформа Першої Київської міжнародної бієнале сучасного мистецтва завершила роботу презентацією Катерини Ґреґос та лекцією Ренати Салецл. А відкрила програму лекція критика та куратора Саймона Шейха "По той бік горизонту: стаючи колишнім". У своїй лекції Саймон Шейх зосередився на префіксі "пост" у словах "постмодерністський", "посткомуністичний", "постфеміністичний" та "постпублічний" і поставив питання, що буде далі – після краху, після комунізму, після мистецтва.
На думку слухачів, безперечно, найбільш значущою та такою, що запам’ятається надовго, стала лекція 87-річного класика соціологічної думки Зиґмунта Баумана. Бауман бував у Києві ще в 1950-х роках, чудово говорить російською, однак лекцію прочитав англійською, насамперед тому, що в залі були присутні інші іноземні лектори: Борис Буден, Марія Хлавайова, Геральд Рауніґ, Себастьан Чихоцький. Їм належало тримати слово у наступні два дні конференції "Мистецтво після кінця світу". Програма конференції вийшла дуже насиченою, адже складалася з 9 лекцій та 6 дискусій, у рамках яких виступили не тільки запрошені лектори, а й представники української арт-сцени, такі як Микита Кадан та Лариса Бабій. Вони поділилися своїми роздумами про долю сучасного мистецтва у пост-капіталістичну епоху, адже більша частина учасників дискусії сприйняла формулювання "кінець світу" не буквально, а як кінець існуючого порядку, а отже капіталізму.
Не менш важливою і значною можна назвати лекцію теоретика мистецтва та філософа Бориса Ґройса, на якого вже давно чекали у Києві. Він провів тут кілька днів, цікавився фресками Врубеля та історією Мистецького Арсеналу, а також дав понад 5 розгорнутих інтерв’ю українським виданням. Нещодавно Ґройс відкрив виставку фотографій філософа Олександра Кожева в Утрехті, зараз готується прочитати лекцію на Документа 13, а вже 1 жовтня під його кураторством відкриється дев’ята Шанхайська бієнале. Ґройс зізнається, що збирався прочитати зовсім іншу лекцію, однак після кількох днів у Києві та низки інтерв’ю зрозумів, про що треба говорити з місцевою публікою.
Останньою подією Дискусійної платформи стала презентація "Слово має значення" кураторки Маніфеста 9 Катерини Ґреґос та лекція філософа і соціолога Ренати Салецл. Катерина Ґреґос поділилася своїм кураторським досвідом на прикладі роботи над Данським павільйоном на останній Венеційській бієнале. Ґреґос зробила групову виставку 18 художників, присвячену питанню свободи слова. Серед них і співвітчизник Катерини – грецький художник Стеліос Фаїтакіс, який спеціально для київської бієнале створив настінний розпис. Автор книги "Збочення любові та ненависті" Рената Салецл у своєму виступі сфокусувалась на таких категоріях, як насильство, мистецтво, ідентифікація та заперечення. У лекції було розглянуто механізми ідентифікації та заперечення, які діють у постіндустріальному капіталізмі та запобігають повстанню проти панівної ідеології.
Коментарі
Останні події
- 16.04.2024|18:08Помер Дмитро Капранов
- 16.04.2024|18:05Електронні книжки: що і як читають українці?
- 14.04.2024|20:47«Видавництво Старого Лева» започатковує цикл подій про Схід та Південь України
- 10.04.2024|14:36Переклади книжок Асєєва та Жадана номінували на PEN America Translation Prize
- 08.04.2024|17:579 квітня у Івано-Франківську Юлія Чернінька презентує книгу "Барні 613"
- 08.04.2024|13:56Війна та нові співбесідники для України
- 08.04.2024|13:54Польською вийшов друком роман Олександра Клименка «Орфей і Соломія»
- 05.04.2024|16:06У ВСЛ виходить новий роман Юлії Чернінької "Спадок на кістках"
- 04.04.2024|17:19Анатомія Шонди Раймс, або Як уникнути покарання за серіали? Лекція від кінокритикині Катерини Сліпченко
- 20.03.2024|14:23У київському просторі PEN Ukraine відбудеться публічна розмова Мирослава Мариновича з Мирославою Барчук