Re: цензії

15.05.2025|Ігор Чорний
Пірнути в добу романтизму
14.05.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Міцний сплав зримої краси строф
07.05.2025|Оксана Лозова
Те, що «струною зачіпає за живе»
07.05.2025|Віктор Вербич
Збиткування над віршами: тандем поета й художниці
07.05.2025|Ігор Чорний
Життя на картку
28.04.2025|Ігор Зіньчук
Заборонене кохання
24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій
«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
Джерела мови російського тоталітаризму
18.04.2025|Ігор Зіньчук
Роман про бібліотеку, як джерело знань
18.04.2025|Валентина Семеняк, письменниця
За кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
Головна\Події\Фестивалі

Події

27.06.2012|16:29|Буквоїд

Презентація книги Дискусійної платформи відбудеться на міжнародному книжковому форумі «Книжковий Арсенал»

Книга, в якій будуть зібрані інтерв’ю та статті всіх учасників Дискусійної платформи готується до публікації впродовж літа.

Презентація книги відбудеться восени цього року на міжнародному книжковому форумі "Книжковий Арсенал 2012". У книзі, окрім статей та інтерв’ю з лекторами Дискусійної платформи, будуть представлені ілюстрації художників, наприклад, учасника Основного проекту ARSENALE 2012 Лучезара Бояджієва, а також Андреаса Сікмана, Дена Пер’євши та інших.
Дискусійна платформа Першої Київської міжнародної бієнале сучасного мистецтва завершила роботу презентацією Катерини Ґреґос та лекцією Ренати Салецл. А відкрила програму лекція критика та куратора Саймона Шейха "По той бік горизонту: стаючи колишнім". У своїй лекції Саймон Шейх зосередився на префіксі "пост" у словах "постмодерністський", "посткомуністичний", "постфеміністичний" та "постпублічний" і поставив питання, що буде далі – після краху, після комунізму, після мистецтва.
На думку слухачів, безперечно, найбільш значущою та такою, що запам’ятається надовго, стала лекція 87-річного класика соціологічної думки Зиґмунта Баумана. Бауман бував у Києві ще в 1950-х роках, чудово говорить російською, однак лекцію прочитав англійською, насамперед тому, що в залі були присутні інші іноземні лектори: Борис Буден, Марія Хлавайова, Геральд Рауніґ, Себастьан Чихоцький. Їм належало тримати слово у наступні два дні конференції "Мистецтво після кінця світу". Програма конференції вийшла дуже насиченою, адже складалася з 9 лекцій та 6 дискусій, у рамках яких виступили не тільки запрошені лектори, а й представники української арт-сцени, такі як Микита Кадан та Лариса Бабій. Вони поділилися своїми роздумами про долю сучасного мистецтва у пост-капіталістичну епоху, адже більша частина учасників дискусії сприйняла формулювання "кінець світу" не буквально, а як кінець існуючого порядку, а отже капіталізму.
Не менш важливою і значною можна назвати лекцію теоретика мистецтва та філософа Бориса Ґройса, на якого вже давно чекали у Києві. Він провів тут кілька днів, цікавився фресками Врубеля та історією Мистецького Арсеналу, а також дав понад 5 розгорнутих інтерв’ю українським виданням. Нещодавно Ґройс відкрив виставку фотографій філософа Олександра Кожева в Утрехті, зараз готується прочитати лекцію на Документа 13, а вже 1 жовтня під його кураторством відкриється дев’ята Шанхайська бієнале. Ґройс зізнається, що збирався прочитати зовсім іншу лекцію, однак після кількох днів у Києві та низки інтерв’ю зрозумів, про що треба говорити з місцевою публікою.
Останньою подією Дискусійної платформи стала презентація "Слово має значення" кураторки Маніфеста 9 Катерини Ґреґос та лекція філософа і соціолога Ренати Салецл. Катерина Ґреґос поділилася своїм кураторським досвідом на прикладі роботи над Данським павільйоном на останній Венеційській бієнале. Ґреґос зробила групову виставку 18 художників, присвячену питанню свободи слова. Серед них і співвітчизник Катерини – грецький художник Стеліос Фаїтакіс, який спеціально для київської бієнале створив настінний розпис. Автор книги "Збочення любові та ненависті" Рената Салецл у своєму виступі сфокусувалась на таких категоріях, як насильство, мистецтво, ідентифікація та заперечення. У лекції було розглянуто механізми ідентифікації та заперечення, які діють у постіндустріальному капіталізмі та запобігають повстанню проти панівної ідеології.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

15.05.2025|10:47
Літературний конкурс малої прози імені Івана Чендея оголосив довгі списки 2025 року
14.05.2025|19:02
12-й Чілдрен Кінофест оголосив програму
14.05.2025|10:35
Аудіовистава «Повернення» — новий проєкт театру Франца Кафки про пам’ять і дружбу
14.05.2025|10:29
У Лондоні презентували проєкт української військової поезії «Збиті рими»
14.05.2025|10:05
Оливки у борщі, риба зі щавлем та водка на бузку: у Луцьку обговорювали і куштували їжу часів Гетьманщини
14.05.2025|09:57
«Основи» видають першу повну збірку фотографій з однойменної мистецької серії Саші Курмаза
09.05.2025|12:40
У Києві презентують поетичну збірку Сергія «Колоса» Мартинюка «Політика памʼяті»
09.05.2025|12:34
Вірші Грицька Чубая у виконанні акторів Львівського театру імені Франца Кафки
07.05.2025|11:45
Meridian Czernowitz видає першу поетичну книжку Юлії Паєвської (Тайри) – «Наживо»
07.05.2025|11:42
Місця та біографії, які руйнує Росія. У Києві презентують книжку «Контурні карти пам’яті»


Партнери