Re: цензії
- 02.12.2025|Василь КузанНі краплі лукавства
- 27.11.2025|Василь КузанNobilis sapientia
- 27.11.2025|Віталій ОгієнкоРозсекречені архіви
- 24.11.2025|Наталія Богданець-Білоскаленко, доктор педагогічних наук, професор«Казки навиворіт»: Майстерне переосмислення народної мудрості для сучасної дитини
- 23.11.2025|Ігор ЗіньчукСвітло, як стиль життя
- 21.11.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наукСвітлотіні свободи
- 18.11.2025|Ігор ЧорнийУ мерехтінні зірки Алатир
- 17.11.2025|Ігор ЗіньчукТемні закутки минулого
- 16.11.2025|Ігор ПавлюкЛірика поліської мавки
- 08.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськСвітлойменність
Видавничі новинки
- Олександр Скрипник. «НКВД/КГБ проти української еміграції. Розсекречені архіви»Історія/Культура | Буквоїд
- Анатолій Амелін, Сергій Гайдайчук, Євгеній Астахов. «Візія України 2035»Книги | Буквоїд
- Дебра Сільверман. «Я не вірю в астрологію. Зоряна мудрість, яка змінює життя»Книги | Буквоїд
- Наомі Вільямс. «Пацієнтка Х, або Жінка з палати №9»Проза | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
Події
Наслухаю «Дзвін» (2019, №№ 11–12)
Суб᾿єктивно-об᾿єктивні нотатки
Автори текстів:Ігор Павлюк, Зиновій Легкий, Олександер Шугай, Василь Рябий, Ольга Кіс, Віктор Палинський, Левко Воловець, Василь Щеглюк, Михайло Зарічний, Василь Марочкін, Дмитро Чобіт, Богдан Савків, Устина Вовк, Володимир Бадяк, Петро Сов’як, Георгій Маценко, Тарас Салига, Мілена Фуціманова, Юрій Коваль, Михайло Гнатюк, Уляна Свередюк, Богдан Смоляк, Мирослава Данилевська-Милян, Іларій Ляхович, Микола Дупляк, Євген Дудар, Станіслава Солонар, Ніна Дика, Йосиф Голик, Юрій Нагірнй, Володмир Гусар.
Особистості в текстах:Ліна Костенко, герої Чортківської офензиви, Олександр Гринько, Ярослав Омелян, Ірина Сеник, Михайло Голинський, Сергій Єфремов, Ян Матейко, Менахем Бегін, Рільке, Богдан Кравців, Микола Зеров, Стус, Бажан, Михайло Орест, Лукаш, Павличко, Богдан Чепурко, Франко, Світлана Короненко, Ірина Вовк, Василь Щеглюк, Моцарт, Надія Черкес, хористи львівського «Гомону», гроно львівських музикантів, Віктор Москалюк.
Зшиток останній тоголітній, якоюсь мірою підсумковий, ще більше представницький – із широким спектром стильовим, тематичним, рубрикальним тощо.
Тут уживаються певні, підкреслюю, взірцеві крайнощі:
поетичний патерналізм Павлюка і фемінізм Кіс, викличні традиційність Воловця й Щеглюка і модернізм Рябого, Палинського й Зарічного; історична невстояність колізій роману Легкого «Розплата» і «перестояність» подій повісті Марочкіна «Чотири бочки токаю»; захопливо-цитатна презентація творчості Чепурка на здобуття Шевченківської премії – Коваль і творчості Короненко, у філософсько-белетристичному ключі, – Свередюк; автороцентризм Шугая в редакторських мемуарах «Ліна Костенко: Я все, що я люблю…» і «присутня неприсутність» Маценка в гостьових образках; століття циклу переможних боїв із поляками і століття непереможного духу народного артиста України Гринька; виведення у простір дослідництва таборових листівок – Сов’як і у простір сприйняття Москалюкового живопису – Гусар…
Поза бінарністю – такі вагомі друки, як нарис Чобота «Продати землю – продати Батьківщину», поезо-перекладознавча розвідка Салиги «У світі Богдана Кравціва і Райнера Марії Рільке», новела Фуціманової «Есташ» (переклад із чеської Тетяни Дзюби й авторки), «Люстрацизми» (запитання – відповідь) Дудара.
Редколегія нагадує про цьогорічне – восени – 80-річчя журналу; дякує, називаючи прізвища, своїм приватним і владним жертводавцям; апелює до меценатської традиції українців. Тут передплатний індекс (74183) і банківський рахунок (ДП «Редакція журналу «Дзвін», р/р, 2600081344 в ПАТ АКБ «Львів», МФО 325268, ЄДРПО 30478529), на який можна надіслати посильні кошти, – сигналом тривоги, бо, засвідчую, так сутужно, як нині, журналові ще не було.
Додаткові матеріали
- Наслухаю «Дзвін» (2019, №№ 6–10)
- Наслухаючи «Дзвін» (2019, № 1)
- Наслухаю «Дзвін» (2018, № 11)
- Наслухаю «Дзвін» (2018, № 10)
- Наслухаючи «Дзвін» (2018, № 9)
- Наслухаю «Дзвін» (2019, № 5)
- Наслухаю “Дзвін” (2019, № 3)
- Наслухаю «Дзвін» (2019, № 4)
- Наслухаю «Дзвін» (2019, № 2)
- Наслухаю «Дзвін» (2018, № 12)
Коментарі
Останні події
- 02.12.2025|10:33Поетичний вечір у Києві: «Цієї ночі сніг упав» і теплі зимові вірші
- 27.11.2025|14:32«Хто навчив тебе так брехати?»: у Луцьку презентують дві книжки про гнів, травму й силу історій
- 24.11.2025|14:50Коли архітектура, дизайн і книги говорять однією мовою: вечір «Мода шаблонів» у TSUM Loft
- 17.11.2025|15:32«Основи» готують до друку «Бард і його світ: як Шекспір став Шекспіром» Стівена Ґрінблатта
- 17.11.2025|10:29Для тих, хто живе словом
- 17.11.2025|10:25У «Видавництві 21» вийшла друком збірка пʼєс сучасного класика Володимира Діброви
- 16.11.2025|10:55У Києві провели акцію «Порожні стільці» на підтримку незаконно ув’язнених, полонених та зниклих безвісти журналістів та митців
- 13.11.2025|11:20Фініш! Макс Кідрук завершив роботу над романом «Колапс»
- 08.11.2025|16:51«Поети творять націю»: У Львові стартував II Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
- 05.11.2025|18:42«Столик з видом на Кремль»: до Луцька завітає один із найвідоміших журналістів сучасної Польщі
