
Re: цензії
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
- 12.06.2025|Ігор Зіньчук«Європейський міст» для України
- 07.06.2025|Ігор ЧорнийСни під час пандемії
- 03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськКаміння не мовчить: контур герменевтики
Видавничі новинки
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
- Тетяна Трощинська. «Любов не минає. Щоденник мами, що втратила сина»Проза | Буквоїд
Літературний дайджест
П’ять книжок, які навчать вашу дитину програмувати
Вміти програмувати — одна з найважливіших навичок майбутнього, що розвиває творчий підхід, логічне мислення та вміння вирішувати проблеми. Ми підготували добірку книжок, які допоможуть вашій дитині опанувати програмування.
«JavaScript для дітей. Веселий вступ до програмування», Нік Морґан
Справжній вступ до програмування для вашої дитини. Книжка допоможе весело і легко розібратися в такій складній темі. JavaScript — одна з найпопулярніших мов програмування, для роботи з якою необхідний лише браузер.
Завдяки книзі, діти зможуть опанувати роботу з рядками, масивами та циклами, інструментами DOM та jQuery та елементом canvas для малювання графіки.
Ваша дитина зможе писати та модифікувати HTML-елементи для створення динамічних веб-сторінок та напише онлайн-ігри «Знайди захований скарб», «Шибениця» та «Змійка». Книжка має багато цікавих прикладів та веселих ілюстрацій, а наприкінці кожного розділу є завдання з програмування.
«Програмування для дітей. Роби ігри і вчи мову Scratch!», Ел Свейгарт
Завдяки книжці можна опанувати ще одну з найпопулярніших мов програмування для початківців — Scratch. Робити це будуть за допомогою класичних ігор — «Змійка» та «Фруктовий ніндзя», що допоможуть краще зрозуміти основні принципи програмування.
Діти навчаться працювати з блоками коду, робити ескіз проектів, його елементи та всі деталі. А також зможуть створити баскетбольну гру з кішками, які стрибають, і м’ячами, що падають. Навчаться додавати в ігри анімацію, звукові ефекти та багато чого іншого.
«PYTHON для дітей. Веселий вступ до програмування», Джейсон Р. Бріґґс
Книжка допоможе зануритися в мову програмування Python. До речі, вона добре підходить для тих, хто тільки почав займатися програмуванням. Адже цієї мови легко навчитися і вона має важливі властивості для програміста-початківця. Її код легко читати (порівняно з іншими мовами) і вона має інтерактивну оболонку, в якій можна ввести програми і подивитися, як вони працюють.
Прості й дотепні приклади, що будуть зрозумілі дітям, а також цікаві завдання допоможуть вивчити цю мову. Завдяки книжці діти зможуть використовувати основні елементи Python — списки, функції, модулі, малювати вбудованими інструментами мови та анімувати зображення. А також написати дві комп’ютерні гри: забавку з м’ячем «Скок!» та бродилку «Містер Руки-палички біжить до виходу».
Діти дізнаються, що таке цикли і як їх застосовувати, як користуватися класами й об’єктами, які є вбудовані функції мови тощо.
«Програмуємо з Minecraft. Створи свій світ за допомогою Python», Крейг Річардсон
Вчитися програмування можна за допомогою гри, від якої в захваті багато нинішніх школярів.
Завдяки книжці діти навчаться зберігати різні типи даних, познайомляться з циклами while і for (це допоможе створювати власні та копіювати наявні об’єкти у грі), навчаться створювати файли, записувати їх і зчитувати їхні дані. А також зможуть створювати власні світи.
У грі діти навчаться робити кратери та подарунки, запобігати знищенню, телепортуватися в необхідне і випадкове місце, займатися магією та багато іншого.
«Джордж і незламний код», Стівен і Люсі Гокінґ
Продовження цікавих пригод найкращих друзів Джорджа та Енні, написаних Стівеном Гокінґом та його донькою Люсі. Читач дізнається багато цікавої інформації, яка стане в пригоді під час навчання програмування.
Наприклад, чи завжди панує ніч на темному боці Місяця? Як влаштований комп’ютер і чи є завдання, які йому не під силу? Скільки бітів інформації міститься в людській ДНК? А також, що таке квантові комп’ютери і 3D-друк.
Коментарі
Останні події
- 26.06.2025|19:06Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
- 26.06.2025|14:27Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
- 26.06.2025|07:43«Антологія американської поезії 1855–1925»
- 25.06.2025|13:07V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
- 25.06.2025|12:47Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
- 25.06.2025|12:31«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
- 25.06.2025|11:57Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
- 25.06.2025|11:51Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
- 20.06.2025|10:25«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі
- 18.06.2025|19:26«Хлопчик, який бачив у темряві»: історія про дитинство, яке вчить бачити серцем