Re: цензії

27.06.2025|Ірина Фотуйма
"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
26.06.2025|Михайло Жайворон
Житомирський текст Петра Білоуса
25.06.2025|Віктор Вербич
Про що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
25.06.2025|Ігор Зіньчук
Бажання вижити
22.06.2025|Володимир Даниленко
Казка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
17.06.2025|Ігор Чорний
Обгорнена сумом смертельним душа моя
13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Звичайний читач, який став незвичайним поетом
12.06.2025|Ігор Зіньчук
«Європейський міст» для України
07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики

Останні події

26.06.2025|19:06
Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
26.06.2025|14:27
Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
26.06.2025|07:43
«Антологія американської поезії 1855–1925»
25.06.2025|13:07
V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
25.06.2025|12:47
Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
25.06.2025|12:31
«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
25.06.2025|11:57
Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
25.06.2025|11:51
Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
20.06.2025|10:25
«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі
18.06.2025|19:26
«Хлопчик, який бачив у темряві»: історія про дитинство, яке вчить бачити серцем

Інфотека - письменники

Фалькнер Герхард

німецький письменник, есеїст, перекладач, один з найвпливовіших сучасних поетів Німеччини, зачинатель центрального постмодерного тексту

Народився 1951 року в місті Швабах, Баварія.

Його дебютна збірка «so beginnen am körper die tage» (1981) поляризувала сучасність та класичний модерн і викликала широкий резонанс.

У його віршах по-особливому поєднуються вільна форма, імпульсивність та зворотні мовні елементи. Наступними збірками та творами Герхарда Фалькнера стали «wemut» (1989), «X-te Person Einzahl» (1996), «Über den Unwert des Gedichts. Fragmente und Reflexionen» (1993) та  «Gegensprechstadt / Ground Zero» (2005), двомовна поетична збірка «Kanne Blumma» (2009).

Після отриманої стипендії від літературного колоквіуму в Берліні, своєю збіркою «Berlin – Eisenherzbriefe» («Берлін-Листи залізного серця») (1986) Фалькнер започаткував центральний постмодерний текст.

Пізніше, під час тривалого проживання в Мексиці та Сполучених Штатах Америки, у світ вийшла антологія «AmLit. Neue Literatur aus den USA» (1992). 
 
Герхард Фалькнер є лауреатом премії ім. Петера Хухеля (2009), Kranichstein (2008), Нюрнберзької культурної премії (2009), Канської премії в галузі літератури (2008), премії ім. Августа фон Платена (2009). 

Герхард Фалькнер живе в Вігендорфі та Берліні.



Партнери