Re: цензії

07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики
26.05.2025|Ігор Зіньчук
Прагнення волі
26.05.2025|Інна Ковальчук
Дорога з присмаком війни
23.05.2025|Ніна Бернадська
Голос ніжності та криці
23.05.2025|Людмила Таран, письменниця
Витривалість і віру маємо плекати в собі
15.05.2025|Ігор Чорний
Пірнути в добу романтизму
14.05.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Міцний сплав зримої краси строф
07.05.2025|Оксана Лозова
Те, що «струною зачіпає за живе»
07.05.2025|Віктор Вербич
Збиткування над віршами: тандем поета й художниці
Головна\Події\Презентації

Події

06.11.2015|12:20|Буквоїд

Антологію «Мистецький Барбакан» представлять у Національному художньому музеї

Сьогодні, 6 листопада, о 18.00, в НХМУ (вул. М. Грушевського, 6) відбудеться київська презентація антології «Мистецький Барбакан. Трикутник дев’яносто два», що побачила світ у видавництві «Люта Справа» у 2015 році.

Презентація проходитиме у форматі розмови резидентів Мистецького Барбакану, його творців та авторів книги: Артема Полежаки та Івана Семесюка, Руслана Горового і Андрія Єрмоленка, Вано Крюґера і Саїда Ісмагілова, Світлани Поваляєвої та Павла Коробчука, Євгенії Чуприни й Олега Шинкаренка та інших. Як виник Барбакан і хто його спорудив, як проходили барбаканівські дні і ночі, хто тут мешкав і експонувався, що пов’язувало митців і майданівців, і зрештою – чому «трикутник 92».

Антологія присвячена усім, для кого зима 2013 – 2014 так чи інакше пов’язана з Барбаканом. До книги увійшли тексти і твори художників, письменників, громадських діячів, які перетиналися на Барбакані під час Революції Гідності. Серед них: Андрій Бондар, Сергій Жадан, Юрій Андрухович, Олена Головіна, Павло Коробчук, Сергій Прилуцкі, Олекса Манн, Іван Семесюк, Олександр Ком’яхов, Руслан Горовий, Саїд Ісмагілов та багато інших. Антологія «Мистецький Барбакан» увійшла в число видань, що представляли Україну на Франкфуртському книжковому ярмарку 2015 р.

Барбакан з’явився як мистецький об’єкт на перехресті Прорізної і Хрещатика в грудні 2013. На початку він замислювався як точка збору і презентації митців всередині й навколо Майдану. Та коли революція з фази романтичної перейшла у фазу серйозного протистояння, Барбакан перетворився на повноцінний революційний об’єкт. Так художники були прийняті й асимільовані організмом Майдану, одночасно виконуючи функції «художнього осмислення» та «стояти разом і до кінця». 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери