Re: цензії

14.09.2025|Тетяна Колядинська, м. Дніпро
За якими правилами “грали” радянські засоби масової інформації
03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
Головна\Події\Зустрічі

Події

22.02.2012|15:54|Буквоїд

Літклуб «МАРУСЯ» проводить Школу літературного менеджменту

30 березня – 1 квітня 2012 року в Києві відбудеться перша в Україні Школа літературного менеджменту.

Досвідченні менеджери, видавці, письменники і бізнес-тренери навчатимуть молодих колег проектному і культурному менеджменту, фандрайзингу, PR-технологіям, видавничій справі. Реєстрація учасників триває до 20 березня включно.
За словами координатора Літклубу «МАРУСЯ» Дмитра Стретовича, головна мета Школи - створити середовище успішних молодих літературних менеджерів та надати їм знання і практичні навички з менеджменту мистецтва.
«Не секрет, що одна з ключових проблем українського літпроцесу - слабкий менеджмент. І Літклуб «МАРУСЯ» як прогресивна організація хоче почати процес вирішення цієї проблеми. Школою ми хочемо зробити поштовх для професійного розвитку молодих літературних менеджерів і упевненні, що від цього виграє вся українська література», - підкреслив Дмитро Стретович.
Навіщо брати участь у Школі? Для того, щоб:
- навчитися основам ефективного культурного менеджменту, промоції літературного продукту і культурних подій, успіху в ораторської майстерності, фандрайзингу, проектному менеджменту тощо;
- підвищити власну компетентність та конкурентоздатність на ринку ідей, продукції та послуг у сфері мистецтва.
Окрім лекцій і тренінгів, програмою школи передбачена творча робота учасників та зустріч з представниками близько 20 благодійних фондів, культурних центрів і посольств. Під час зустрічі учасники зможуть налагодити зв´язки, щоб надалі дієво співпрацювати.
Хто може стати учасником Школи?
Молоді особи віком 18-35 років з усіх регіонів України, які займаються літературним менеджментом або лише планують долучитися до менеджменту мистецтва. Перевага надаватиметься тим конкурсантам, які:
- активні учасники літературного та культурно-мистецького життя;
- вмотивовані вдосконалювати свої навички літературного менеджера;
- мають чітке бачення, як використовувати знання і досвід, здобутті на Школі.
Для того, щоб взяти участь у Школі, потрібно заповнити реєстраційну АНКЕТУ (http://bit.ly/wdk6r5). Відбір 25 учасників здійснюється на конкурсній основі. Дедлайн прийому анкет - 20 березня включно.
Участь у школі безкоштовна. Учасники сплачують лише організаційний внесок у розмірі 100 грн. Також учасники з інших міст самостійно забезпечують собі проживання і дорогу до Києва.
Хто наші лектори?
Ділитимуться знаннями професіонали з багаторічним досвідом у сфері культурного і проектного менеджменту, PR-технологіях, маркетингу, видавничій справі:
1. Завен Баблоян - заступник директора «Oko Publishing House», літературний менеджер, перекладач
2. Назарій Боярський - віце-президент ВМГО «Дебатна Академія», бізнес-тренер
3. Ірина Вікирчак - виконавчий директор Міжнародного поетичного фестивалю «MERIDIAN CZERNOWITZ»
4. Володимир Дегтярьов - директор «Newsfront PR Agency»
5. Олесь Доній - голова МО «Остання Барикада», народний депутат України
6. Олександр Кабанов - головний редактор журналу «ШО», директор міжнародного фестивалю «Київські Лаври»
7. Віталій та Дмитро Капранов - директори видавництва «Зелений пес», письменники, організатори книжкових ярмарок і акцій
8. Олександра Коваль - президент ГО «Форум видавців»
9. Марія Придьма - координатор Літклубу «Маруся», тренер
10. Сергій Руденко - шеф-редактор порталу «Буквоїд», журналіст

Дата проведення: 30 березня - 1 квітня 2012 року
Місце проведення: Київ, «Інтерньюз-Україна» (вул. Ризька, 15)
З будь-яких питань звертайтесь до координатора проекту Дмитра Стретовича
(тел.: 068-803-24-97, e-mail: dmytro.stretovich@gmail.com).



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери