Re: цензії

22.04.2024|Ігор Чорний
Розтікаючись мислію по древу
08.04.2024|Ігор Чорний
Злодії VS Революціонери: хто кращий?
Леді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
03.04.2024|Марта Мадій, літературознавиця
Фантасмагорія імперського пластиліну
28.03.2024|Ігор Чорний
Прощання не буде?
20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наук
Світиться сонячним спектром душа…
У роздумах і відчуттях
20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професор
Життєве кредо автора, яке заохочує до читання
20.03.2024|Віктор Вербич
Ніна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
18.03.2024|Ігор Зіньчук
Кумедні несподіванки на щодень
Головна\Події\Культура

Події

27.06.2013|08:17|Буквоїд

Віолетта Боригард: «Хорошу книгу іноді надзвичайно псують детальні картинки»

«Буквоїд» далі знайомить читачів з українськими художниками. Сьогодні героїня «Тамбуру» — художник-ілюстратор Віолетта Боригард.

Слово художниці: 

«Займаюся дитячою ілюстрацією десь з 2011 року. До цього захоплено працювала в сфері рекламної фотографії і всілякого дизайну.

Я насправді шалено люблю паперові книги. Коли малюю — відчуваю. Намагаюся, щоб атмосфера домінувала над образом персонажа. Дуже хочу, щоб мої ілюстрації залишали достатній простір для фантазії читача. Пам´ятаю, в дитинстві одним з моїх найулюбленіших читань була серія «Хроніки Нарнії» Клайва Льюїса. Мені трапилося видання з дуже дивними картинками: по-перше, їх було мало, по-друге вони були якісь пастельно-акварельно розмиті, обличчя і жести персонажів нечіткі, умовні. Звичайно ж, тоді такі картинки мені не сподобалися. І моя фантазія пішла працювати над книгою сама. У голові створився такий чудовий, детально пророблений світ, який просто неможливо було б укласти в будь ілюстрації. Все ж, ті картинки з книжки були гарні — вони задали гарну основу — світлі, сяючі фарби чарівної країни.

Загалом, хорошу книгу іноді надзвичайно псують детальні картинки.

Ось і зараз, коли малюю, намагаюся думати більше про настрій і атмосферу. Щоб не мультики виходили — подивився — забув, а у кожного створювався «свій маленький світ». Хоча це, звичайно, не просто. Вже дуже багато образів та ідей сидить в голові, не випустити їх на папір часом просто неможливо.

Я вчилася у всіляких «художках» міста Запоріжжя — просто вмирала там від нудьги над малюванням натюрмортів. Від думки стати в майбутньому художником — зводило зуби. Поки не потрапила до справжнього вчителя  — Сергія Олексійовича Рибницького. Ось тут і почалася, нарешті, навчання. Я зрозуміла, що малюнок — це не сонне змальовування глечиків олівцем. Малювати — це постійно аналізувати, тренувати очі і руки. А скільки щастя став приносити живопис! Взагалі, це звісно, великий дар — зустріти свого Вчителя. Більшість системних знань та навичок я отримала саме у цієї людини.

Потім вступила до академії поліграфії у Львові. Я вдячна місту та львів´янам —  вони навчили мене багато чому в естетичному плані. Академія була радше фоном, місцем для зустрічей. Зате саме тут я зрозуміла, що мені близька книжкова ілюстрація.

Я завжди буду віддавати перевагу всьому справжньому. Обиратиму — паперові  книги замість електронних, настільні ігри та зустрічі з друзями, а не комп´ютерні ігри, фарби і олійні олівці, а не фотошоп. Я не заперечую віртуальні штуки, їх легкість і захопливість, я всім цим користуюся і малюю на планшеті зараз частіше, ніж на папері. Але, перевага — це коли вибирає серце, а не розум, ось вони такі. І так хочеться бути справжньою!».

Дорога на море

Море. Хто з´їв бутерброд з ковбасою

Море. Ялта

 

Засновниця фестивалю

Співзасновнця фестивалю

Мої батончики

Кухар, що запізнився

Фудстиліст на базарі

Фудстиліст за роботою

 

Це мій старий фотопроект «Без ГМО». Одного разу, після восьмого березня, у мене залишилося безліч квітів - і я вирішила їх «законсервувати». Зйомка до цих пір мені подобається, напевно тому, що збереження краси, одна з моїх улюблених тем.

Про рубрику «Тамбур»   

«Світ щодня змінюється, ми спостерігаємо це постійно. Але ми спостерігаємо тільки за тим, що можемо побачити. У той же час, невидимий нами простір, незнані нами герої, невідомі нам шляхи швидше за все теж перебувають в постійному русі, постійній трансформації. Тому «Тамбур» – це спроба  заглянути в невидиме.

Спроба втекти від середньовічного принципу,  який продовжує царювати у суспільстві: незрозуміле, отже – погане – невидиме, тобто неіснуюче...

Спроба зрозуміти іншого, не прикриваючись формальними прапорами толерантності, а відкриваючи його сьогоднішнього.

Спроба повірити в те, чого немає. Відчути явну оманливість порожнечі. І зламати загальне відчуження»



Додаткові матеріали

16.05.2013|12:25|Події
Дмитро Куровський: «Для мене є важливою енергія творення»
17.04.2013|07:50|Події
Інга Леві: «Мене цікавить зв’язок речей та створінь»
25.01.2013|17:50|Події
Катерина Янчук: «Творчість - це жити в любові»
17.01.2013|15:24|Події
Олена Загребіна: «Найбільш цікавими для мене є експерименти щодо розкриття сутності людини, речей та об´єктів»
23.11.2012|08:15|Події
Юля Гушул: Весь вільний час я малювала картини, шила ганчір’яних ляльок, прикрашала етнічними малюнками шкіряні браслети, тюнінгувала одяг, розписувала пляшки й стакани
16.11.2012|12:21|Події
Богдан Задорожний. Полотна з вітражних скелець
02.11.2012|23:19|Події
Альона Распопова: Художник має бути розумним
07.10.2012|10:34|Події
Раїса Боголюб. Гори як передчуття
28.09.2012|13:43|Події
Людмила Задорожна. Володарка чарівного пензля
24.08.2012|13:44|Події
Вікторія Черняхівська: Хотілося всього відразу – знімати мультфільми, дизайнувати сайти, писати й видавати книжки, шити іграшки, все-все на світі робити
10.08.2012|13:05|Події
Василина Мельник: «Хотілося б, аби глядач уловив запах, почув шепіт трави, відчув подих вітру»
03.08.2012|17:15|Події
Валерій Лисиця: Набоков поруч з березневими котами, Кокто та Марксом і Енгельсом
12.07.2012|10:52|Події
Олексій Потапенко та його планета
27.06.2012|11:38|Події
Леся Синиченко. Люди. Птахи. Янголи
коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери