Re: цензії
- 18.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськНотатки мемуарного жанру
- 17.12.2024|Оксана Тебешевська, заслужений учитель України, письменницяВолодимир Качкан: «З того слова насію довічних пісень…»
- 14.12.2024|Валентина Семеняк, письменницяКлюч до послань
- 10.12.2024|Ігор ЗіньчукСвобода не має ціни
- 01.12.2024|Ігор ЗіньчукТомас Манн „Будденброки” – роман–сага про занепад однієї родини
- 20.11.2024|Михайло ЖайворонСлова, яких вимагав світ
- 19.11.2024|Тетяна Дігай, ТернопільПоети завжди матимуть багато роботи
- 19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачкаЧасом те, що неправильно — найкращий вибір
- 18.11.2024|Віктор ВербичПодзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
- 17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. СумиДіалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Видавничі новинки
- Олександр Ковч. "Нотатки на полях"Поезія | Буквоїд
- У видавництві Vivat вийшов комікс про Степана БандеруКниги | Буквоїд
- Корупція та реформи. Уроки економічної історії АмерикиКниги | Буквоїд
- У "НІКА-Центр" виходять книги Ісама Расіма "Африканський танець" та Карама Сабера "Святиня"Проза | Буквоїд
- Ігор Павлюк. "Бут. Історія України у драматичних поемах"Поезія | Буквоїд
- У Чернівцях видали новий роман Галини ПетросанякПроза | Буквоїд
- Станіслав Ігнацій Віткевич. «Ненаситність»Проза | Буквоїд
- Чеслав Маркевич. «Тропи»Поезія | Буквоїд
- Легенда про ВільнихКниги | Буквоїд
- Нотатник Вероніки Чекалюк. «Смачна комунікація: гостинність – це творчість»Книги | Буквоїд
Події
Віолетта Боригард: «Хорошу книгу іноді надзвичайно псують детальні картинки»
«Буквоїд» далі знайомить читачів з українськими художниками. Сьогодні героїня «Тамбуру» — художник-ілюстратор Віолетта Боригард.
Слово художниці:
«Займаюся дитячою ілюстрацією десь з 2011 року. До цього захоплено працювала в сфері рекламної фотографії і всілякого дизайну.
Я насправді шалено люблю паперові книги. Коли малюю — відчуваю. Намагаюся, щоб атмосфера домінувала над образом персонажа. Дуже хочу, щоб мої ілюстрації залишали достатній простір для фантазії читача. Пам´ятаю, в дитинстві одним з моїх найулюбленіших читань була серія «Хроніки Нарнії» Клайва Льюїса. Мені трапилося видання з дуже дивними картинками: по-перше, їх було мало, по-друге вони були якісь пастельно-акварельно розмиті, обличчя і жести персонажів нечіткі, умовні. Звичайно ж, тоді такі картинки мені не сподобалися. І моя фантазія пішла працювати над книгою сама. У голові створився такий чудовий, детально пророблений світ, який просто неможливо було б укласти в будь ілюстрації. Все ж, ті картинки з книжки були гарні — вони задали гарну основу — світлі, сяючі фарби чарівної країни.
Загалом, хорошу книгу іноді надзвичайно псують детальні картинки.
Ось і зараз, коли малюю, намагаюся думати більше про настрій і атмосферу. Щоб не мультики виходили — подивився — забув, а у кожного створювався «свій маленький світ». Хоча це, звичайно, не просто. Вже дуже багато образів та ідей сидить в голові, не випустити їх на папір часом просто неможливо.
Я вчилася у всіляких «художках» міста Запоріжжя — просто вмирала там від нудьги над малюванням натюрмортів. Від думки стати в майбутньому художником — зводило зуби. Поки не потрапила до справжнього вчителя — Сергія Олексійовича Рибницького. Ось тут і почалася, нарешті, навчання. Я зрозуміла, що малюнок — це не сонне змальовування глечиків олівцем. Малювати — це постійно аналізувати, тренувати очі і руки. А скільки щастя став приносити живопис! Взагалі, це звісно, великий дар — зустріти свого Вчителя. Більшість системних знань та навичок я отримала саме у цієї людини.
Потім вступила до академії поліграфії у Львові. Я вдячна місту та львів´янам — вони навчили мене багато чому в естетичному плані. Академія була радше фоном, місцем для зустрічей. Зате саме тут я зрозуміла, що мені близька книжкова ілюстрація.
Я завжди буду віддавати перевагу всьому справжньому. Обиратиму — паперові книги замість електронних, настільні ігри та зустрічі з друзями, а не комп´ютерні ігри, фарби і олійні олівці, а не фотошоп. Я не заперечую віртуальні штуки, їх легкість і захопливість, я всім цим користуюся і малюю на планшеті зараз частіше, ніж на папері. Але, перевага — це коли вибирає серце, а не розум, ось вони такі. І так хочеться бути справжньою!».
Дорога на море
Море. Хто з´їв бутерброд з ковбасою
Море. Ялта
Засновниця фестивалю
Співзасновнця фестивалю
Мої батончики
Кухар, що запізнився
Фудстиліст на базарі
Фудстиліст за роботою
Це мій старий фотопроект «Без ГМО». Одного разу, після восьмого березня, у мене залишилося безліч квітів - і я вирішила їх «законсервувати». Зйомка до цих пір мені подобається, напевно тому, що збереження краси, одна з моїх улюблених тем.
Про рубрику «Тамбур»
«Світ щодня змінюється, ми спостерігаємо це постійно. Але ми спостерігаємо тільки за тим, що можемо побачити. У той же час, невидимий нами простір, незнані нами герої, невідомі нам шляхи швидше за все теж перебувають в постійному русі, постійній трансформації. Тому «Тамбур» – це спроба заглянути в невидиме.
Спроба втекти від середньовічного принципу, який продовжує царювати у суспільстві: незрозуміле, отже – погане – невидиме, тобто неіснуюче...
Спроба зрозуміти іншого, не прикриваючись формальними прапорами толерантності, а відкриваючи його сьогоднішнього.
Спроба повірити в те, чого немає. Відчути явну оманливість порожнечі. І зламати загальне відчуження»
Додаткові матеріали
- Дмитро Куровський: «Для мене є важливою енергія творення»
- Інга Леві: «Мене цікавить зв’язок речей та створінь»
- Катерина Янчук: «Творчість - це жити в любові»
- Олена Загребіна: «Найбільш цікавими для мене є експерименти щодо розкриття сутності людини, речей та об´єктів»
- Юля Гушул: Весь вільний час я малювала картини, шила ганчір’яних ляльок, прикрашала етнічними малюнками шкіряні браслети, тюнінгувала одяг, розписувала пляшки й стакани
- Богдан Задорожний. Полотна з вітражних скелець
- Альона Распопова: Художник має бути розумним
- Раїса Боголюб. Гори як передчуття
- Людмила Задорожна. Володарка чарівного пензля
- Вікторія Черняхівська: Хотілося всього відразу – знімати мультфільми, дизайнувати сайти, писати й видавати книжки, шити іграшки, все-все на світі робити
- Василина Мельник: «Хотілося б, аби глядач уловив запах, почув шепіт трави, відчув подих вітру»
- Валерій Лисиця: Набоков поруч з березневими котами, Кокто та Марксом і Енгельсом
- Олексій Потапенко та його планета
- Леся Синиченко. Люди. Птахи. Янголи
Коментарі
Останні події
- 27.12.2024|15:35Український фільм «Редакція» вийшов онлайн на Netflix
- 27.12.2024|15:32«Крабат»: похмуре історичне фентезі чи історія нашого покоління?
- 27.12.2024|15:25Найкращі українські книжки 2024 року за версією ПЕН
- 23.12.2024|20:38Вийшов друком другий том духовних записок Ігоря Павлюка
- 23.12.2024|18:24У ВСЛ виходить новий роман Євгенії Кузнєцової «Вівці цілі»
- 19.12.2024|11:01Топ БараБуки: довгий список найкращих дитячих і підліткових видань 2024 року
- 19.12.2024|07:49Топ продажів видавництва VIVAT у 2024 році
- 18.12.2024|13:16Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії випустив онлайн-курс для підлітків «Не можеш сказати – пиши!»
- 17.12.2024|19:44Мирослав Лаюк став лауреатом премії імені Шевельова 2024 року
- 17.12.2024|19:09Вийшов трейлер української стрічки «Фрагменти льоду»