Re: цензії

27.06.2025|Ірина Фотуйма
"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
26.06.2025|Михайло Жайворон
Житомирський текст Петра Білоуса
25.06.2025|Віктор Вербич
Про що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
25.06.2025|Ігор Зіньчук
Бажання вижити
22.06.2025|Володимир Даниленко
Казка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
17.06.2025|Ігор Чорний
Обгорнена сумом смертельним душа моя
13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Звичайний читач, який став незвичайним поетом
12.06.2025|Ігор Зіньчук
«Європейський міст» для України
07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики
Головна\Новини\Історія/Культура

Новини

12.11.2013|19:02|Буквоїд

Сергій Параджанов. «Колаж. Асамбляж. Предмет»

За професією і покликанням Сергій Параджанов був «людиною з кіноапаратом», а за обставинами долі чималу частину життя – «людиною з ножицями і клеєм».

Геніальний кінорежисер, якому не дозволяли знімати кіно, шукав інші способи самовираження. Він блискуче працював, створюючи колажі та асамбляжі, які стали без перебільшення надбаннями європейської культури. Саме через предмет він пізнавав світ, бачив красу там, де інші не помічали, в його руках найпростіші речі ставали арт-об’єктами і найбуденніше перетворювалось на справжнє високе мистецтво.

Сергій Параджанов. Колаж. Асамбляж. Предмет. Упорядник Діана Клочко / К.: Дух і Літера, 2013. – 176 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери