
Re: цензії
- 14.09.2025|Тетяна Колядинська, м. ДніпроЗа якими правилами “грали” радянські засоби масової інформації
- 03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро«Був на рідній землі…»
- 02.09.2025|Віктор ВербичКнига долі Федора Литвинюка: ціна вибору
- 01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. СумиОдухотворений мегавулкан мезозойської ери
- 25.08.2025|Ярослав ПоліщукШалений вертеп
- 25.08.2025|Ігор ЗіньчукПравди мало не буває
- 18.08.2025|Володимир Гладишев«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
- 12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськПолтавська хоку-центричність
- 07.08.2025|Ігор ЧорнийРоки минають за роками…
- 06.08.2025|Ярослав ПоліщукСнити про щастя
Видавничі новинки
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
- Сергій Фурса. «Протистояння»Проза | Буквоїд
- Мар’яна Копачинська. «Княгиня Пітьми»Книги | Буквоїд
- "Моя погана дівчинка - це моя частина"Книги | Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- Джон Ґвінн. "Лють Богів"Проза | Буквоїд
Події
«Графіка та її концепт» у Мистецькому Арсеналі
1 листопада у Мистецькому Арсеналі (Лаврська,12) відбудеться урочисте відкриття проекту Олександри Жумайлової-Дмитровської «Графіка та її концепт» із серії «TV» (галерея WHITE SQUARE GALLERY, Німеччина).
— Ку-ку, мій хлопчик!
Малюк: Я зрозумів! Карлсон, ти знаєш, вона хоче потрапити в телевізор!
Карлсон: Вона?
Малюк: Ага!
Карлсон: В телевізор?
Малюк: Так!
Карлсон: Ось ця товста домомучителька? Хоче залізти в таку маленьку коробочку? Нічого в неї не вийде! Її треба скласти вчетверо!
Малюк: Та ну ти знову нічого не зрозумів! Давай я тобі все поясню!
Карлсон: А ну!
Людина — homo televisius — людина телевізійна. Розмовляє цитатами з фільмів і передач. Розуміє світ за допомогою новин. Віртуально бере участь у всіх телевізійних конкурсах. Споживає продукти тільки за порадою реклами.
Сидячи на дивані, здатна: жити в реаліті-шоу. Співати караоке. Танцювати на Майдані. Ридати чужими сльозами. Танцювати чужими ногами. Співати чужі пісні. Худнути і товстіти за телепрограмою. Виживати на безлюдному острові. Бути зіркою всіх серіалів...
Народжена блакитним екраном. Вигодувана плазмою. Вирощена LCD. Скоро в 3D. За допомогою комп´ютера, просто у вас в ліжку. Через камеру потрапляє на найтонший екран. Через екран бачить те, що показує камера.
Я назву це Ефектом Великої Двоопуклої Лінзи — ЕБДЛ. Завдяки їй видно найдальше і не турбує найближче. Веде той, у кого пульт в руках.
Багатьох телегероїв вона знає довше і ліпше, ніж сусідів. Відчуває час завдяки новому сезону улюбленого серіалу. Віддає серце учасникам талант-шоу. Адже вони народжуються просто в неї на очах. Вона глядач-акушер — ось з´явилася голівка нової зірки, ручки, ніжки. Перший крок! Перший скандал! Скандал і Народження часто збігаються. Потім нерівний пунктир життя, від ефіру до ефіру. Все, чим вона може допомогти, — надіслати SMSку. Чи не замало трьох гривень, щоб продовжити їхнє життя? Люди! Пам´ятайте! TV-життя існує завдяки нашим спільним зусиллям — «Перемикай і володарюй!», «Відсилай і розділяй!»
«Побачити телевізор і померти», щоб відродитися новим володарем світу — в одній руці пульт, в інший телефон, з якого йде SMSка.
Про художницю:
Олександра Жумайлова–Дмитровська (1975 р.н) - випускниця Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури (1994 – 2000 рр.), обрала шлях вільного художника.
У проблемні роки перебудови це був крок в невідоме. Минулі художні інституції вже не працювали, а нові ще не працювали. Олександра багато малює, експериментує, сама організовує виставки, на щастя, знаходить емоційну та матеріальну зацікавленість серед українських та зарубіжних колекціонерів.
Творчість Олександри вражає різноманіттям авторських розробок в стилі, манері писання, темах…
Проходячи повз власні комерційні знахідки (що могли б стати персональними бестселерами), вона знову і знову шукає, відкриває і створює неповторні авторські проекти.
З 2007 року Олександра представляє персональні проекти на Art-Kiyv, Український Дім, Київ. У 2006 році відбувається знаменне для художниці знайомство з White Square Gallery, Берлін.
З цього моменту Олександра стала дихати одним повітрям зі світовим мистецтвом, вийшла за рамки власних уявлень, за межі України, занурилася в єдине інформаційне поле…
Це був реальний поворот в бік contemporary Art.
І хоча сучасне мистецтво також зарегламентовано, має свої тренди та розкручені бренди, Олександра і тут залишається вільною в своїх творчих пошуках.
Вона йде не простим шляхом вираження, висловлення особистих духовних позицій – віртуозною майстерністю талановитого художника та емоціями людини, небайдужої до проблем Життя.
На Art-Kiyv 2010, що вперше проходитиме в Мистецькому Арсеналі, White Square Gallery представить новий проект Олександри Жумайлової – Дмитровської «Втрачений рай споживання».
Виставки:
2010 - Art-Ukraine Gallery представив частину проекту «Амбівалентність» | ArtByGeneva-Contemporary | Швейцарія | Женева
2010 - Персональний проект «Ідоли» представлений на виставці “ VozhdiLenie“ | Український Дім | Київ | Україна
2009 - White Square Gallery [Берлін] представив персональний проект «Амбівалентність» | Art-Kiyv Contemporary | Український Дім | Київ | Україна
2008 - Персональний проект «Одкровення-1-2-3-5-7-9-12» | Art-Kiyv Contemporary | Український Дім | Київ | Україна
2007 - Проект «Моя Голландія» | посольстві Нідерландів в Україні | Київ | Україна
2007 - Персональний проект «Вулиці. Вектор – Киів - Амстердам» | Art-Kiyv Contemporary | Український Дім | Київ | Україна
2006 - Персональний проект «Казко - мания» | «Галереї мистецтв» Університету «Києво-Могилянська академія» | Київ | Україна
2006 - «Marry Christmas» | галерея «Эритаж» | Москва | Росія
2005 - Персональний проект «City code» | галерея Фонду Сприяння Розвитку Мистецтв | Київ | Україна
2004 - Персональний проект «Інтимний щоденник» | галерея Фонду Сприяння Розвитку Мистецтв | Київ | Україна
2004 - Персональний проект «Art non- stop»| | «Галереї мистецтв» Університету «Києво-Могилянська академія» за сприянням Швейцарського Культурного Фонду-Украiна «Pro-Helvatia» | Київ | Україна
2003 - Персональний проект «Осінь» під патронатом Англійського посольства | Київ | Україна
2002 - Персональний проект «Inner vision -2» під патронатом фірми Philips | Київ | Україна
2001 - Персональний проект «Inner vision» під патронатом фірми Philips | Київ | Україна
1998 - «La entervista» | Національна Академія Образотворчого Мистецтва та Архітектури | Київ | Україна
1997 - «Jardin del cuadros» | Гранадський Університет, факультет Мистецтв | Іспанія
Коментарі
Останні події
- 11.09.2025|19:25Тімоті Снайдер отримав Премію Стуса-2025
- 10.09.2025|19:24Юліан Тамаш: «Я давно змирився з тим, що руснаків не буде…»
- 08.09.2025|19:3211 вересня стане відомим імʼя лауреата Премії імені Василя Стуса 2025 року
- 08.09.2025|19:29Фестиваль TRANSLATORIUM оголосив повну програму подій у 2025 році
- 08.09.2025|19:16В Україні з’явилася нова культурна аґенція “Терени”
- 03.09.2025|11:59Український ПЕН оголошує конкурс на здобуття Премії Шевельова за 2025 р
- 03.09.2025|11:53У Луцьку — прем’єра вистави «Хованка» за п’єсою іспанського драматурга
- 03.09.2025|11:49Літагенція OVO офіційно представлятиме Україну на Світовому чемпіонаті з поетичного слему
- 02.09.2025|19:05«Пам’ять дисгармонійна» у «Приватній колекції»
- 27.08.2025|18:44Оголошено ім’я лауреата Міжнародної премії імені Івана Франка-2025