
Re: цензії
- 03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро«Був на рідній землі…»
- 02.09.2025|Віктор ВербичКнига долі Федора Литвинюка: ціна вибору
- 01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. СумиОдухотворений мегавулкан мезозойської ери
- 25.08.2025|Ярослав ПоліщукШалений вертеп
- 25.08.2025|Ігор ЗіньчукПравди мало не буває
- 18.08.2025|Володимир Гладишев«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
- 12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськПолтавська хоку-центричність
- 07.08.2025|Ігор ЧорнийРоки минають за роками…
- 06.08.2025|Ярослав ПоліщукСнити про щастя
- 06.08.2025|Валентина Семеняк, письменницяЧас читати Ганзенка
Видавничі новинки
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
- Сергій Фурса. «Протистояння»Проза | Буквоїд
- Мар’яна Копачинська. «Княгиня Пітьми»Книги | Буквоїд
- "Моя погана дівчинка - це моя частина"Книги | Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- Джон Ґвінн. "Лють Богів"Проза | Буквоїд
Події
Перформанс Алевтини Кахідзе в Художньому музеї
У перформансі «Екскурсія. НХМУ.», який відбудеться 26 та 27 березня у Національному художньому музеї України (віул. Грушевського 6) відвідувачам пропонується подивитися на музейну експозицію через особисту розповідь Алевтини Кахідзе, яка має своє власне ставлення до традиції українського мистецтва
Художниця проведе відвідувачів через музей, розповідаючи про те, що її найбільше захоплює та хвилює у цьому місці.
Що виявляється, коли об’єкт мистецтва зустрічається з щиро суб’єктивним поглядом на нього?
Алевтина Кахідзе згадує:
У 13 років я багато разів перечитувала одну статтю в радянському журналі «Юный Художник»*, аби зрозуміти, про що йдеться і не розуміла; та стаття була критичною щодо американського поп-арту, але зображення з пляшками та крилами, те що гостро піддавалось критиці, мені подобалось, дійсно подобалось… То був Роберт Раушенберг…
* И. Куликова "Ідеал или имидж", Юный Художник 1986 № 3 В защиту Искусства
У суботу 26 березня, екскурсія проводитиметься о 14.00 та о 17.00 , а в неділю 27 березня – о 14.00 та о 16.00.
Екскурсія починається біля каси та триватиме приблизно 45 хвилин.
Кількість відвідувачів на кожній екскурсії обмежено. Вартість - 20 грн. (вхідний квиток до музею)
Реєстрація обов’язкова за тел. 278 7454 або pr@namu.kiev.ua
Алевтина Кахізде – художниця, лауреат Премії Малевича для українських художників 2008 р., переможець конкурсу серед молодих художників і кураторів Центру сучасного Мистецтва при НаУКМА 2002 р. Учасниця багатьох міжнародних та українських мистецьких проектів, зокрема, «Я запізнююся на літак, на який запізнитися неможливо» (2010р., здійснено завдяки зусиллям Фонду Ріната Ахметова "Розвиток України"), виставок «Якщо» (Музей сучасного мистецтва PERMM, Перм, Росія), «Мінливий світ – розказаний час» (Академія мистецтв, Берлін, Німеччина, Національний художній музей України, Київ, Державний центр сучасного мистецтва, Москва, Росія тощо), «Безкрайня сфера» (Центр сучасного мистецтва при НаУКМА) тощо. Стипендіат Академії Яна ван Ейка (Маастріхт, Нідерланди), резидент Open House Iaspis (Стокгольм, Швеція), Центру сучасного мистецтва «Уяздовський замок» (Варшава, Польща) тощо. Співзасновник приватної резиденції для іноземних художників у с. Музичі та он-лайн видання про мистецтво www.kram.in.ua.
Більше інформації на сайті www.alevtinakakhidze.com.
«Екскурсія. НХМУ.» – третий в серії перформансів «Заручник в НХМУ», яка продовжується щомісячними перформансами в першій половині 2011 року. Перформанси, ініційовані НХМУ та зібрані куратором Ларисою Бабій, досліджують, як живий процес мистецької акції взаємодіє з музейними часом та простором, та розглядають такі питання: Що значить бути заручником музею? На яких умовах та з ким можна вести переговори? Які можливі стратегії звільнення? Де взагалі свобода?
Лариса Бабій працює в Україні як куратор, критик, митець. ЇЇ статті про сучасне мистецтво опубліковані на korydor.in.ua, www.artmargins.com та www.Openspace.ru. У вересні 2010 р. ініціювала платформу неформальних дискусій «На Підлозі» у Фундації Центр Сучасного Мистецтва. Співпрацює з TanzLaboratorium з 2008 р.
Коментарі
Останні події
- 11.09.2025|19:25Тімоті Снайдер отримав Премію Стуса-2025
- 10.09.2025|19:24Юліан Тамаш: «Я давно змирився з тим, що руснаків не буде…»
- 08.09.2025|19:3211 вересня стане відомим імʼя лауреата Премії імені Василя Стуса 2025 року
- 08.09.2025|19:29Фестиваль TRANSLATORIUM оголосив повну програму подій у 2025 році
- 08.09.2025|19:16В Україні з’явилася нова культурна аґенція “Терени”
- 03.09.2025|11:59Український ПЕН оголошує конкурс на здобуття Премії Шевельова за 2025 р
- 03.09.2025|11:53У Луцьку — прем’єра вистави «Хованка» за п’єсою іспанського драматурга
- 03.09.2025|11:49Літагенція OVO офіційно представлятиме Україну на Світовому чемпіонаті з поетичного слему
- 02.09.2025|19:05«Пам’ять дисгармонійна» у «Приватній колекції»
- 27.08.2025|18:44Оголошено ім’я лауреата Міжнародної премії імені Івана Франка-2025