
Re: цензії
- 28.04.2025|Ігор ЗіньчукЗаборонене кохання
- 24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
- 21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мовиДжерела мови російського тоталітаризму
- 18.04.2025|Ігор ЗіньчукРоман про бібліотеку, як джерело знань
- 18.04.2025|Валентина Семеняк, письменницяЗа кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
- 12.04.2025|Андрій СодомораІ ритмів суголосся, й ран...
- 06.04.2025|Валентина СеменякЧитаю «Фрактали» і… приміряю до себе
- 05.04.2025|Світлана Бреславська, Івано-Франківськ«Ненаситність» Віткація
- 30.03.2025|Ігор ЧорнийЛікарі й шарлатани
- 26.03.2025|Віталій КвіткаПісня завдовжки у чотири сотні сторінок
Видавничі новинки
- Петро Панч. «Голубі ешелони»Проза | Буквоїд
- Олександр Клименко. "Метапрозорість"Книги | Буквоїд
- Семенова Юлія. "Well Done"Книги | Буквоїд
- Микола Мартинюк. «Розбишацькі рими»Дитяча книга | Буквоїд
- Ніна Горик. «Дорога честі»Книги | Буквоїд
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка». 7+Дитяча книга | Буквоїд
- Мистецтво творення іміджу.Книги | Дарина Грабова
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка»Дитяча книга | Буквоїд
- Ігор Павлюк. «Торф»Книги | Буквоїд
- Вийшла антологія української художньої прози «Наша Перша світова»Книги | Іванка Когутич
Події
Перформанс Алевтини Кахідзе в Художньому музеї
У перформансі «Екскурсія. НХМУ.», який відбудеться 26 та 27 березня у Національному художньому музеї України (віул. Грушевського 6) відвідувачам пропонується подивитися на музейну експозицію через особисту розповідь Алевтини Кахідзе, яка має своє власне ставлення до традиції українського мистецтва
Художниця проведе відвідувачів через музей, розповідаючи про те, що її найбільше захоплює та хвилює у цьому місці.
Що виявляється, коли об’єкт мистецтва зустрічається з щиро суб’єктивним поглядом на нього?
Алевтина Кахідзе згадує:
У 13 років я багато разів перечитувала одну статтю в радянському журналі «Юный Художник»*, аби зрозуміти, про що йдеться і не розуміла; та стаття була критичною щодо американського поп-арту, але зображення з пляшками та крилами, те що гостро піддавалось критиці, мені подобалось, дійсно подобалось… То був Роберт Раушенберг…
* И. Куликова "Ідеал или имидж", Юный Художник 1986 № 3 В защиту Искусства
У суботу 26 березня, екскурсія проводитиметься о 14.00 та о 17.00 , а в неділю 27 березня – о 14.00 та о 16.00.
Екскурсія починається біля каси та триватиме приблизно 45 хвилин.
Кількість відвідувачів на кожній екскурсії обмежено. Вартість - 20 грн. (вхідний квиток до музею)
Реєстрація обов’язкова за тел. 278 7454 або pr@namu.kiev.ua
Алевтина Кахізде – художниця, лауреат Премії Малевича для українських художників 2008 р., переможець конкурсу серед молодих художників і кураторів Центру сучасного Мистецтва при НаУКМА 2002 р. Учасниця багатьох міжнародних та українських мистецьких проектів, зокрема, «Я запізнююся на літак, на який запізнитися неможливо» (2010р., здійснено завдяки зусиллям Фонду Ріната Ахметова "Розвиток України"), виставок «Якщо» (Музей сучасного мистецтва PERMM, Перм, Росія), «Мінливий світ – розказаний час» (Академія мистецтв, Берлін, Німеччина, Національний художній музей України, Київ, Державний центр сучасного мистецтва, Москва, Росія тощо), «Безкрайня сфера» (Центр сучасного мистецтва при НаУКМА) тощо. Стипендіат Академії Яна ван Ейка (Маастріхт, Нідерланди), резидент Open House Iaspis (Стокгольм, Швеція), Центру сучасного мистецтва «Уяздовський замок» (Варшава, Польща) тощо. Співзасновник приватної резиденції для іноземних художників у с. Музичі та он-лайн видання про мистецтво www.kram.in.ua.
Більше інформації на сайті www.alevtinakakhidze.com.
«Екскурсія. НХМУ.» – третий в серії перформансів «Заручник в НХМУ», яка продовжується щомісячними перформансами в першій половині 2011 року. Перформанси, ініційовані НХМУ та зібрані куратором Ларисою Бабій, досліджують, як живий процес мистецької акції взаємодіє з музейними часом та простором, та розглядають такі питання: Що значить бути заручником музею? На яких умовах та з ким можна вести переговори? Які можливі стратегії звільнення? Де взагалі свобода?
Лариса Бабій працює в Україні як куратор, критик, митець. ЇЇ статті про сучасне мистецтво опубліковані на korydor.in.ua, www.artmargins.com та www.Openspace.ru. У вересні 2010 р. ініціювала платформу неформальних дискусій «На Підлозі» у Фундації Центр Сучасного Мистецтва. Співпрацює з TanzLaboratorium з 2008 р.
Коментарі
Останні події
- 06.05.2025|15:24«Читаємо ложками»: у Луцьку відбудеться перша зустріч літературно-гастрономічного клубу
- 06.05.2025|15:20Помер Валерій Шевчук
- 02.05.2025|13:48В’ятрович розкаже, як перемогли «велику вітчизняну» в Україні
- 01.05.2025|16:51V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує старт продажу квитків та імена перших учасників
- 01.05.2025|10:38В Ужгороді презентували «гуцул-фентезі» Олександра Гавроша
- 30.04.2025|09:36Андрій Зелінський презентує нову книгу «Мапа»
- 29.04.2025|12:10Новий фільм класика італійського кіно Марко Белоккьо: історична драма «Викрадений» виходить на екрани у травні
- 29.04.2025|11:27«Основи» готують оновлене англомовне видання «Катерини» Шевченка, тепер — з перекладом Віри Річ
- 29.04.2025|11:24Що читають українці: топи продажів видавництв «Ранок» і READBERRY на «Книжковій країні»
- 29.04.2025|11:15Митці й дослідники з 5 країн зберуться в Луцьку на дводенний інтенсив EcoLab 2.0