Re: цензії

24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій
«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
Джерела мови російського тоталітаризму
18.04.2025|Ігор Зіньчук
Роман про бібліотеку, як джерело знань
18.04.2025|Валентина Семеняк, письменниця
За кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
12.04.2025|Андрій Содомора
І ритмів суголосся, й ран...
06.04.2025|Валентина Семеняк
Читаю «Фрактали» і… приміряю до себе
05.04.2025|Світлана Бреславська, Івано-Франківськ
«Ненаситність» Віткація
30.03.2025|Ігор Чорний
Лікарі й шарлатани
Пісня завдовжки у чотири сотні сторінок
11.03.2025|Марина Куркач, літературна блогерка, м. Кременчук
Жінкам потрібна любов

Літературний дайджест

5 корисних відповідей на питання бізнесу від Клейтона Крістенсена

Нагадуємо: цього тижня ми знайомимо вас із цікавими бізнес-книгами. Наступна книга, яка опинилася на нашому столі — «Як ви збудуєте своє життя?» у перекладі від «ВСЛ».

Як перевірити стратегію?
 
Клейтон Крістенсен не лише очолював низку компаній, викладав у Гарварді та написав знамениті «Дилема інноватора» та «ДНК інноваторів», але й звик сумніватися у звичних і усталених тезах і практиках, якими користуються компанії. Саме через те і книга «Як ви збудуєте своє життя?» написана таким чином, щоби стати персональною рефлексією та спробою розібратися у хибному, стереотипному та справжньому, реальному, що є у кожного підприємця. Перевірка обраної стратегії — у числі таких стереотипізованих речей. Перевіряти її слід, виходячи із цільового образу, шляху, яким ви маєте план досягти поставленої мети, та показників, які слугуватимуть для вас індикатором того, що ви вже досягли (або ще не досягли) бажаного. І ніколи не покладайтесь на маржинальність витрат чи на порівняння із конкурентами: простіше створити на 100% новий бренд, аніж намагатися за рахунок гри із графіками та показниками «витиснути» максимум з існуючого бренду.
 
Чи варто інвестувати в радість?
 
Ми звикли до того, що компанії, люди та венчурні фонди інвестують в бізнес, перспективу, інновації, можливості. Але рідко хто задумається над потребою… інвестувати в радість. А між тим, саме показник емоційної віддачі, усвідомлення радості та позитивного впливу може дати чи не найбільший вплив на вмотивованість людей, які працюють із вами, людей, які живуть, товаришують із вами, люблять вас. В найскрутніші часи ви згадаєте, що замало часу приділяли своїм дітям, своїм рідним, цінним для вас друзям. Інвестиції в нерухомість, у масштабування проектів чи в купівлю нового устаткування, ще однієї автівки чи дорогого круїзу — лише тимчасова втеча від проблем та внутрішнього неспокою. Зрештою, жоден стартапер не живе для того, щоби виключно працювати та вражати інвесторів своїми пітчами.
 
Чи збігаються християнські принципи та принципи бізнесу?
 
Як практикуючий християнин, Крістенсен чимало у книзі розмірковує про роль віри та етичних переконань (не лише християнських, але й інших конфесій) у професійній діяльності та їхній вплив на те, які бізнесові, управлінські та життєві рішення приймають люди протягом життя. Установка про те, що християнські чесноти виключають можливість бути заможним, вести прибутковий бізнес чи займатися технологічними видами діяльності, які досить далекі від поняття Бога, на думку Крістенсена, аж ніяк не відповідають реаліям сьогоднішнього часу. Віра у певну систему переконань та принципів може навпаки зміцнити ваш бізнес та ваше відповідальне ставлення до справ, власного життя та взаємин із партнерами, колегами та підлеглими.
 
Чи всі риси гарного керівника підійдуть вашій компанії?
 
У книзі наведено низку прикладів, коли найдосвідченіші «білі комірці» отримували роботу в компаніях, величезну зарплатню, повний карт-бланш повноважень — але стан справ у такій компанії, яку вони були покликані врятувати від краху, ставав лише гіршим. Не кожен топ-менеджер із десятками років досвіду в одній галузі підходить для вирішення завдань у компанії іншого розміру, іншої сфери та з іншими внутрішніми проблемами. Помилка більшості бізнесів у тому, що вони наймають не за релевантністю, а за сукупністю років та переліком попередніх місць роботи, твердить Крістенсен.
 
Чи треба збирати максимум інформації для ухвалення зважених рішень?
 
На думку Крістенсена, максимізація інформації не завжди потрібна, щоби вирішити щось, визначитися із тим, що робити (чи ні). Зволікання з вирішальним кроком може коштувати вашому бізнесу набагато більше, аніж альтернативні втрати. Якщо від самого початку прямі та опосередковані свідчення говорять на користь чи проти певного кроку, чи зміниться щось, як ви зберете ще десяток доказів? Напевно, ні.


коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

21.04.2025|21:30
“Матуся – домівка” — книжка, яка транслює послання любові, що має отримати кожна дитина
18.04.2025|12:57
Під час обстрілу Харкова була пошкоджена книгарня «КнигоЛенд»
14.04.2025|10:25
Помер Маріо Варгас Льоса
12.04.2025|09:00
IBBY оголосила Почесний список найкращих дитячих книжок 2025 року у категорії «IBBY: колекція книжок для молодих людей з інвалідностями»
06.04.2025|20:35
Збагнути «незбагненну незбагнеж»
05.04.2025|10:06
Юлія Чернінька презентує свій новий роман «Називай мене Клас Баєр»
05.04.2025|10:01
Чверть століття в літературі: Богдана Романцова розкаже в Луцьку про книги, що фіксують наш час
05.04.2025|09:56
Вистава «Ірод» за п’єсою Олександра Гавроша поєднала новаторство і традицію
30.03.2025|10:01
4 квітня KBU Awards 2024 оголосить переможців у 5 номінаціях українського нонфіку
30.03.2025|09:50
У «Видавництві 21» оголосили передпродаж нової книжки Артема Чапая


Партнери