Re: цензії

20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Розворушімо вулик
11.11.2024|Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
«Але ми є! І Україні бути!»
11.11.2024|Ігор Фарина, член НСПУ
Побачило серце сучасніть через минуле
10.11.2024|Віктор Вербич
Світ, зітканий з непроминального світла
10.11.2024|Євгенія Юрченко
І дивитися в приціл сльози планета

Літературний дайджест

5 корисних відповідей на питання бізнесу від Клейтона Крістенсена

Нагадуємо: цього тижня ми знайомимо вас із цікавими бізнес-книгами. Наступна книга, яка опинилася на нашому столі — «Як ви збудуєте своє життя?» у перекладі від «ВСЛ».

Як перевірити стратегію?
 
Клейтон Крістенсен не лише очолював низку компаній, викладав у Гарварді та написав знамениті «Дилема інноватора» та «ДНК інноваторів», але й звик сумніватися у звичних і усталених тезах і практиках, якими користуються компанії. Саме через те і книга «Як ви збудуєте своє життя?» написана таким чином, щоби стати персональною рефлексією та спробою розібратися у хибному, стереотипному та справжньому, реальному, що є у кожного підприємця. Перевірка обраної стратегії — у числі таких стереотипізованих речей. Перевіряти її слід, виходячи із цільового образу, шляху, яким ви маєте план досягти поставленої мети, та показників, які слугуватимуть для вас індикатором того, що ви вже досягли (або ще не досягли) бажаного. І ніколи не покладайтесь на маржинальність витрат чи на порівняння із конкурентами: простіше створити на 100% новий бренд, аніж намагатися за рахунок гри із графіками та показниками «витиснути» максимум з існуючого бренду.
 
Чи варто інвестувати в радість?
 
Ми звикли до того, що компанії, люди та венчурні фонди інвестують в бізнес, перспективу, інновації, можливості. Але рідко хто задумається над потребою… інвестувати в радість. А між тим, саме показник емоційної віддачі, усвідомлення радості та позитивного впливу може дати чи не найбільший вплив на вмотивованість людей, які працюють із вами, людей, які живуть, товаришують із вами, люблять вас. В найскрутніші часи ви згадаєте, що замало часу приділяли своїм дітям, своїм рідним, цінним для вас друзям. Інвестиції в нерухомість, у масштабування проектів чи в купівлю нового устаткування, ще однієї автівки чи дорогого круїзу — лише тимчасова втеча від проблем та внутрішнього неспокою. Зрештою, жоден стартапер не живе для того, щоби виключно працювати та вражати інвесторів своїми пітчами.
 
Чи збігаються християнські принципи та принципи бізнесу?
 
Як практикуючий християнин, Крістенсен чимало у книзі розмірковує про роль віри та етичних переконань (не лише християнських, але й інших конфесій) у професійній діяльності та їхній вплив на те, які бізнесові, управлінські та життєві рішення приймають люди протягом життя. Установка про те, що християнські чесноти виключають можливість бути заможним, вести прибутковий бізнес чи займатися технологічними видами діяльності, які досить далекі від поняття Бога, на думку Крістенсена, аж ніяк не відповідають реаліям сьогоднішнього часу. Віра у певну систему переконань та принципів може навпаки зміцнити ваш бізнес та ваше відповідальне ставлення до справ, власного життя та взаємин із партнерами, колегами та підлеглими.
 
Чи всі риси гарного керівника підійдуть вашій компанії?
 
У книзі наведено низку прикладів, коли найдосвідченіші «білі комірці» отримували роботу в компаніях, величезну зарплатню, повний карт-бланш повноважень — але стан справ у такій компанії, яку вони були покликані врятувати від краху, ставав лише гіршим. Не кожен топ-менеджер із десятками років досвіду в одній галузі підходить для вирішення завдань у компанії іншого розміру, іншої сфери та з іншими внутрішніми проблемами. Помилка більшості бізнесів у тому, що вони наймають не за релевантністю, а за сукупністю років та переліком попередніх місць роботи, твердить Крістенсен.
 
Чи треба збирати максимум інформації для ухвалення зважених рішень?
 
На думку Крістенсена, максимізація інформації не завжди потрібна, щоби вирішити щось, визначитися із тим, що робити (чи ні). Зволікання з вирішальним кроком може коштувати вашому бізнесу набагато більше, аніж альтернативні втрати. Якщо від самого початку прямі та опосередковані свідчення говорять на користь чи проти певного кроку, чи зміниться щось, як ви зберете ще десяток доказів? Напевно, ні.


коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

21.11.2024|18:39
Олександр Гаврош: "Фортель і Мімі" – це книжка про любов у різних проявах
19.11.2024|10:42
Стартував прийом заявок на щорічну премію «Своя Полиця»
19.11.2024|10:38
Поезія і проза у творчості Теодозії Зарівної та Людмили Таран
11.11.2024|19:27
15 листопада у Києві проведуть акцію «Порожні стільці»
11.11.2024|19:20
Понад 50 подій, 5 сцен, більше 100 учасників з України, Польщі, Литви та Хорватії: яким був перший Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
11.11.2024|11:21
“Основи” вперше видають в оригіналі “Катерину” Шевченка з акварелями Миколи Толмачева
09.11.2024|16:29
«Про секс та інші запитання, які цікавлять підлітків» — книжка для сміливих розмов від авторки блогу «У Трусах» Анастасії Забели
09.11.2024|16:23
Відкриття 76-ої "Книгарні "Є": перша книгарня мережі в Олександрії
09.11.2024|11:29
У Києві видали збірку гумору і сатири «СМІХПАЙОК»
08.11.2024|14:23
Оголосили довгий список номінантів на здобуття Премії імені Юрія Шевельова 2024 року


Партнери