Re: цензії

28.04.2025|Ігор Зіньчук
Заборонене кохання
24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій
«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
Джерела мови російського тоталітаризму
18.04.2025|Ігор Зіньчук
Роман про бібліотеку, як джерело знань
18.04.2025|Валентина Семеняк, письменниця
За кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
12.04.2025|Андрій Содомора
І ритмів суголосся, й ран...
06.04.2025|Валентина Семеняк
Читаю «Фрактали» і… приміряю до себе
05.04.2025|Світлана Бреславська, Івано-Франківськ
«Ненаситність» Віткація
30.03.2025|Ігор Чорний
Лікарі й шарлатани
Пісня завдовжки у чотири сотні сторінок

Літературний дайджест

15.02.2016|10:45|"День"

Як все починалось?

У видавництві «Родовід» з’явився альбом «Рухомий пейзаж: мистецтво України між революцією і війною».

До нього ввійшли твори сучасних українських художників (насамперед — фотографів), пов’язані з тематикою Майдану та війни на сході, а також інтерв’ю з ними про їхнє розуміння мистецтва, трактування сучасної суспільно-політичної ситуації в Україні. Альбом у двох варіантах — французько-російсько-українському та англійсько-російсько-українському.

Автори ідеї та упорядники — дослідниця мистецтва Наталія Чермалих і французько-канадський галерист і меценат П’єр-Лоран Булле.

Книжка складається із двох частин — візуальної і текстової. З одного боку, це альбом із роботами українських художників різних поколінь: Влади Ралко, Микити Кадана, Сергія Браткова, Микити Шаленого, Марі Басташевскі, Євгенії Бєлорусець, Алевтини Кахідзе, Олександра Глядєлова, групи «Шило» тощо. До другої частини видання ввійшли розмови з художниками, записані Наталею Чермалих протягом 2014—2015 рр.

Роль ілюстрацій структуризації та емблематики відіграють інтерв’ю з авторами. Часто ці розмови позначені цікавими міркуваннями про теорію і практику мистецтва. Зрештою, завжди — насичені дуже індивідуальними й у тому чи іншому сенсі уважними думками про соціальну ситуацію в сучасній Україні, про якісь вузлові моменти свого бачення її історії. Розбіжність в останніх — величезна: від розповідей про мовчазне пасивне несприйняття радянської влади батьками до зізнання, що слово «Україна» довелося вперше почути фактично в момент здобуття незалежності. А таке розмаїття лише сприяє вищому рівню репрезентативності альбому. Репрезентативності в питаннях мистецтва, суспільства й України.

Олег Коцарев



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

29.04.2025|12:10
Новий фільм класика італійського кіно Марко Белоккьо: історична драма «Викрадений» виходить на екрани у травні
29.04.2025|11:27
«Основи» готують оновлене англомовне видання «Катерини» Шевченка, тепер — з перекладом Віри Річ
29.04.2025|11:24
Що читають українці: топи продажів видавництв «Ранок» і READBERRY на «Книжковій країні»
29.04.2025|11:15
Митці й дослідники з 5 країн зберуться в Луцьку на дводенний інтенсив EcoLab 2.0
24.04.2025|19:16
Ееро Балк – лауреат премії Drahomán Prize за 2024 рік
24.04.2025|18:51
Гостини у Германа Гессе з українськомовним двотомником поезії нобелівського лауреата
21.04.2025|21:30
“Матуся – домівка” — книжка, яка транслює послання любові, що має отримати кожна дитина
18.04.2025|12:57
Під час обстрілу Харкова була пошкоджена книгарня «КнигоЛенд»
14.04.2025|10:25
Помер Маріо Варгас Льоса
12.04.2025|09:00
IBBY оголосила Почесний список найкращих дитячих книжок 2025 року у категорії «IBBY: колекція книжок для молодих людей з інвалідностями»


Партнери