Re: цензії

22.04.2024|Ігор Чорний
Розтікаючись мислію по древу
08.04.2024|Ігор Чорний
Злодії VS Революціонери: хто кращий?
Леді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
03.04.2024|Марта Мадій, літературознавиця
Фантасмагорія імперського пластиліну
28.03.2024|Ігор Чорний
Прощання не буде?
20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наук
Світиться сонячним спектром душа…
У роздумах і відчуттях
20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професор
Життєве кредо автора, яке заохочує до читання
20.03.2024|Віктор Вербич
Ніна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
18.03.2024|Ігор Зіньчук
Кумедні несподіванки на щодень
Головна\Події\Фестивалі

Події

19.10.2009|16:16|Буквоїд

Україна вперше була представлена в «серці» Франкфурту

Цього року агенція MSBrand Corporation стала першим українським учасником найважливішого робочого центру Франкфуртського книжкового ярмарку – Центру літературних агентів (the Literary Agent Centre – LitAg).

Агенція MSBrand Corporation є одним з восьми дебютантів Франкфурт-LitAg, серед яких агенції з США, Німеччини, Мексики та Сербії.

LitAg – це головний осередок торгівлі правами й ліцензіями Франкфурту, спеціальний зал для агенцій з окремими робочими місцями для кожного з агентів, де вони можуть проводити переговори чи дискусії з редакторами та видавцями в тихій, спокійній обстановці. Цей зал особливий: вхід до LitAg, навіть для видавців чи авторів, можливий лише за наявності попередньо домолених зустрчей з агенціями та агентами, представленими тут. А це – близько 300 світових літературних агенцій та більше 500 агентів.

Frankfurter Buchmesse: Сьогодні… the Literary Agent Centre (LitAg) став справжнім “серцем ярмарку”.

Вперше Україну у серці Франкфуртського книжкового ярмарку представляли Оксана Янчук – керівник департаменту прав агенції MSBrand Corporation і менеджер з прав цієї агенції Наталя Білюк. Молоді агенти привезли до Франкфурту каталог «Contemporary Ukrainian Writers. Foreign&Translation Right», у якому представлено 35 авторів і більше 100 їхніх книжок. За попередніми домовленностіями було проведено близько 40 переговорів щодо видання перекладів українських авторів із редакторами та видавцями з 18 країн, серед яких Велика Британія, Китай, Норвегія, Німеччина, Польща, Франція, Нідерланди, Греція, Іспанія, Італія тощо. Залишається лише чекати на рішення іноземних колег. 

Для довідки

Франкфуртський книжковий ярмарок – найбільший книжковий ярмарок у світі – більше  7000 експонентів зі 100 країн. Видавці, книготорговці, автори та читачі зустрічаються тут, щоб обговорити новітні тенденції на світовому книжковому ринку, провести переговори щодо купівлі-продажу ліцензій на право перекладу тощо. Сайт Ярмарку www.book-fair.com.

Агенція MSBrand Corporation заснована у 2004 році фізико-історичним альянсом PR-експертів і видавців — Петром Мацкевичем і Ксенією Сладкевич. Сьогодні MSBrand Corporation — це:  PR-агенція  (PR-консалтинг, менеджмент PR);  Літературна агенція  (оперування правами в Україні та закордоном, консультації з авторського права, експертиза та відбір текстів для видавництв);  Культурницька агенція  (промоція авторів, культурницькі проекти);  Видавництво  (підготовка та видання власних книжок, замовних видань і спеціалізованої преси, видавничий консалтинг);  Проектні групи  для проведення досліджень і реалізації власних проектів.

Оксана Янчук – керівник департаменту прав агенції MSBrand Corporation, спеціаліст з міжнародних відносин з поглибленим знанням англійської та арабської мов, експерт-reader сучасної української літератури. Проходила стажування в Міністерстві закордонних справ України (Відділ Близького Сходу). Організовувала роботу всеукраїнської громадської організації «Українська ліга зі зв’язків із громадськістю». Координувала роботу Оргкомітету Міжнародного конкурсу проектів в сфері зв’язків із громадськістю «Срібна Чайка - 2008». Член Оргкомітету VII Міжнародного фестивалю громадських комунікацій. З червня 2008 року працює в агенції MSBrand Corporation, де проводить дослідження міжнародного літературного ринку, бере участь у розробці та підготовці промоційних матеріалів про сучасну українську літературу, вивчає специфіки попиту на літературні твори в різних країнах і пошуку ніш для української літератури, встановлює нові контакти на міжнародному літературному ринку.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери