Re: цензії

20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Розворушімо вулик
11.11.2024|Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
«Але ми є! І Україні бути!»
11.11.2024|Ігор Фарина, член НСПУ
Побачило серце сучасніть через минуле
10.11.2024|Віктор Вербич
Світ, зітканий з непроминального світла
10.11.2024|Євгенія Юрченко
І дивитися в приціл сльози планета
Головна\Події\Культура

Події

04.07.2014|10:39|Буквоїд

Пристрасть, слово і фарби. Живопис Анатолія Дністрового

Живопис літератора – цікава нагода побачити його внутрішній світ потойбіч букви і слова, яка може багато чого прояснити і дати можливість подивитися на тексти по-іншому.

Анатолій Дністровий – у малярстві неофіт, який спробував свої сили в різних техніках, жанрах і стилях, шукаючи для себе оригінальні шляхи вираження. Пристрасть неофіта найменше зважає на помилки й поразки і тому така неприборкана, не пропущена через фільтри жорсткого критичного мислення.

Дністровий – живописець імпульсивний і стриманий водночас, він балансує на вкрай хисткій кладці між непрогнозованою уявою й немилосердною реальністю, прагнучи врятуватися від цих обидвох стихій. Йому притаманне емоційне образне мислення, певний острах щодо старих поетик, що працювали з мімезисом, тонке відчуття колориту. Колір для митця – найголовніша складова серед засобів художньої виразності, саме він становить композиційно-змістову основу виявлення просторовості. Дністровий багато чого зберігає від кольору своєї літератури: непорушні, близькі до монохромії, поетичні ландшафти і динамічні пекельні кольори грішної землі його прози.

Художник-неофіт найбільше симпатизує пейзажу й поверхням, у яких найбільше прагне вираження. Це окрема «неземна» географія, виплід абстракції та втілених ідейних пошуків, у якій основними контрибутами постає не «схоплення» рис об’єктів і речей, а натяки на них, натяки на їх обриси.

 

«Земля Чато»/«Chato´s Land» (2014), серія «Western», акрил, полотно

«Місяць команчів»/«Comanche Moon» (2014), серія «Western», акрил, полотно

«Стежка мерця» / «Dead Man`s Walk» (2014), серія «Western», акрил, полотно

«Туманний краєвид» (2014), серія «Пекельні пейзажі», акрил, полотно

 

«Коротка історія моху ХХІІ століття» (2014), акрил, картон

«Зупинка в пустелі» (2014), серія «Western», акрил, оргаліт

«Ранок у горах» (2014), акрил, оргаліт

«Стума / Darkness» (2014), акрил, полотно

«Шлях» (2014), серія «Пекельні пейзажі», акрил, полотно

Анатолій Дністровий народився 30 липня 1974 року в місті Тернопіль. Закінчив Ніжинський педагогічний інститут імені М.В.Гоголя (1997). Член українського ПЕН-клубу (2009) та Асоціації українських письменників (1998).

Автор п’ятнадцяти книг прози, поезії, есеїстики; серед них поетичних збірок «На смерть Кліо» (1998), «Жовта імла» (2001), «Покинуті міста» (2004), «Хроніка друкарської машинки» (2009), романів – «Пацики» (2005, 2011), «Тибет на восьмому поверсі» (2005, 2013), «Дрозофіла над томом Канта» (2010). Остання книга – «Сніданок на снігу» (2014). Поетичні твори Дністрового перекладалися англійською, вірменською, німецькою, італійською мовами й відзначені кількома літературними преміями.

Малярством активно займається з 2013 року. Бере консультації в багатьох відомих художників України. Окремі твори знаходяться у приватних колекціях України і Франції.



Додаткові матеріали

30.04.2013|13:40|Події
Анатолій Дністровий презентує роман «Тибет на восьмому поверсі»
22.03.2014|20:55|Події
«Сніданок на снігу» від Анатолія Дністрового
12.05.2010|23:43|Події
Анатолій Дністровий презентував книгу «Письмо з околиці»
08.12.2011|11:57|Події
Анатолій Дністровий: Потужне враження цього року справила «Історія японської архітектури та мистецтва» Галини Шевцової
12.01.2010|19:15|Новинки
Дністровий оприлюднив поетичне вибране
26.05.2011|15:27|Re:цензії
Анатолій Дністровий: Мертві краще написали за живих
13.10.2010|07:08|Re:цензії
Анатолій Дністровий: «З настанням холоду перечитую улюблених поетів»
Анатолій Дністровий: У сильної людини кар’єрою є творчість
Анатолій Дністровий: «Країна реально в дупі бачила своїх героїв»
Агонія покоління у романі Анатолія Дністрового
коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

21.11.2024|18:39
Олександр Гаврош: "Фортель і Мімі" – це книжка про любов у різних проявах
19.11.2024|10:42
Стартував прийом заявок на щорічну премію «Своя Полиця»
19.11.2024|10:38
Поезія і проза у творчості Теодозії Зарівної та Людмили Таран
11.11.2024|19:27
15 листопада у Києві проведуть акцію «Порожні стільці»
11.11.2024|19:20
Понад 50 подій, 5 сцен, більше 100 учасників з України, Польщі, Литви та Хорватії: яким був перший Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
11.11.2024|11:21
“Основи” вперше видають в оригіналі “Катерину” Шевченка з акварелями Миколи Толмачева
09.11.2024|16:29
«Про секс та інші запитання, які цікавлять підлітків» — книжка для сміливих розмов від авторки блогу «У Трусах» Анастасії Забели
09.11.2024|16:23
Відкриття 76-ої "Книгарні "Є": перша книгарня мережі в Олександрії
09.11.2024|11:29
У Києві видали збірку гумору і сатири «СМІХПАЙОК»
08.11.2024|14:23
Оголосили довгий список номінантів на здобуття Премії імені Юрія Шевельова 2024 року


Партнери