
Re: цензії
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
- 12.06.2025|Ігор Зіньчук«Європейський міст» для України
- 07.06.2025|Ігор ЧорнийСни під час пандемії
- 03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськКаміння не мовчить: контур герменевтики
Видавничі новинки
- Джон Ґвінн. "Лють Богів"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Аталанта"Проза | Буквоїд
- Вероніка Чекалюк. «Діамантова змійка»Проза | Буквоїд
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
Події
Пристрасть, слово і фарби. Живопис Анатолія Дністрового
Живопис літератора – цікава нагода побачити його внутрішній світ потойбіч букви і слова, яка може багато чого прояснити і дати можливість подивитися на тексти по-іншому.
Анатолій Дністровий – у малярстві неофіт, який спробував свої сили в різних техніках, жанрах і стилях, шукаючи для себе оригінальні шляхи вираження. Пристрасть неофіта найменше зважає на помилки й поразки і тому така неприборкана, не пропущена через фільтри жорсткого критичного мислення.
Дністровий – живописець імпульсивний і стриманий водночас, він балансує на вкрай хисткій кладці між непрогнозованою уявою й немилосердною реальністю, прагнучи врятуватися від цих обидвох стихій. Йому притаманне емоційне образне мислення, певний острах щодо старих поетик, що працювали з мімезисом, тонке відчуття колориту. Колір для митця – найголовніша складова серед засобів художньої виразності, саме він становить композиційно-змістову основу виявлення просторовості. Дністровий багато чого зберігає від кольору своєї літератури: непорушні, близькі до монохромії, поетичні ландшафти і динамічні пекельні кольори грішної землі його прози.
Художник-неофіт найбільше симпатизує пейзажу й поверхням, у яких найбільше прагне вираження. Це окрема «неземна» географія, виплід абстракції та втілених ідейних пошуків, у якій основними контрибутами постає не «схоплення» рис об’єктів і речей, а натяки на них, натяки на їх обриси.
«Земля Чато»/«Chato´s Land» (2014), серія «Western», акрил, полотно
«Місяць команчів»/«Comanche Moon» (2014), серія «Western», акрил, полотно
«Стежка мерця» / «Dead Man`s Walk» (2014), серія «Western», акрил, полотно
«Туманний краєвид» (2014), серія «Пекельні пейзажі», акрил, полотно
«Коротка історія моху ХХІІ століття» (2014), акрил, картон
«Зупинка в пустелі» (2014), серія «Western», акрил, оргаліт
«Ранок у горах» (2014), акрил, оргаліт
«Стума / Darkness» (2014), акрил, полотно
«Шлях» (2014), серія «Пекельні пейзажі», акрил, полотно
Анатолій Дністровий народився 30 липня 1974 року в місті Тернопіль. Закінчив Ніжинський педагогічний інститут імені М.В.Гоголя (1997). Член українського ПЕН-клубу (2009) та Асоціації українських письменників (1998).
Автор п’ятнадцяти книг прози, поезії, есеїстики; серед них поетичних збірок «На смерть Кліо» (1998), «Жовта імла» (2001), «Покинуті міста» (2004), «Хроніка друкарської машинки» (2009), романів – «Пацики» (2005, 2011), «Тибет на восьмому поверсі» (2005, 2013), «Дрозофіла над томом Канта» (2010). Остання книга – «Сніданок на снігу» (2014). Поетичні твори Дністрового перекладалися англійською, вірменською, німецькою, італійською мовами й відзначені кількома літературними преміями.
Малярством активно займається з 2013 року. Бере консультації в багатьох відомих художників України. Окремі твори знаходяться у приватних колекціях України і Франції.
Додаткові матеріали
- Анатолій Дністровий презентує роман «Тибет на восьмому поверсі»
- «Сніданок на снігу» від Анатолія Дністрового
- Анатолій Дністровий презентував книгу «Письмо з околиці»
- Анатолій Дністровий: Потужне враження цього року справила «Історія японської архітектури та мистецтва» Галини Шевцової
- Дністровий оприлюднив поетичне вибране
- Анатолій Дністровий: Мертві краще написали за живих
- Анатолій Дністровий: «З настанням холоду перечитую улюблених поетів»
- Анатолій Дністровий: У сильної людини кар’єрою є творчість
- Анатолій Дністровий: «Країна реально в дупі бачила своїх героїв»
- Агонія покоління у романі Анатолія Дністрового
Коментарі
Останні події
- 01.07.2025|21:38Артур Дронь анонсував вихід нової книги "Гемінґвей нічого не знає": збірка свідчень про війну та життя
- 01.07.2025|18:02Сергію Жадану присуджено австрійську державну премію з європейської літератури
- 01.07.2025|08:53"Дикий Захід" Павла Казаріна тепер польською: Автор дякує за "довге життя" книги, що виявилась пророчою
- 01.07.2025|08:37«Родовід» перевидає «З країни рижу та опію» Софії Яблонської
- 01.07.2025|08:14Мартин Якуб презентував у Житомирі психологічний детектив "Гріх на душу"
- 01.07.2025|06:34ТОП-10 книг ВСЛ за червень 2025 року
- 01.07.2025|06:27Українська письменниця Євгенія Кузнєцова у лонглисті престижної премії Angelus
- 29.06.2025|13:28ВСЛ оголосило передзамовлення на книжку Юлії Чернінької "Бестселер у борг"
- 26.06.2025|19:06Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
- 26.06.2025|14:27Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва