Re: цензії
- 20.11.2024|Михайло ЖайворонСлова, яких вимагав світ
- 19.11.2024|Тетяна Дігай, ТернопільПоети завжди матимуть багато роботи
- 19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачкаЧасом те, що неправильно — найкращий вибір
- 18.11.2024|Віктор ВербичПодзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
- 17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. СумиДіалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
- 14.11.2024|Ігор Бондар-ТерещенкоРозворушімо вулик
- 11.11.2024|Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти«Але ми є! І Україні бути!»
- 11.11.2024|Ігор Фарина, член НСПУПобачило серце сучасніть через минуле
- 10.11.2024|Віктор ВербичСвіт, зітканий з непроминального світла
- 10.11.2024|Євгенія ЮрченкоІ дивитися в приціл сльози планета
Видавничі новинки
- Корупція та реформи. Уроки економічної історії АмерикиКниги | Буквоїд
- У "НІКА-Центр" виходять книги Ісама Расіма "Африканський танець" та Карама Сабера "Святиня"Проза | Буквоїд
- Ігор Павлюк. "Бут. Історія України у драматичних поемах"Поезія | Буквоїд
- У Чернівцях видали новий роман Галини ПетросанякПроза | Буквоїд
- Станіслав Ігнацій Віткевич. «Ненаситність»Проза | Буквоїд
- Чеслав Маркевич. «Тропи»Поезія | Буквоїд
- Легенда про ВільнихКниги | Буквоїд
- Нотатник Вероніки Чекалюк. «Смачна комунікація: гостинність – це творчість»Книги | Буквоїд
- Світлана Марчук. «Небо, ромашки і ти»Поезія | Буквоїд
- Володимир Жупанюк. «З подорожнього етюдника»Книги | Буквоїд
Літературний дайджест
"Письменник має балансувати між вульгарністю і банальністю", - Марина Гримич
Директор видавництва "Дуліби" Марина Гримич каже, що запорука популярності твору - проста мова та іронія.
Часи "бароковості" в літературі минули, - каже письменниця.
- Як серед потоку нових творів вирізняєте ті, що варті друку?
Писати зараз стало легше, тому що є комп´ютер. Хоча і раніше була купа графоманів. Все ж зараз текстів, які імітують літературу, море. Більшість їз них не тягнуть на те, щоб вкладати у них великі кошти.
- В які твори ви готові вкладати кошти?
Після радянської літератури пост-модернізм був явищем. Він приївся. Зараз з´явилося багато якісної сюжетної літератури з елементами белетристики. Але серед таких творів надто багато одноманітних. Таке враження, що я це десь колись читала, просто були інші імена. Авторів шукаю навмання. Коли я була в журі конкурсу "Коронація слова", вихопила звідти твір Лілії Мусіхіної "Звичайник". Інших він не зацікавив - здався старомодним. Стилістика така як у Григора Тютюнника. Але для мене він - ретро-твір. Зайняв 4 місце. Хочу його видати. Хоч він. Як то кажуть. Зараз не в тренді?
- Які теми в тренді?
Про голодомор, інші історичні події. Про голодомор сказано так багато, що не знаю, який це маж бути твір. Щоб він мене зачепив. Писати на такі теми художні твори не так цінно, як науково-популярні. Науково-популярна література потребує достовірних фактів, вона дає читачу конкретну інформацію.
Інший текст який я взяла до другу - книга "Записки киевлянки" Юлії Орлової. Вона антрополог, колишня моя студентка. Була практично щодня на Майдані. І щодня писала пост у фейсбуці по мірі подій. Враження емоційні, але гарячі. Зараз з´явилася хвиля псевдо-спогадів з Майдану - чим пізніших. Тим з більшою кількістю фантазування. Я в неї вихопила нередаговане сире, сказала - хочу саме таке, написане хорошою мовою. Мені подобається, коли пишуть без понтів.
- Лаконічно?
Зараз на часі мінімалізм. Менше барокої накрученості. Люди поспішають. Не мають часу на ці завитушки. Вони хочуть знати про факти.
Спостерігаю за тим, що друкують на Заході. Там книгу читають, якщо у ній є нова інформація. Автор не має перенасичувати текст всіма своїм знаннями. Бо часто помічаю: людина випендроюється. Або бачиш, які речення написані на хвилі натхнення, а які висмоктані з пальця.
- А як пишете Ви?
Намагаюся крім цікавого сюжету виписати нову цікаву для читача інформацію. Яку я знаю, а читач ні.
- Попит на еротичні теми не спадає?
Не спадає. Хоча коли пишеш еротику -як по лезу бритви ходиш. Перегнеш в один бік - вийде вульгарно, перегнеш в інший - банально. Якщо ти вмієш тримати цю рівновагу, ти успішний письменник. Намагаюся писати інтелігентну відверту еротику з гумором. Найкраще продаються речі, в яких найкраще виписаний гумор.
Валерія РАДЗІЄВСЬКА
Коментарі
Останні події
- 28.11.2024|14:49Видавництво Старого Лева спільно з Talents for Ukraine запускають серію подій "Читати. Говорити"
- 27.11.2024|12:11"Книгарня "Є" відновлює тури для письменників: дебютні авторки-фантастки вирушають у подорож Україною
- 21.11.2024|18:39Олександр Гаврош: "Фортель і Мімі" – це книжка про любов у різних проявах
- 19.11.2024|10:42Стартував прийом заявок на щорічну премію «Своя Полиця»
- 19.11.2024|10:38Поезія і проза у творчості Теодозії Зарівної та Людмили Таран
- 11.11.2024|19:2715 листопада у Києві проведуть акцію «Порожні стільці»
- 11.11.2024|19:20Понад 50 подій, 5 сцен, більше 100 учасників з України, Польщі, Литви та Хорватії: яким був перший Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
- 11.11.2024|11:21“Основи” вперше видають в оригіналі “Катерину” Шевченка з акварелями Миколи Толмачева
- 09.11.2024|16:29«Про секс та інші запитання, які цікавлять підлітків» — книжка для сміливих розмов від авторки блогу «У Трусах» Анастасії Забели
- 09.11.2024|16:23Відкриття 76-ої "Книгарні "Є": перша книгарня мережі в Олександрії