
Re: цензії
- 18.04.2025|Ігор ЗіньчукРоман про бібліотеку, як джерело знань
- 18.04.2025|Валентина Семеняк, письменницяЗа кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
- 12.04.2025|Андрій СодомораІ ритмів суголосся, й ран...
- 06.04.2025|Валентина СеменякЧитаю «Фрактали» і… приміряю до себе
- 05.04.2025|Світлана Бреславська, Івано-Франківськ«Ненаситність» Віткація
- 30.03.2025|Ігор ЧорнийЛікарі й шарлатани
- 26.03.2025|Віталій КвіткаПісня завдовжки у чотири сотні сторінок
- 11.03.2025|Марина Куркач, літературна блогерка, м. КременчукЖінкам потрібна любов
- 05.03.2025|Тетяна Белімова"Називай мене Клас Баєр": книга, що вражає психологізмом та відвертістю
- 05.03.2025|Тетяна Качак, м. Івано-ФранківськСтефаник у художньому слові Оксани Тебешевської
Видавничі новинки
- Микола Мартинюк. «Розбишацькі рими»Дитяча книга | Буквоїд
- Ніна Горик. «Дорога честі»Книги | Буквоїд
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка». 7+Дитяча книга | Буквоїд
- Мистецтво творення іміджу.Книги | Дарина Грабова
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка»Дитяча книга | Буквоїд
- Ігор Павлюк. «Торф»Книги | Буквоїд
- Вийшла антологія української художньої прози «Наша Перша світова»Книги | Іванка Когутич
- Олександр Ковч. "Нотатки на полях"Поезія | Буквоїд
- У видавництві Vivat вийшов комікс про Степана БандеруКниги | Буквоїд
- Корупція та реформи. Уроки економічної історії АмерикиКниги | Буквоїд
Літературний дайджест
Навігатор для майбутнього видавця
Кандидат філософських наук, доцент кафедри видавничої справи і редагування Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка Василь Теремко підготував і випустив у світ одразу два навчальні посібники видавничої тематики.
Видавничий маркетинг: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 272 с.
Основні засади видавничого бізнесу: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 140 с.
Найкраще розглядати ці книжки в комплексі. По-перше, вони вийшли майже одночасно. По-друге, чи так склалося, чи то так задумано, але обидва посібники доповнюють один одного: якщо виникають якісь питання при читанні одного, їх легко можна знайти в іншому.
У посібнику «Видавничий маркетинг» автор пропонує кожному, хто цікавиться видавничою справою як бізнесом, самотужки пройти шлях від самої суті маркетингу і його специфіки у видавничій сфері до методів впровадження вдалої видавничої стратегії. Популярно розкриваються питання про методи маркетингових досліджень у галузі книговидання, види і реалізації рекламних кампаній, подано аналіз асортименту видань. Оком професійного маркетолога автор намагається охопити всі етапи, відкрити всі потаємні двері в маркетинговій науці. Багато уваги приділяється аналізу клієнтів, видань, критеріїв оцінки – книга в першу чергу вчить аналізувати сприйняте, робити висновки. Не забув автор і про редакційно-видавничу підготовку видань та про інтегровані засоби маркетингових
комунікацій видавництва.
Важливим аспектом видання є те, що до будь-якого опису або аналізу тут додається вдалий приклад із досвіду вітчизняних і зарубіжних видавництв та видавничих організацій. Причому книга є навігатором як для студента, так і для самостійного вивчення дисципліни, адже структурована так, що почати можна з будь-якого параграфу. До того ж вона написана просто й доступно, без зайвих термінологічних нагромаджень. Книга немов намагається бути другом і порадником.
Багато спільно у «Видавничому маркетингу» з іншою книгою В. Теремка – «Основні засади видавничого бізнесу». Деякі провідні аспекти в обох виданнях перегукуються, однак основна увага в другому посібнику приділяється методам, особливостям і ризикам у видавничому бізнесі. І знову тут на допомогу приходить “фірмове теремківське” вміння говорити коротко і посутньо. Хоча посібник вміщується всього на 140 сторінках, тут можна знайти і означення основних видавничих термінів, і приклади, і характеристику факторів успіху в даному виді бізнесу.
Опрацювання цих посібників не втомлює – адже викладення текстового матеріалу динамічне, а акцентування основних аспектів за допомогою шрифтів полегшує сприйняття інформації. Тож той, хто хоче опанувати ази книжкового бізнесу, може сміливо звертатися до цих книг. Безперечно, вони стануть у нагоді й зорієнтують у вивченні видавничої справи.
Юлія Колесник
Коментарі
Останні події
- 18.04.2025|12:57Під час обстрілу Харкова була пошкоджена книгарня «КнигоЛенд»
- 14.04.2025|10:25Помер Маріо Варгас Льоса
- 12.04.2025|09:00IBBY оголосила Почесний список найкращих дитячих книжок 2025 року у категорії «IBBY: колекція книжок для молодих людей з інвалідностями»
- 06.04.2025|20:35Збагнути «незбагненну незбагнеж»
- 05.04.2025|10:06Юлія Чернінька презентує свій новий роман «Називай мене Клас Баєр»
- 05.04.2025|10:01Чверть століття в літературі: Богдана Романцова розкаже в Луцьку про книги, що фіксують наш час
- 05.04.2025|09:56Вистава «Ірод» за п’єсою Олександра Гавроша поєднала новаторство і традицію
- 30.03.2025|10:014 квітня KBU Awards 2024 оголосить переможців у 5 номінаціях українського нонфіку
- 30.03.2025|09:50У «Видавництві 21» оголосили передпродаж нової книжки Артема Чапая
- 20.03.2025|10:47В Ужгороді представили книжку про відомого закарпатського ченця-василіянина Павла Мадяра