 
 Re: цензії
- 20.10.2025|Оксана Акіменко. ПроКниги. Що почитати?Котел, в якому вариться зілля
- 19.10.2025|Ігор Фарина, письменник, м. Шумськ на ТернопілліПобачити себе в люстерці часу
- 19.10.2025|Ігор ЧорнийКовбої, футболісти й терористи
- 19.10.2025|Марія КравчукТретій армійський корпус представляє казку Володимира Даниленка «Цур і Пек»
- 18.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ«Кожен наступний політ може стати останнім...»
- 16.10.2025|Наталія Поліщук, письменниця, членкиня НСПУФантастичне й реальне, а також метафора «кришталевого світу» в оповіданні Катерини Фріас «Un anillo misterioso» («Містичний перстень») зі збірки «За синіми і жовтими гардинами» (2025), Іспанія
- 16.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськПоети помирають уранці
- 08.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськЗазирнути в задзеркалля
- 06.10.2025|Ігор ЗіньчукЦікаві історії звичайних слів
- 28.09.2025|Петро ГармасійПерестати боятися…
Видавничі новинки
- Анатолій Амелін, Сергій Гайдайчук, Євгеній Астахов. «Візія України 2035»Книги | Буквоїд
- Дебра Сільверман. «Я не вірю в астрологію. Зоряна мудрість, яка змінює життя»Книги | Буквоїд
- Наомі Вільямс. «Пацієнтка Х, або Жінка з палати №9»Проза | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
- Сергій Фурса. «Протистояння»Проза | Буквоїд
Літературний дайджест
Навігатор для майбутнього видавця
Кандидат філософських наук, доцент кафедри видавничої справи і редагування Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка Василь Теремко підготував і випустив у світ одразу два навчальні посібники видавничої тематики.
       
Видавничий маркетинг: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 272 с.
Основні засади видавничого бізнесу: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 140 с. 
Найкраще розглядати ці книжки в комплексі. По-перше, вони вийшли майже одночасно. По-друге, чи так склалося, чи то так задумано, але обидва посібники доповнюють один одного: якщо виникають якісь питання при читанні одного, їх легко можна знайти в іншому. 
У посібнику «Видавничий маркетинг» автор пропонує кожному, хто цікавиться видавничою справою як бізнесом, самотужки пройти шлях від самої суті маркетингу і його специфіки у видавничій сфері до методів впровадження вдалої видавничої стратегії. Популярно розкриваються питання про методи маркетингових досліджень у галузі книговидання, види і реалізації рекламних кампаній, подано аналіз асортименту видань. Оком професійного маркетолога автор намагається охопити всі етапи, відкрити всі потаємні двері в маркетинговій науці. Багато уваги приділяється аналізу клієнтів, видань, критеріїв оцінки – книга в першу чергу вчить аналізувати сприйняте, робити висновки. Не забув автор і про редакційно-видавничу підготовку видань та про інтегровані засоби маркетингових 
комунікацій видавництва.
Важливим аспектом видання є те, що до будь-якого опису або аналізу тут додається вдалий приклад із досвіду вітчизняних і зарубіжних видавництв та видавничих організацій. Причому книга є навігатором як для студента, так і для самостійного вивчення дисципліни, адже структурована так, що почати можна з будь-якого параграфу. До того ж вона написана просто й доступно, без зайвих термінологічних нагромаджень. Книга немов намагається бути другом і порадником.
Багато спільно у «Видавничому маркетингу» з іншою книгою В. Теремка – «Основні засади видавничого бізнесу». Деякі провідні аспекти в обох виданнях перегукуються, однак основна увага в другому посібнику приділяється методам, особливостям і ризикам у видавничому бізнесі. І знову тут на допомогу приходить “фірмове теремківське” вміння говорити коротко і посутньо. Хоча посібник вміщується всього на 140 сторінках, тут можна знайти і означення основних видавничих термінів, і приклади, і характеристику факторів успіху в даному виді бізнесу.
Опрацювання цих посібників не втомлює – адже викладення текстового матеріалу динамічне, а акцентування основних аспектів за допомогою шрифтів полегшує сприйняття інформації. Тож той, хто хоче опанувати ази книжкового бізнесу, може сміливо звертатися до цих книг. Безперечно, вони стануть у нагоді й зорієнтують у вивченні видавничої справи.
Юлія Колесник
Коментарі
Останні події
- 27.10.2025|11:2010 причин відвідати фестиваль «Земля Поетів» у Львові
- 26.10.2025|08:07У Львові відбудеться презентація однієї з найпомітніших книг сучасної воєнної прози: «Гемінґвей нічого не знає» Артура Дроня
- 25.10.2025|11:58Як підготуватися до Радіодиктанту національної єдности - поради від філологині Інни Літвінової
- 25.10.2025|11:51У Львові вручили премію імені Богдана Ігоря Антонича 2025 року
- 21.10.2025|11:27У Луцьку презентували посібник із доступності для культурних подій
- 21.10.2025|09:36Любомир Стринаглюк презентує у Львові збірку поезії «Докричатися до живих»
- 20.10.2025|18:59Коти, книжки й доброта: у Києві проведуть благодійну зустріч із притулком «Мурчики» і презентують «Таємничий світ котів»
- 20.10.2025|15:43Роман «Укриття» Людмили Петрушко: гімн добру і силі духу
- 19.10.2025|19:30«Їжа як комунікація»: У Відні презентували книги Вероніки Чекалюк
- 19.10.2025|10:54Поети творять націю: у Львові 8-9 листопада відбудеться II Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»



 
        