Re: цензії

26.06.2025|Михайло Жайворон
Житомирський текст Петра Білоуса
25.06.2025|Віктор Вербич
Про що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
25.06.2025|Ігор Зіньчук
Бажання вижити
22.06.2025|Володимир Даниленко
Казка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
17.06.2025|Ігор Чорний
Обгорнена сумом смертельним душа моя
13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Звичайний читач, який став незвичайним поетом
12.06.2025|Ігор Зіньчук
«Європейський міст» для України
07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики
26.05.2025|Ігор Зіньчук
Прагнення волі

Новини

12.04.2009|16:47|Буквоїд

Ігор Бондар-Терещенко. «Сорока-бароко»

У видавництві «Твердиня» вийшла книга поезій ІБТ «Сорока-бароко».

«Ігор Бондар-Терещенко, легендарний ІБТ літкритичних прерій, практикує не транскрипцію фонетичної матерії, а міксування сенсів. Його поезія якнайбільше надається до ототожнення з дискурсом європейського нігілістичного радикалізму: максимальна відстороненість, ядучий критицизм та кислотна іронія. Ряснота культурологічності ремінісценцій та прихованих цитат зі знакових текстів, імен письменників і філософів, назв книг і харківських топографічних реалій перетворює майже кожен вірш ІБТ на казан з киплячим варивом фрагментів великого стилю і латентних розкадровок».

«Зміна» 

«Дві головні ознаки віршописання ІБТ – це прихильність до використання слів у незвичних, дискомфортних, парадоксальних контекстах, а також особлива пристрасть до прізвищ, яка дозволяє виокремити у форматі автора окремий субжанр – бібліотечну поезію».

 

«Україна Молода»

«Російська школа концептуалізму, в межах якої можна спостерігати навіть поколіннєве зростання і стильові відгалуження, в українській ліриці має лише поодинокий аналог – творчість харківського поета Ігоря Бондаря-Терещенка останнього десятиліття».

 

«Дикое Поле»

«Стихотворения ИБТ не столь примечательны формальной стороной, сколь глубокой семантикой: поэт приглашает своего читателя к диалогу-игре знаками и кодами украинской и мировой культуры, неожиданно раскрываясь – за маской эпататора – нежным лириком и мечтателем-романтиком, сродни харьковским романтикам 1920-х годов».

 

«Новое литературное обозрение»

 


Ігор Бондар-Терещенко. Сорока-бароко. – Луцьк: Твердиня, 2009. – 56 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

26.06.2025|07:43
«Антологія американської поезії 1855–1925»
25.06.2025|13:07
V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
25.06.2025|12:47
Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
25.06.2025|12:31
«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
25.06.2025|11:57
Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
25.06.2025|11:51
Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
20.06.2025|10:25
«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі
18.06.2025|19:26
«Хлопчик, який бачив у темряві»: історія про дитинство, яке вчить бачити серцем
16.06.2025|23:44
Під час «Книжкового двіжу» в Луцьку зібрали 267 892 гривень на FPV-дрони
16.06.2025|16:24
«Основи» видадуть повну версію знаменитого інтерв’ю Сьюзен Зонтаґ для журналу Rolling Stone


Партнери