Re: цензії

20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Розворушімо вулик
11.11.2024|Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
«Але ми є! І Україні бути!»
11.11.2024|Ігор Фарина, член НСПУ
Побачило серце сучасніть через минуле
10.11.2024|Віктор Вербич
Світ, зітканий з непроминального світла
10.11.2024|Євгенія Юрченко
І дивитися в приціл сльози планета
Головна\Події\Фестивалі

Події

13.09.2012|07:57|Буквоїд

Програма Видавничого Бізнес-форуму

12 – 14 вересня у рамках 19 Форуму видавців у Львові відбувається Видавничий Бізнес-форум. Подаємо повну програму.

Організатори:

ГО «Форум видавців»

Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів

Партнери: Книгарня «Читайка»,  Львівська бізнес школа УКУ, Kniga.biz.ua, медіахолдинг  Bonnier Business Press Ukraine, Book.ua

 

 

 

13 вересня 2012   12:00 - 18:30

 

Місце проведення:  готель «Леополіс», конференц-зал,  вул. Театральна, 16

 

12.00 - 12.50 Як  правильно  оформити авторський договір? Практичні поради авторам і видавцям, авторський семінар Володимира  Коноваленка,  Навчальна книга "Богдан"

 

13.00 - 14.45  Двадцять чотири маркетинговi тренди: змiни в поведiнцi споживачiв, Валерій Пекар, підприємець, викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи

 

15:00 - 16:30  Створення  видавцями власної  книготорговельнї мережі. Проводить Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів (УАВК)

Модератори:

Олександ Афонін , президент УАВК;

Красовицький Олександр, генеральний директор видавництва «Фоліо», член Правління Української асоціації видавців та книгорозповсюджувачів.

 

17:00 -  18:30 Презентація книги Адріана Сливоцького «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців». Скайп-конференція з автором. Проводить Львівська бізнес-школа УКУ

13 вересня 2012, 14.00 - 15.30, готель Жорж

  Круглий стіл з неймінгу та брендінгу «Як назвеш корабель, так він і попливе»

Організатор: Видавництво Старого Лева

Учасники: Письменниця Наталя Гузєєва, продюсер Михайло Маргуліс, фахівець з брендінгу Михайло Степанський та юрист  Гузій Дмитро

Модератор: Мар´яна Савка, головний редактор Видавництва Старого Лева

 

 

14 вересня 2012, 10.30 - 18.00

 

Місце проведення:   готель «Леополіс», конференц-зал,  вул. Театральна, 16

 

10.30 - 11.00  «Тенденції розвитку книжково-видавничого ринку на прикладі міжнародного медіа концерну Bonnier AB» (Швеція), Марія Онищенко, директор медіахолдингу  Bonnier Business Press Ukraine

 

 11.00 - 11.50  «Пільги з ПДВ для книговидавців і періодичної преси: практика застосування та перспектива відміни», Олена Глогов´як, менеджер відділу податкових та юридичних послуг  міжнародної  консалтингової  компанії PricewaterhouseCoopers (PwC), за підтримки медіахолдінгу  Bonnier Business Press Ukraine

 

12.00 - 12.50 «Книжки для покоління Y», Оксана Соржуленко, керівник проектів з цифрових комунікацій  компанії PRP Ukraine  

 

13.00 - 13.50   «Книга як засіб передачі рекламного повідомлення»,  Денис Каплунов, за підтримки  інтернет-книгарні ділової літератури kniga.biz.ua

 

14.00 - 14.50 «Книги. Інтернет. Мобільні прилади - точки перетину»,  Олексій Мась,  Керівник "Української банерної мережі" bannerka.ua, Електронної пошти України Mail.UA, керівник Книжкової банерної мережі book.bannerka.ua  та порталу для шанувальників книг Book.ua, один з засновників Форуму інтернет-діячів України iforum.ua

15.00 - 15.50 «Рекламні кампанії в Інтернеті», Ігор Бобряков, засновник та технічний директор у JayaDigital

 

16.00 - 16.50  «Формування  авторського бренду», Ольга Іванова, директор з маркетингу видавництва «Ексмо» та мережі книжкових супермаркетів «Читай-город» та «КС»

 

17.00 - 17.50  «Ефективні засоби малобюджетних  рекламних кампаній»,   Вікторія Руденок, директор з розвитку книгарні «Читайка»

Модератор всіх заходів Вікторія Руденок, директор з розвитку книгарні «Читайка»



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

21.11.2024|18:39
Олександр Гаврош: "Фортель і Мімі" – це книжка про любов у різних проявах
19.11.2024|10:42
Стартував прийом заявок на щорічну премію «Своя Полиця»
19.11.2024|10:38
Поезія і проза у творчості Теодозії Зарівної та Людмили Таран
11.11.2024|19:27
15 листопада у Києві проведуть акцію «Порожні стільці»
11.11.2024|19:20
Понад 50 подій, 5 сцен, більше 100 учасників з України, Польщі, Литви та Хорватії: яким був перший Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
11.11.2024|11:21
“Основи” вперше видають в оригіналі “Катерину” Шевченка з акварелями Миколи Толмачева
09.11.2024|16:29
«Про секс та інші запитання, які цікавлять підлітків» — книжка для сміливих розмов від авторки блогу «У Трусах» Анастасії Забели
09.11.2024|16:23
Відкриття 76-ої "Книгарні "Є": перша книгарня мережі в Олександрії
09.11.2024|11:29
У Києві видали збірку гумору і сатири «СМІХПАЙОК»
08.11.2024|14:23
Оголосили довгий список номінантів на здобуття Премії імені Юрія Шевельова 2024 року


Партнери