Буквоїд

Програма Видавничого Бізнес-форуму

13.09.12 07:57 / Буквоїд
12 – 14 вересня у рамках 19 Форуму видавців у Львові відбувається Видавничий Бізнес-форум. Подаємо повну програму.
Організатори: ГО «Форум видавців» Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів Партнери: Книгарня «Читайка»,  Львівська бізнес школа УКУ, Kniga.biz.ua, медіахолдинг  Bonnier Business Press Ukraine, Book.ua       13 вересня 2012   12:00 - 18:30   Місце проведення:  готель «Леополіс», конференц-зал,  вул. Театральна, 16   12.00 - 12.50 Як  правильно  оформити авторський договір? Практичні поради авторам і видавцям, авторський семінар Володимира  Коноваленка,  Навчальна книга "Богдан"   13.00 - 14.45  Двадцять чотири маркетинговi тренди: змiни в поведiнцi споживачiв, Валерій Пекар, підприємець, викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи   15:00 - 16:30  Створення  видавцями власної  книготорговельнї мережі. Проводить Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів (УАВК) Модератори: Олександ Афонін , президент УАВК; Красовицький Олександр, генеральний директор видавництва «Фоліо», член Правління Української асоціації видавців та книгорозповсюджувачів.   17:00 -  18:30 Презентація книги Адріана Сливоцького «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців». Скайп-конференція з автором. Проводить Львівська бізнес-школа УКУ 13 вересня 2012, 14.00 - 15.30, готель Жорж   Круглий стіл з неймінгу та брендінгу «Як назвеш корабель, так він і попливе» Організатор: Видавництво Старого Лева Учасники: Письменниця Наталя Гузєєва, продюсер Михайло Маргуліс, фахівець з брендінгу Михайло Степанський та юрист  Гузій Дмитро Модератор: Мар´яна Савка, головний редактор Видавництва Старого Лева     14 вересня 2012, 10.30 - 18.00   Місце проведення:   готель «Леополіс», конференц-зал,  вул. Театральна, 16   10.30 - 11.00  «Тенденції розвитку книжково-видавничого ринку на прикладі міжнародного медіа концерну Bonnier AB» (Швеція), Марія Онищенко, директор медіахолдингу  Bonnier Business Press Ukraine    11.00 - 11.50  «Пільги з ПДВ для книговидавців і періодичної преси: практика застосування та перспектива відміни», Олена Глогов´як, менеджер відділу податкових та юридичних послуг  міжнародної  консалтингової  компанії PricewaterhouseCoopers (PwC), за підтримки медіахолдінгу  Bonnier Business Press Ukraine   12.00 - 12.50 «Книжки для покоління Y», Оксана Соржуленко, керівник проектів з цифрових комунікацій  компанії PRP Ukraine     13.00 - 13.50   «Книга як засіб передачі рекламного повідомлення»,  Денис Каплунов, за підтримки  інтернет-книгарні ділової літератури kniga.biz.ua   14.00 - 14.50 «Книги. Інтернет. Мобільні прилади - точки перетину»,  Олексій Мась,  Керівник "Української банерної мережі" bannerka.ua, Електронної пошти України Mail.UA, керівник Книжкової банерної мережі book.bannerka.ua  та порталу для шанувальників книг Book.ua, один з засновників Форуму інтернет-діячів України iforum.ua 15.00 - 15.50 «Рекламні кампанії в Інтернеті», Ігор Бобряков, засновник та технічний директор у JayaDigital   16.00 - 16.50  «Формування  авторського бренду», Ольга Іванова, директор з маркетингу видавництва «Ексмо» та мережі книжкових супермаркетів «Читай-город» та «КС»   17.00 - 17.50  «Ефективні засоби малобюджетних  рекламних кампаній»,   Вікторія Руденок, директор з розвитку книгарні «Читайка» Модератор всіх заходів Вікторія Руденок, директор з розвитку книгарні «Читайка»
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/events/ukraine/2012/09/13/075727.html
Copyright © 2008 Буквоїд
При повному або частковому відтворенні посилання на Буквоїд® обов'язкове (для інтернет-ресурсів - гіперпосилання). Адміністрація сайту може не розділяти думку автора і не несе відповідальності за авторські матеріали.