Re: цензії

11.12.2025|Ольга Мхитарян, кандидат педагогічних наук
Привабливо, цікаво, пізнавально
08.12.2025|Василь Кузан
Крик відчаю
02.12.2025|Василь Кузан
Ні краплі лукавства
27.11.2025|Василь Кузан
Nobilis sapientia
27.11.2025|Віталій Огієнко
Розсекречені архіви
24.11.2025|Наталія Богданець-Білоскаленко, доктор педагогічних наук, професор
«Казки навиворіт»: Майстерне переосмислення народної мудрості для сучасної дитини
23.11.2025|Ігор Зіньчук
Світло, як стиль життя
21.11.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук
Світлотіні свободи
18.11.2025|Ігор Чорний
У мерехтінні зірки Алатир
17.11.2025|Ігор Зіньчук
Темні закутки минулого
Головна\Події\Інтернет

Події

04.12.2009|22:23|Буквоїд

Найбільше у російській мережі купляють книжки

Серед покупок, які російські користувачі здійснюють через Інтернет, переважають книги.

Це з´ясувалося в ході опитування, яке проводилося в рамках дослідження особливостей споживчої поведінки інтернет-користувачів компанією PricewaterhouseCoopers (PwC). У жовтні 2009 року було опитано 2 тисячі користувачів глобальної мережі в 11 найбільших містах Росії: Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, Казані, Нижньому Новгороді, Новосибірську, Омську, Ростові-на-Дону, Самарі, Уфі, Челябінську.

Хоча б один раз покупку в Інтернеті здійснили 80% опитаних, у столиці цей показник сягає 87%. За результатами опитування, книги посідають перше місце серед товарів, які опитані купували за допомогою мережі - 46%. Дещо поступаються побутова електронна техніка (40%), далі йдуть комп´ютери, ПЗ (35%), косметика, парфумерія (31%) та інші товари.

У низці переваг онлайн-шопінгу опитані виділяють економію часу (74%), доставку додому (65%), можливість уникнути суєти традиційних магазинів (61%), цілодобовий режим роботи (58%), можливість знайти товар, відсутній в традиційних магазинах ( 55%) тощо. 59% учасників опитування вважають за краще оплачувати покупки готівкою кур´єру, майже половина користується електронними платіжними системами.

До речі, як з´ясувалося, російська інтернет-аудиторія досить лояльно ставиться до отримання рекламної інформації про маркетингові акції та новинки. 66% користувачів мережі вважають за краще отримувати таку інформацію по електронній пошті, 26% - через соціальні мережі і лише 17% заявили, що не бажають отримувати її зовсім. 

Інформація: Pro-books



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

11.12.2025|20:26
Книга року ВВС 2025 оголосила переможців
09.12.2025|14:38
Премія імені Юрія Шевельова 2025: Оголошено імена фіналістів та володарки Спецвідзнаки Капітули
02.12.2025|10:33
Поетичний вечір у Києві: «Цієї ночі сніг упав» і теплі зимові вірші
27.11.2025|14:32
«Хто навчив тебе так брехати?»: у Луцьку презентують дві книжки про гнів, травму й силу історій
24.11.2025|14:50
Коли архітектура, дизайн і книги говорять однією мовою: вечір «Мода шаблонів» у TSUM Loft
17.11.2025|15:32
«Основи» готують до друку «Бард і його світ: як Шекспір став Шекспіром» Стівена Ґрінблатта
17.11.2025|10:29
Для тих, хто живе словом
17.11.2025|10:25
У «Видавництві 21» вийшла друком збірка пʼєс сучасного класика Володимира Діброви
16.11.2025|10:55
У Києві провели акцію «Порожні стільці» на підтримку незаконно ув’язнених, полонених та зниклих безвісти журналістів та митців
13.11.2025|11:20
Фініш! Макс Кідрук завершив роботу над романом «Колапс»


Партнери