Головна\Новини\Довідники/Путівники

Новини

29.06.2014|14:08|Буквоїд

Наталія Скляренко. Ольга Романюк. «Соціальна реклама в контексті дизайну»

Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн».

Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема,  розкриває  предметно-тематичну  спрямованість  та  об’єкти  соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність.

Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини.

Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам.

Наталія Скляренко. Ольга Романюк. Соціальна реклама в контексті дизайну. Навчальний посібник для студентів спеціальності «Дизайн» денної та заочної форм навчання / Наталія Владиславівна Скляренко, Ольга Василівна Романюк. – Київ : Видавець Олег Філюк, 2014. – 232 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери