Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн».
Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває предметно-тематичну спрямованість та об’єкти соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність.
Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини.
Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам.
Наталія Скляренко. Ольга Романюк. Соціальна реклама в контексті дизайну. Навчальний посібник для студентів спеціальності «Дизайн» денної та заочної форм навчання / Наталія Владиславівна Скляренко, Ольга Василівна Романюк. – Київ : Видавець Олег Філюк, 2014. – 232 с.
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/news/referencebook/2014/06/29/140840.html
|