Re: цензії

18.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Нотатки мемуарного жанру
17.12.2024|Оксана Тебешевська, заслужений учитель України, письменниця
Володимир Качкан: «З того слова насію довічних пісень…»
14.12.2024|Валентина Семеняк, письменниця
Ключ до послань
10.12.2024|Ігор Зіньчук
Свобода не має ціни
01.12.2024|Ігор Зіньчук
Томас Манн „Будденброки” – роман–сага про занепад однієї родини
20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Головна\Події\Культура

Події

22.07.2020|16:12|Буквоїд

Meridian Czernowitz потрапив до списку 100 географічних брендів України за версією «Forbes Ukraine»

У новому випуску за липень-серпень 2020 року журнал відібрав 100 брендів, «в основі яких є любов до рідного міста, села, місцевості. Ці приклади говорять: пристрасть працює». Чернівецька область представлена тут брендом Міжнародний поетичний фестиваль Meridian Czernowitz.

Бренд – це сукупність всіх проявів, за якими його носій прагне бути впізнаваним. «Потрапляння у «Forbes Ukraine», – запевняє президент «Меридіану» Святослав Померанцев, – це капіталізація не тільки бренду Meridian Czernowitz, а й усієї області. Світ бачить наше сучасне обличчя та асоціює з інтелектом, культурою, літературою. Дякую ініціативній групі, робочій команді, партнерам та друзям «Меридіану». А ще своєму дядькові Ігорю Померанцеву, який благословив мене йти саме цим шляхом».

«Для команди Meridian Czernowitz це цілком заслужене визнання, – стверджує член ініціативної групи фестивалю, письменник і перекладач Сергій Жадан, – а для Forbes правильний стратегічний хід включати до цього списку не лише алкогольні бренди, політичні чи економічні проєкти, а й культурні. Це правильне розуміння того, що відбувається у суспільстві й на що воно орієнтується. А для Чернівців це б могло бути ознакою того, що «Мерідіан» слід підтримувати і шанувати, тому що це пам’ятка, емблема міста. Мені страшенно симпатично, коли міста асоціюють не з певними одіозними політиками чи економічними або фінансовими монстрами, а з такими культурно-гуманітарними чи освітніми ініціативами», додає письменник.

Більше інформації про Meridian Czernowitz та інші бренди можна знайти у свіжому випуску журналу «Forbes Ukraine».



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери