
Re: цензії
- 14.09.2025|Тетяна Колядинська, м. ДніпроЗа якими правилами “грали” радянські засоби масової інформації
- 03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро«Був на рідній землі…»
- 02.09.2025|Віктор ВербичКнига долі Федора Литвинюка: ціна вибору
- 01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. СумиОдухотворений мегавулкан мезозойської ери
- 25.08.2025|Ярослав ПоліщукШалений вертеп
- 25.08.2025|Ігор ЗіньчукПравди мало не буває
- 18.08.2025|Володимир Гладишев«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
- 12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськПолтавська хоку-центричність
- 07.08.2025|Ігор ЧорнийРоки минають за роками…
- 06.08.2025|Ярослав ПоліщукСнити про щастя
Видавничі новинки
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
- Сергій Фурса. «Протистояння»Проза | Буквоїд
- Мар’яна Копачинська. «Княгиня Пітьми»Книги | Буквоїд
- "Моя погана дівчинка - це моя частина"Книги | Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- Джон Ґвінн. "Лють Богів"Проза | Буквоїд
Літературний дайджест
Культурный код: Как мы живем, что покупаем и почему
Клотер Рапай.Культурный код: Как мы живем, что покупаем и почему. Юнайтед пресс, 2010. - 167 с.
Книга "Культурный код: Как мы живем, что покупаем и почему" (The Culture Code: An Ingenious Way to Understand Why People Around the World Live and Buy As They Do), автор Клотер Рапай (Clotaire Rapaille) - является оригинальным и интересным исследованием национальной культуры и менталитета.
Клотер Рапай ищет ответы на вопросы: Почему у американского джипа фары должны быть круглыми? Почему во Франции не воспользуются экономически выгодной идеей изготовления сыра из пастеризованного молока? Только свежее! Чем вызвана необходимость снимать разные рекламные ролики для одного и того же товара в Америке, Германии или Франции?
В книге "Культурный код: Как мы живем, что покупаем и почему" объясняется, что восприятие определенной вещи, явления или понятия (автомобиль, продукты питания, напитки, отношения между людьми и даже сама стран) - восходит к ранним детским впечатлениям. Сохраняется в глубинной части мозга, которая отвечает за выживание. В каждой культуре существует свой тайный смысл сложившихся образов. Это можно сравнить с замком, который можно открыть с помощью "шифра" - культурного кода.
Сделанные психологом Клотер Рапай, открытия при изучении культурных кодов, оказались востребованными в бизнесе. Ведущие компании мира используют идеи Рапая при разработке товаров и планировании рекламных кампаний.
Коментарі
Останні події
- 11.09.2025|19:25Тімоті Снайдер отримав Премію Стуса-2025
- 10.09.2025|19:24Юліан Тамаш: «Я давно змирився з тим, що руснаків не буде…»
- 08.09.2025|19:3211 вересня стане відомим імʼя лауреата Премії імені Василя Стуса 2025 року
- 08.09.2025|19:29Фестиваль TRANSLATORIUM оголосив повну програму подій у 2025 році
- 08.09.2025|19:16В Україні з’явилася нова культурна аґенція “Терени”
- 03.09.2025|11:59Український ПЕН оголошує конкурс на здобуття Премії Шевельова за 2025 р
- 03.09.2025|11:53У Луцьку — прем’єра вистави «Хованка» за п’єсою іспанського драматурга
- 03.09.2025|11:49Літагенція OVO офіційно представлятиме Україну на Світовому чемпіонаті з поетичного слему
- 02.09.2025|19:05«Пам’ять дисгармонійна» у «Приватній колекції»
- 27.08.2025|18:44Оголошено ім’я лауреата Міжнародної премії імені Івана Франка-2025