Re: цензії

07.05.2025|Оксана Лозова
Те, що «струною зачіпає за живе»
07.05.2025|Віктор Вербич
Збиткування над віршами: тандем поета й художниці
07.05.2025|Ігор Чорний
Життя на картку
28.04.2025|Ігор Зіньчук
Заборонене кохання
24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій
«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
Джерела мови російського тоталітаризму
18.04.2025|Ігор Зіньчук
Роман про бібліотеку, як джерело знань
18.04.2025|Валентина Семеняк, письменниця
За кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
12.04.2025|Андрій Содомора
І ритмів суголосся, й ран...
06.04.2025|Валентина Семеняк
Читаю «Фрактали» і… приміряю до себе
Головна\Події\Презентації

Події

02.12.2011|08:20|Буквоїд

Денис Богуш презентує «Український PR-словник»

9 грудня о 19.00 в книжковому магазині «Читай-Місто» (Київ, ул. Б. Хмельницкого, 3б) відбудеться презентація книги Дениса Богуша «Український PR-словник».

Український PR-словник - унікальна книга, яка розкриває сутність технологій Public Relations (PR) для українського читача. Річ у тім, що багато західних технологій, які впроваджуються в Україні, мають іншу ментальну та культурну специфіку, і, на думку автора, потребують адекватного перекладу. Ідея книги полягає у тому, що до термінів PR підібрано українські прислів´я та приказки, які максимально розшифровують значення західних термінів і технологій для українських спеціалістів та читачів. А гумору у нашого народу не тільки на PR вистачить!

Ще до друку це видання стало культовою книгою українського PR. Воно викладене в оригінальній формі аби читач зміг зазирнути в дивовижний світ PR, отримуючи максимальне задоволення.

 

Довідка про автора:

Денис Богуш - політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій. Президент Bohush Communications, Віце-президент Української ліги із зв´язків з громадськістю, член  Міжнародної асоціації зв´язків з громадськістю (IPRA). Спеціаліст з стратегічних комунікацій та PR в політиці і бізнесі. Також працює в сфері стратегій та брендингу територій. Один з розробників виборчої кампанії Віктора Ющенка 2002-2004 (відома як Помаранчева революція). Учасник передвиборчих кампаній в багатьох країнах світу. Автор книг з PR, політичних технологій, рефлексотерапії та бойових мистецтв.

 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

09.05.2025|12:40
У Києві презентують поетичну збірку Сергія «Колоса» Мартинюка «Політика памʼяті»
09.05.2025|12:34
Вірші Грицька Чубая у виконанні акторів Львівського театру імені Франца Кафки
07.05.2025|11:45
Meridian Czernowitz видає першу поетичну книжку Юлії Паєвської (Тайри) – «Наживо»
07.05.2025|11:42
Місця та біографії, які руйнує Росія. У Києві презентують книжку «Контурні карти пам’яті»
07.05.2025|11:38
У Києві відбудеться презентація книги «Усе на три літери» журналіста й військовослужбовця Дмитра Крапивенка
06.05.2025|15:24
«Читаємо ложками»: у Луцьку відбудеться перша зустріч літературно-гастрономічного клубу
06.05.2025|15:20
Помер Валерій Шевчук
02.05.2025|13:48
В’ятрович розкаже, як перемогли «велику вітчизняну» в Україні
01.05.2025|16:51
V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує старт продажу квитків та імена перших учасників
01.05.2025|10:38
В Ужгороді презентували «гуцул-фентезі» Олександра Гавроша


Партнери