Головна\Події\Інтернет

Події

06.12.2011|11:21|Буквоїд

Діловий тиждень від «Читайки». Акція лише для читачів «Буквоїда»!

Книги для майбутніх акул бізнесу, які будуть корисні і цікаві, тим хто вже досяг успіхів.

Замовляйте дві книги із поданого списку  у книжковому інтернет-магазині www.chytayka.com.ua  та отримуйте унікальну знижку 15% на своє замовлення! *

У замовленні  вкажіть спеціальний промо-код Буквоїд49, який дійсний лише цього тижня, до 11 грудня включно.  Кожного тижня новий промо-код! Стежте за новими пропозиціями!


Стив Джобс. Уроки л
идерства


 

Ця книга - рідкісна можливість побачити Стіва Джобса таким, яким його бачили лише його найближчі соратників, і розгадати загадку цієї легендарної людини. Це можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса, завдяки якому Apple стала однією з найбільших компаній і змогла випускати продукти, що змінили наше життя. Автор книги, Джей Елліот, колишній старший віце-президент компанії Apple, довгий час працював пліч-о-пліч зі Стівом Джобсом і сформулював головні уроки «i-Лідерства», які допоможуть зробити прорив компанії будь-якого масштабу із будь-якої сфери. Інтуїтивний і творчий підхід Джобса, про який розповідається в цій книзі, дозволить вам перетворити свій бізнес і своє життя.

 

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000120196.html

 

Уроки успешной жизни. 52 бесценных совета от Наполеона Хилла



Перед вами - віртуальна класна кімната, а ви - учень. Ви повинні вивчити 52 уроки - по уроку щотижня упродовж року. Погодьтеся, що настав час для початку інвестицій в самих себе.
Чітко визначте для себе мету - чого ви хочете досягти в житті. Скажіть собі: я можу зробити це. І я можу це зробити прямо зараз. Сплануйте кожен крок, кожну дію, які ви повинні зробити для досягнення мети. Ідіть крок за кроком, і ви переконаєтеся, що з кожною успішною дією, кожен наступний крок буде даватися усе легше і легше, і все більше і більше людей будуть допомагати вам у досягненні вашої основної мети.

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000119896.html 

Сначала нарушьте все правила! Что лучшие в мире менеджеры делают по-другому?



Навіть сама нескладна робота вимагає таланту. Думати, що будь-кого можна навчити виконувати будь-яку роботу і що все лише в системі стимулювання та амбіціях - значить плутати таланти, знання та навички.  Талановитою людина народжується, знання та навички - справа наживна. Книга Маркуса Бакінгема і Курта Коффман підсумовує грандіозну двадцятип´ятирічну роботу Інституту Геллапа, суть якої зводиться до того, що людей змінити неможливо і не варто вимагати від них того, що їм не дано. Потрібно виявляти їхні таланти і допомагати розкривати сильні сторони. Збіг здібностей людини і ролі, яку він виконує, - ось до чого повинен прагнути кожен менеджер. http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000116691.html 

Одураченные случайностью



У житті ми намагаємося не покладатися на випадок, намагаємося «керувати своєю долею», ухвалювати «виважені рішення» і «тримати все під контролем», але насправді часто приймаємо випадковість за закономірність, плутаємо причину і наслідок, а нашому мисленню бракує критичності. Інтелектуальна короткозорість і самовпевненість часто обходяться нам дуже і дуже дорого. Випадковість може лежати в основі як удачі, так і невдачі. Неможливо передбачити випадкову подію, але можна підготуватися до зустрічі з ними і навіть спробувати використати їх собі на користь. Саме цьому намагається навчити у своїй книзі Нассім Талеб, успішний трейдер математик і філософ. «Єдиний пункт, який пані Удача не може контролювати - це ваша поведінка. Удачі вам!».

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000116732.html 

Майкл Блумберг. Деньги, власть, политика



Життя Майкла Блумберга - яскравий приклад втілення американської мрії. Онук емігрантів з Росії, народився в робітничому районі Бостона, вивчився на інженера і доріс до партнера інвестбанку Salomon Brothers, де відповідав за розробку електронних систем торгівлі. Ця робота дала йому ідеї і капітал, необхідні, щоб побудувати з нуля свій бізнес - компанію Bloomberg, що стала одним з провідних світових постачальників ділової інформації. Незважаючи на нетипову для політика закритість і стриманість, Майкл Блумберг ось вже втретє обраний мером Нью-Йорка - для цього навіть довелося змінити місцевий закон. Мер подобається жителям міста тим, що добивається результатів - так він робив все життя. Автор неупереджено описує шлях Блумберга до успіху, його достоїнства і недоліки, перемоги і поразки. Втім, історія життя цієї складної, неординарної, виняткової людини ще далека від завершення.

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000117194.html 

20 великих бизнесменов. Люди, опередившие свое время



У цій подарунковій книзі представлені портрети 20 осіб, які здійснили революцію в сучасному бізнесі й увійшли в історію завдяки своїм феноменальним успіхам. Історії Стіва Джобса, Уоррена Баффета, Джека Уелча, Говарда Шульца, Марка Цукерберга, Руперта Мердока та інших підприємців - приклади того, що значить бути успішним сучасним бізнесменом, як стати лідером у новій для себе галузі і завжди бути попереду конкурентів, як побудувати всесвітньо відомий і довговічний бренд і підкорювати все нові й нові вершини.

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000120192.html

 

И ботаники делают бизнес



Колись підприємцями в Росії ставали авантюристи і бюрократи, якщо не просто бандити. Тепер в бізнес йдуть звичайні люди, менеджери середньої ланки і інтелігенти, яких попередники назвали б, напевно, мрійниками і «ботаніками». Кожен із них шукає відповідь на питання: а що буде зі мною, якщо я в умовах сучасної Росії, котрою правлять олігархи, чиновники і силовики, кину велику, але чужу компанію, щоб зробити маленьку, але свою? Історія «настирного ідеаліста» Федора Овчиннікова, котру розповідає журналіст Макс Котін, дає відповіді на ці питання.

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000117880.html

 

Атлант расправил плечи. Однотомник



Айн Ренд - колишня жителька Росії, котра стала найбільшою американською письменницею. Автор чотирьох романів-бестселерів і численних статей. Творець філософської концепції, в основі якої лежить принцип свободи волі, верховенство раціональності і «моральність розумного егоїзму».
Її книги читає увесь світ. У США вона завоювала величезну популярність, її романи перевидаються із року в рік і за сукупністю тиражів конкурують з Біблією. Всесвітнє визнання Айн Ренд неважко пояснити: винятковий дар передбачення в самих різних сферах - політиці, бізнесі, економіці, суспільних відносинах - в поєднанні з художньою обдарованістю принесли їй славу великого письменника і проникливого мислителя. «Атлант  расправил плечи», найвідоміший твір свого життя, вона писала 12 років.

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000117857.html

От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет . . .



Як перетворити середню (читай - гарну) компанію на велику? На це питання відповідає бестселер «От хорошего к великому». У ньому Джим Коллінз пише про результати свого шестирічного дослідження, в якому компанії, що зробили прорив, порівнювалися з тими, кому це не вдалося. У всіх великих компаній виявилися схожі елементи успіху, а саме дисципліновані люди, дисципліноване мислення, дисципліновані дії,та ефект маховика. Завдяки цьому компанії добивалися феноменальних результатів, що перевершують середні результати в кілька разів. Книга буде цікава власникам бізнесу, директорам компаній, директорам з розвитку, консультантам і студентам, які навчаються за спеціальністю «менеджмент».
http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000116323.html 

Buyology. Увлекательное путешествие в мозг современного потребителя




Ґрунтуючись на широкомасштабному дослідженні в області нейромаркетингу Мартін Ліндстром відкриває несподівану правду про те, що привертає увагу покупців і змушує їх розлучитися зі своїми грошима. Якщо ви хочете дізнатися, наскільки важливі логотипи брендів і ефективна реклама, що впливає на підсвідомість; як основні світові релігії впливають на купівельну поведінку; який ефект насправді виробляють обмеження і попередження про шкоду здоров´ю і виправданий чи сексуальний підтекст у рекламі, - уважно прочитайте цю книгу.

http://www.chytayka.com.ua/Netshop/catalogue/catalogue_1000006913.html



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери