Re: цензії

20.01.2025|Олександра Салій
Пароль: Маньо
16.01.2025|Ігор Чорний
Бориславу не до сміху
09.01.2025|Богдан Смоляк
Подвижництво, задокументоване серцем
07.01.2025|Тетяна Качак, м. Івано-Франківськ
Володимир Полєк – жива енциклопедія
03.01.2025|Віктор Вербич
Обітниця Олександра Ковча: «Любити, вірити, чекати»
02.01.2025|Галина Максимів, письменниця
Про вибір ким бути: ножицями чи папером
31.12.2024|Михайло Жайворон
Між рядками незвіданих тиш
31.12.2024|Галина Максимів, письменниця
Подорож, яка змінила світ на краще
30.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Femina est…
30.12.2024|Віктор Вербич
Коли любов триваліша за життя
Головна\Події\Книжковий ринок

Події

05.04.2016|09:59|Буквоїд

"Discursus" шукає героїв для книжки

10 успішних українських брендів - перша українська книжка в жанрі бізнес-літератури.

У цьому виданні Літературна агенція "Discursus" розкаже 10 історій успіху, які надихають:

"Наші герої – талановиті, креативні й чесні. Адже саме прозорість основна ознака нашої десятки. Вони не лише досягли перших позицій в своїх галузях, а й можуть розказати, як це зробили. Тому ми хочемо зробити книжку, яка розкаже про найкращі вітчизняні бренди. Бренд – це не тільки ім’я, лейбочка, й те, за що треба платити. Це висока планка, й віра людей у те, що вона буде дотримана. Бренд – це довіра", - розповідають у агенції.

Наразі видавці визначилися із трьома брендами, які вже погодилися взяти участь у проекті. Це: 

"Українська правда" - ЗМІ
Український католицький університет - освіта
"Форум видавців" - книжкова сфера

Зараз літературна агенція шукає наступних героїв і пропонує майбутнім читачам долучитися до відбору. "Головне, щоб вони мали талант, креативність, чесність,  успішність і прозорість", - зазначають у "Discursusі".

  



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери