Re: цензії

14.09.2025|Тетяна Колядинська, м. Дніпро
За якими правилами “грали” радянські засоби масової інформації
03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
Головна\Події\Книжковий ринок

Події

05.04.2016|09:59|Буквоїд

"Discursus" шукає героїв для книжки

10 успішних українських брендів - перша українська книжка в жанрі бізнес-літератури.

У цьому виданні Літературна агенція "Discursus" розкаже 10 історій успіху, які надихають:

"Наші герої – талановиті, креативні й чесні. Адже саме прозорість основна ознака нашої десятки. Вони не лише досягли перших позицій в своїх галузях, а й можуть розказати, як це зробили. Тому ми хочемо зробити книжку, яка розкаже про найкращі вітчизняні бренди. Бренд – це не тільки ім’я, лейбочка, й те, за що треба платити. Це висока планка, й віра людей у те, що вона буде дотримана. Бренд – це довіра", - розповідають у агенції.

Наразі видавці визначилися із трьома брендами, які вже погодилися взяти участь у проекті. Це: 

"Українська правда" - ЗМІ
Український католицький університет - освіта
"Форум видавців" - книжкова сфера

Зараз літературна агенція шукає наступних героїв і пропонує майбутнім читачам долучитися до відбору. "Головне, щоб вони мали талант, креативність, чесність,  успішність і прозорість", - зазначають у "Discursusі".

  



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери