Re: цензії

20.01.2025|Олександра Салій
Пароль: Маньо
16.01.2025|Ігор Чорний
Бориславу не до сміху
09.01.2025|Богдан Смоляк
Подвижництво, задокументоване серцем
07.01.2025|Тетяна Качак, м. Івано-Франківськ
Володимир Полєк – жива енциклопедія
03.01.2025|Віктор Вербич
Обітниця Олександра Ковча: «Любити, вірити, чекати»
02.01.2025|Галина Максимів, письменниця
Про вибір ким бути: ножицями чи папером
31.12.2024|Михайло Жайворон
Між рядками незвіданих тиш
31.12.2024|Галина Максимів, письменниця
Подорож, яка змінила світ на краще
30.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Femina est…
30.12.2024|Віктор Вербич
Коли любов триваліша за життя
Головна\Події\Книжковий ринок

Події

18.06.2016|22:16|Буквоїд

Реєстрація на освітній курс «Книжкові маркетингові стратегії»

2 липня в Києві «Центр літературної освіти» проведе освітній курс «Книжкові маркетингові стратегії». Успішні видавці поділяться досвідом і практичним інструментами щодо просування видавничого продукту. У програмі – 5 лекцій від провідних гравців книжкового ринку.

Обов’язкова попередня реєстрація учасників: https://goo.gl/ZVd6BE

 

Спікери:

 

Дана Павличко – директорка видавництва «Основи»;

Юлія Орлова – директорка видавництва «Віват»;

Антон Мартинов – директор видавництва «Наш Формат»;

Іван Лопатченко – керівник PR-відділу видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»;

Артем Літвінець – керівник книжкового спрямування Yakaboo.

 

Учасники курсу дізнаються тонкощі маркетингу на книжковому ринку, успішні практики та стратегії просування книжок. А також як знайти і задовольнити читача, як скласти дієвий план та власне «як продати книжку».

 

Спікери розкажуть:

 

-          найважливіші моменти маркетингу у видавничій сфері (продукт, ціна, клієнтоорієнтованість, брендування, позиціонування);

-          які ефективні види комунікацій у книжковому бізнесі і як ефективно вимірювати їхню продуктивність;

-          як визначити реалістичний маркетинговий бюджет, відповідно до цілей і вимог;

-          де знаходити інформацію для прийняття обґрунтованих рішень, як її краще зібрати і  проаналізувати;

-          case studies (досвід видавництв «Основи», «Наш Формат», «Клуб Сімейного Дозвілля», «Віват», Yakaboo та ін.).

 

У програмі – 5 лекцій. Курс буде корисний видавцям та усім, хто працює у видавничій сфері; студентами профільних спеціальностей; авторам, які планують видати книжку. Також програма буде цікава дослідникам видавничої справи та усім, хто цікавиться просування літератури. 

 

Як взяти участь?

 

Щоб стати учасником курсу, потрібно заповнити реєстраційну анкету: https://goo.gl/ZVd6BE Кількість місць обмежена. Кожен учасник сплачує організаційний внесок.

 

Вартість:

 

400 грн – при оплаті до 25 червня включно;

500 грн – після 25 червня.

 

У вартість входить: навчальна програма, роздаткові матеріали, кава-брейки.

 

 

Дата і час проведення: 2 липня (з 10:00 до 20:00)

 

Місце проведення: Щербенко Арт Центр (вул. Михайлівська, 22-В)

 

Контактна особа: Мар’яна Хемій (093-767-43-81, litosvita.org @ gmail.com)

 

Детальніше про курс читайте за посиланням: https://goo.gl/4FN6VX

 

Організатор: Центр літературної освіти

 

Організаційний партнер: Щербенко Арт Центр



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери