Головна\Новини\Психологія/Філософія

Новини

13.12.2017|11:01|Буквоїд

Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер. «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»

«Фішинг» — це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт.

Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише «вирівнюють» потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову — він допомагає економіці долати кризи.

Джордж Акерлоф

— професор Джорджтаунського університету, письменник. Нобелівську премію з економіки отримав 2001 року.

Роберт Шиллер

— науковець (професор економіки Єльського університету), письменник і лауреат Нобелівської премії з економіки (2013).

Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер. Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором. К.: Наш Формат. 2017, -278 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга
Книги від Bookzone

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери