Буквоїд

Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер. «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»

13.12.17 11:01 / Буквоїд
«Фішинг» — це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт.
Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише «вирівнюють» потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову — він допомагає економіці долати кризи. Джордж Акерлоф — професор Джорджтаунського університету, письменник. Нобелівську премію з економіки отримав 2001 року. Роберт Шиллер — науковець (професор економіки Єльського університету), письменник і лауреат Нобелівської премії з економіки (2013). Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер. Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором. К.: Наш Формат. 2017, -278 с.
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/news/philosofy/2017/12/13/110148.html
Copyright © 2008 Буквоїд
При повному або частковому відтворенні посилання на Буквоїд® обов'язкове (для інтернет-ресурсів - гіперпосилання). Адміністрація сайту може не розділяти думку автора і не несе відповідальності за авторські матеріали.