Re: цензії

05.11.2025|Віктор Вербич
Коли життя і як пейзаж, і як смерть
Галичани та духи мертвих: історія одного порозуміння
04.11.2025|Надія Гаврилюк
“Перетворює затамування на захват”: поезія Богуслава Поляка
03.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Іспит на справжність
02.11.2025|Богдан Смоляк
Захисник Істин
31.10.2025|Володимир Краснодемський, журналіст, Лозанна, Швейцарія
Як змосковлювали ментальність українців
30.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Художній простір поезії Мирослава Аронця
27.10.2025|Ігор Чорний
Пекло в раю
20.10.2025|Оксана Акіменко. ПроКниги. Що почитати?
Котел, в якому вариться зілля
19.10.2025|Ігор Фарина, письменник, м. Шумськ на Тернопіллі
Побачити себе в люстерці часу
Головна\Події\Фестивалі

Події

16.04.2013|07:33|Буквоїд

Оголошено переможців Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)»

У рамках весняної книжкової виставки «МЕДВІН» у Києві пройшов перший фестиваль книжкової реклами «Клепка», на якому обрали найкращі роботи у таких номінаціях: графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери), відео-реклама (бук-трейлери, ролики), вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби) та книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами).

Кращою роботою в номінації «Книжкова обкладинка» визнана обкладинка книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі. Історія пивної культури», зроблена компанією PR-Prime для ТМ «Львівське» в рамках реалізації корпоративних видавничих проектів компанії «Славутич», Carlsberg Group. Автори роботи: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Петро Мацкевич, Тимофій Садченко. Обкладинку можна побачити тут: http://pr-prime.com/photos/27746-realzovan-vidavnich-proekti

Кращим буктрейлером обрали відео до книги «Бот» Максима Кідрука. У номінації «Вільний стиль» нагородили Олега Шинкаренко за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма». У номінації «Графічна реклама» переможцем назване Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля» за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців».

Крім чотирьох основних номінацій, у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (за роботи голосували у соцмережах). Обидві відзнаки отримав Олександр Фразе-Фразенко за дизайн афіші книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева») - відзнаку Студентського журі, а за буктрейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева») - Приз глядацьких симпатій.

Нагадаємо, що засновниками фестивалю книжкової реклами «Клепка» стали: Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», книжковий портал «Друг Читача» та Спілка Рекламістів.

Фото: Друг читача



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

05.11.2025|18:42
«Столик з видом на Кремль»: до Луцька завітає один із найвідоміших журналістів сучасної Польщі
04.11.2025|10:54
Слова загублені й віднайдені: розмова про фемінізм в житті й літературі
03.11.2025|18:29
Оголошено довгий список номінантів на Премію імені Юрія Шевельова 2025: 13 видань змагаються за звання найкращої книжки есеїстики
03.11.2025|10:42
"Старий Лев" запрошує на майстер-клас з наукових експериментів за книгою "Енергія. Наука довкола нас"
03.11.2025|10:28
Юлія Чернінька презентує «Бестселер у борг» в Івано-Франківську
02.11.2025|09:55
У Львові вийшов 7-й том Антології патріотичної поезії «ВИБУХОВІ СЛОВА»
30.10.2025|12:41
Юний феномен: 12-річний Ілля Отрошенко із Сум став наймолодшим автором трилогії в Україні
30.10.2025|12:32
Фантастичні результати «єКниги»: 359 тисяч проданих книг та 200 тисяч молодих читачів за три квартали 2025 року
30.10.2025|12:18
Новий кліп Павла Табакова «Вона не знає молитви» — вражаюча історія кохання, натхненна поезією Мар´яни Савки
30.10.2025|12:15
«Енергія. Наука довкола нас»: Старий Лев запрошує юних читачів на наукові експерименти


Партнери