Re: цензії

18.12.2024|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Нотатки мемуарного жанру
17.12.2024|Оксана Тебешевська, заслужений учитель України, письменниця
Володимир Качкан: «З того слова насію довічних пісень…»
14.12.2024|Валентина Семеняк, письменниця
Ключ до послань
10.12.2024|Ігор Зіньчук
Свобода не має ціни
01.12.2024|Ігор Зіньчук
Томас Манн „Будденброки” – роман–сага про занепад однієї родини
20.11.2024|Михайло Жайворон
Слова, яких вимагав світ
19.11.2024|Тетяна Дігай, Тернопіль
Поети завжди матимуть багато роботи
19.11.2024|Олександра Малаш, кандидатка філологічних наук, письменниця, перекладачка, книжкова оглядачка
Часом те, що неправильно — найкращий вибір
18.11.2024|Віктор Вербич
Подзвін у сьогодення: художній екскурс у чотирнадцяте століття
17.11.2024|Василь Пазинич, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Діалоги про історію України, написану в драматичних поемах, к нотатках на полях
Головна\Події\Фестивалі

Події

16.04.2013|07:33|Буквоїд

Оголошено переможців Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)»

У рамках весняної книжкової виставки «МЕДВІН» у Києві пройшов перший фестиваль книжкової реклами «Клепка», на якому обрали найкращі роботи у таких номінаціях: графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери), відео-реклама (бук-трейлери, ролики), вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби) та книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами).

Кращою роботою в номінації «Книжкова обкладинка» визнана обкладинка книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі. Історія пивної культури», зроблена компанією PR-Prime для ТМ «Львівське» в рамках реалізації корпоративних видавничих проектів компанії «Славутич», Carlsberg Group. Автори роботи: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Петро Мацкевич, Тимофій Садченко. Обкладинку можна побачити тут: http://pr-prime.com/photos/27746-realzovan-vidavnich-proekti

Кращим буктрейлером обрали відео до книги «Бот» Максима Кідрука. У номінації «Вільний стиль» нагородили Олега Шинкаренко за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма». У номінації «Графічна реклама» переможцем назване Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля» за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців».

Крім чотирьох основних номінацій, у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (за роботи голосували у соцмережах). Обидві відзнаки отримав Олександр Фразе-Фразенко за дизайн афіші книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева») - відзнаку Студентського журі, а за буктрейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева») - Приз глядацьких симпатій.

Нагадаємо, що засновниками фестивалю книжкової реклами «Клепка» стали: Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», книжковий портал «Друг Читача» та Спілка Рекламістів.

Фото: Друг читача



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери