
Re: цензії
- 26.05.2025|Ігор ЗіньчукПрагнення волі
- 26.05.2025|Інна КовальчукДорога з присмаком війни
- 23.05.2025|Ніна БернадськаГолос ніжності та криці
- 23.05.2025|Людмила Таран, письменницяВитривалість і віру маємо плекати в собі
- 15.05.2025|Ігор ЧорнийПірнути в добу романтизму
- 14.05.2025|Валентина Семеняк, письменницяМіцний сплав зримої краси строф
- 07.05.2025|Оксана ЛозоваТе, що «струною зачіпає за живе»
- 07.05.2025|Віктор ВербичЗбиткування над віршами: тандем поета й художниці
- 07.05.2025|Ігор ЧорнийЖиття на картку
- 28.04.2025|Ігор ЗіньчукЗаборонене кохання
Видавничі новинки
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
- Тетяна Трощинська. «Любов не минає. Щоденник мами, що втратила сина»Проза | Буквоїд
- Петро Панч. «Голубі ешелони»Проза | Буквоїд
- Олександр Клименко. "Метапрозорість"Книги | Буквоїд
- Семенова Юлія. "Well Done"Книги | Буквоїд
- Микола Мартинюк. «Розбишацькі рими»Дитяча книга | Буквоїд
- Ніна Горик. «Дорога честі»Книги | Буквоїд
Події
Оголошено переможців Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)»
У рамках весняної книжкової виставки «МЕДВІН» у Києві пройшов перший фестиваль книжкової реклами «Клепка», на якому обрали найкращі роботи у таких номінаціях: графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери), відео-реклама (бук-трейлери, ролики), вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби) та книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами).
Кращою роботою в номінації «Книжкова обкладинка» визнана обкладинка книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі. Історія пивної культури», зроблена компанією PR-Prime для ТМ «Львівське» в рамках реалізації корпоративних видавничих проектів компанії «Славутич», Carlsberg Group. Автори роботи: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Петро Мацкевич, Тимофій Садченко. Обкладинку можна побачити тут: http://pr-prime.com/photos/27746-realzovan-vidavnich-proekti
Кращим буктрейлером обрали відео до книги «Бот» Максима Кідрука. У номінації «Вільний стиль» нагородили Олега Шинкаренко за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма». У номінації «Графічна реклама» переможцем назване Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля» за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців».
Крім чотирьох основних номінацій, у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (за роботи голосували у соцмережах). Обидві відзнаки отримав Олександр Фразе-Фразенко за дизайн афіші книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева») - відзнаку Студентського журі, а за буктрейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева») - Приз глядацьких симпатій.
Нагадаємо, що засновниками фестивалю книжкової реклами «Клепка» стали: Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», книжковий портал «Друг Читача» та Спілка Рекламістів.
Фото: Друг читача
Коментарі
Останні події
- 30.05.2025|18:48«Літературний Чернігів» на перехресті часу
- 27.05.2025|18:32Старий Лев презентує книгу метеорологині Наталки Діденко «Тролейбус номер 15»
- 26.05.2025|10:38Поезія без кордонів
- 24.05.2025|13:24Дискусії, перформанс і культурна дипломатія: як пройшов інтенсив EcoLab 2.0
- 24.05.2025|13:19У просторі PEN Ukraine відбудеться читання Ганни Осадко і Марини Пономаренко
- 24.05.2025|13:15«Україна. Свобода. Європа»: Старий Лев презентує книгу журналіста Ростислава Хотина
- 23.05.2025|09:25Meridian Czernowitz видає третю поетичну збірку Шевченківської лауреатки Ярини Чорногуз — «Нічийний шафран»
- 20.05.2025|11:40Оголошено Короткий список VII Всеукраїнського літературного конкурсу малої прози імені Івана Чендея 2025 року
- 16.05.2025|15:50«Танго для трьох»: він, вона і кґб
- 15.05.2025|10:47Літературний конкурс малої прози імені Івана Чендея оголосив довгі списки 2025 року