Re: цензії
- 24.11.2025|Наталія Богданець-Білоскаленко, доктор педагогічних наук, професор«Казки навиворіт»: Майстерне переосмислення народної мудрості для сучасної дитини
- 23.11.2025|Ігор ЗіньчукСвітло, як стиль життя
- 21.11.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наукСвітлотіні свободи
- 18.11.2025|Ігор ЧорнийУ мерехтінні зірки Алатир
- 17.11.2025|Ігор ЗіньчукТемні закутки минулого
- 16.11.2025|Ігор ПавлюкЛірика поліської мавки
- 08.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськСвітлойменність
- 05.11.2025|Віктор ВербичКоли життя і як пейзаж, і як смерть
- 04.11.2025|Дана ПінчевськаГаличани та духи мертвих: історія одного порозуміння
- 04.11.2025|Надія Гаврилюк“Перетворює затамування на захват”: поезія Богуслава Поляка
Видавничі новинки
- Олександр Скрипник. «НКВД/КГБ проти української еміграції. Розсекречені архіви»Історія/Культура | Буквоїд
- Анатолій Амелін, Сергій Гайдайчук, Євгеній Астахов. «Візія України 2035»Книги | Буквоїд
- Дебра Сільверман. «Я не вірю в астрологію. Зоряна мудрість, яка змінює життя»Книги | Буквоїд
- Наомі Вільямс. «Пацієнтка Х, або Жінка з палати №9»Проза | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
Події
Це може тільки Іздрик – мегаконцерт на честь «Ю» одразу після жахливої ДТП
Учора, 21 травня, у Дворику львівської копальні кави відбувся мегаконцерт-презентація поетичної збірки «Ю» Іздрика за участі гурту DRUMТИАТР.
Неймовірні тексти, психоделічні мелодії, пульсуючі ритми злилися з харизмою поетів-музикантів в одне ціле і забезпечили неперевершений літературно-музичний вечір. І це при тому, що за кілька годин до початку концерту сталося непередбачуване: машина, у якій їхав Юрко Іздрик з Калуша до Львова, потрапила у жахливу ДТП. Юрко та Ростислав Шпук, який був за кермом авто, дивом обійшлися лише гулями, порізами і синцями. Машина - розбита повністю, ремонту не підлягає… Переживши неабиякий стрес, Іздрик дійшов таки на презентацію і видав зі сцени такий шквал емоцій, настроєвості і драйву, що, якби не рана на голові поета, то ніхто б і не подумав, що цього ж дня він побував у епіцентрі серйозної аварії.
Героєм цього поставарійного концерту був не лише сам Іздрик, а й збірка «Ю» («Видавництво Старого Лева»). Її інтимна і чуттєва поезія трансформувалася у музичні композиції, які мають усі шанси стати DRUMТИАТРівськими хітами. «Старих» хітів Іздрик&Семенчук&Гмиря на концерті також не бракувало. Звучала і «Щабля», і «Че Гевара», передавали привіт і Лєні… Почули меломани і пісні на поезію після«Ю»рівського періоду. «DRUMТИАТР – єдина група в світі, яка повністю відмовилась від репетицій, -розповідає Іздрик. - Кожен наш виступ - це унікальна шоу-програма , перформанс, який ніколи не повторюється. Звісно, це - не стопроцентна імпровізація, маємо напрацьовану інструментальну базу, на якій базується кожен виступ. А ще певну програму, про яку домовляється за 5 хв до початку виступу».


«До появи віршів, що увійшли до «Ю», поезію як таку не писав, - зізнається Іздрик. - Це доволі нестереотипний шлях письменницької еволюції. Бо, зазвичай, автори починають саме з віршів. Потім іде мала проза, тоді крупна, за ними - есеїстка чи колумністика. Випадків, щоб люди починали з прози, а на старість писали вірші, як-от зробив я, не знаю. Хіба Набокова, але цей приклад мене не надихає. Та не писати зараз вірші не можу. Це виглядає як шалено цікава гра. У мозку раптом починає пульсувати якась мелодія чи ритм, а далі висипаються пазли, з яких треба лише скласти картинку. Кожне слово – це пазл. Картина – вірш. Це дуже концентроване заняття - писати цю поезію. Ти не маєш думки, не маєш нічого, але маєш сконструювати з пазлів, які на тебе сипляться згори, картинку. Збрешеш і поставиш інакше слово – буде помітно. Публікація віршів в ЖЖ та у facebook задовольняла мої авторські амбіції. Паперове видання – ініціатива видавництва. Пропозиція від «Видавництва Старого Лева» була п´ятою чи шостою, але такою, що відмовитися від неї я не зміг: повноколірне авторське видання, дизайн та ілюстрації до якого я зробив сам».
Коментарі
Останні події
- 24.11.2025|14:50Коли архітектура, дизайн і книги говорять однією мовою: вечір «Мода шаблонів» у TSUM Loft
- 17.11.2025|15:32«Основи» готують до друку «Бард і його світ: як Шекспір став Шекспіром» Стівена Ґрінблатта
- 17.11.2025|10:29Для тих, хто живе словом
- 17.11.2025|10:25У «Видавництві 21» вийшла друком збірка пʼєс сучасного класика Володимира Діброви
- 16.11.2025|10:55У Києві провели акцію «Порожні стільці» на підтримку незаконно ув’язнених, полонених та зниклих безвісти журналістів та митців
- 13.11.2025|11:20Фініш! Макс Кідрук завершив роботу над романом «Колапс»
- 08.11.2025|16:51«Поети творять націю»: У Львові стартував II Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
- 05.11.2025|18:42«Столик з видом на Кремль»: до Луцька завітає один із найвідоміших журналістів сучасної Польщі
- 04.11.2025|10:54Слова загублені й віднайдені: розмова про фемінізм в житті й літературі
- 03.11.2025|18:29Оголошено довгий список номінантів на Премію імені Юрія Шевельова 2025: 13 видань змагаються за звання найкращої книжки есеїстики
