Re: цензії

14.09.2025|Тетяна Колядинська, м. Дніпро
За якими правилами “грали” радянські засоби масової інформації
03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
Головна\Новини\Книга тижня

Новини

09.02.2020|21:38|Буквоїд

Джон Россман. "Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 1/2 ідей"

Колишній керівний працівник Amazon, який запустив та масштабував Amazon Marketplace, пропонує найкращу книгу про те, як "думати, як Amazon" та досягти успіху в епоху цифрових технологій.

Дізнайся зсередини про те, як Джефф Безос та Amazon використовують надзвичайно послідовний підхід до інновацій, дослідження нових ринків та стимулювання нового розвитку. Ви зрозумієте унікальний менталітет та внутрішні механізми, які стимулюють високу якість роботи Amazon, починаючи з її прагматичного, тверезого підходу до нових цифрових ринків та закінчуючи її креативним ставленням до інновацій.

"Що б зробив Джефф?" Після того як Джон Россман покинув Amazon, щоб консультувати стартапи та корпорації, він безліч разів чув це питання від керівників, які хотіли дізнатися "секрет" історичного успіху Amazon. У цьому покроковому керівництві він дає 50 1/2 відповідей, базуючись на своєму досвіді керівної роботи в Amazon, і навчає сучасних бізнес-лідерів думати, як Amazon, розробляти стратегію, як Безос, і перемагати у конкурентній боротьбі, як ніхто в бізнесі.

Дізнайтеся як:

 - Рухатися вперед, щоб повернутися до Дня 1 - і змінити існуючий стан речей.
- Стати платформною компанією - з правильною платформою стратегією.
- Створити одержимість клієнтом - і наділити своїх клієнтів суперсилами.
- Експериментувати, зазнавати невдачі, а потім почати все заново.
- Децентралізувати ваш шлях до цифрової величі.
- Оволодіти магією маленьких незалежних команд.
- Уникнути пастки колишніх позицій.
- Приймати кращі та швидші рішення.
- Використовувати метрики, щоб створити культуру підзвітності та інновацій.
- Використовувати метрики, щоб створити культуру підзвітності та інновацій.
- Використовувати штучний інтелект та технології інтернету речей щоб переосмислити досвід з клієнтами.

Джон Россман. Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 1/2 ідей. К.: КМ-Букс, 2020. - 336 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери