Головна\Новини\Психологія/Філософія

Новини

16.12.2008|09:04|Буквоїд

Петер Вінтерхофф-Шпрук. «Медіапсихологія. Основні принципи»

Психологія засобів масової інформації – це що, видумана, штучно створена наука чи феноменальна система керування мозком, маніпуляція колективною свідомістю?

Це справді варто знати кожному, тому що кожен із нас періодично стаж об’єктом дії ЗМІ, інколи навіть не підозрюючи цього. Петер Вінтерхофф-Шпрук дуже доступно і просто пояснює принципи впливу медійних систем, і спеціальні прийоми.

Петер Винтерхофф-Шпрук. Медиапсихология. Основные принципы. / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр. 2007, 288 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

18.04.2025|12:57
Під час обстрілу Харкова була пошкоджена книгарня «КнигоЛенд»
14.04.2025|10:25
Помер Маріо Варгас Льоса
12.04.2025|09:00
IBBY оголосила Почесний список найкращих дитячих книжок 2025 року у категорії «IBBY: колекція книжок для молодих людей з інвалідностями»
06.04.2025|20:35
Збагнути «незбагненну незбагнеж»
05.04.2025|10:06
Юлія Чернінька презентує свій новий роман «Називай мене Клас Баєр»
05.04.2025|10:01
Чверть століття в літературі: Богдана Романцова розкаже в Луцьку про книги, що фіксують наш час
05.04.2025|09:56
Вистава «Ірод» за п’єсою Олександра Гавроша поєднала новаторство і традицію
30.03.2025|10:01
4 квітня KBU Awards 2024 оголосить переможців у 5 номінаціях українського нонфіку
30.03.2025|09:50
У «Видавництві 21» оголосили передпродаж нової книжки Артема Чапая
20.03.2025|10:47
В Ужгороді представили книжку про відомого закарпатського ченця-василіянина Павла Мадяра


Партнери