Головна\Новини\Психологія/Філософія

Новини

16.12.2008|09:04|Буквоїд

Петер Вінтерхофф-Шпрук. «Медіапсихологія. Основні принципи»

Психологія засобів масової інформації – це що, видумана, штучно створена наука чи феноменальна система керування мозком, маніпуляція колективною свідомістю?

Це справді варто знати кожному, тому що кожен із нас періодично стаж об’єктом дії ЗМІ, інколи навіть не підозрюючи цього. Петер Вінтерхофф-Шпрук дуже доступно і просто пояснює принципи впливу медійних систем, і спеціальні прийоми.

Петер Винтерхофф-Шпрук. Медиапсихология. Основные принципы. / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр. 2007, 288 с.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

11.07.2025|10:28
Оголошено конкурс на літературну премію імені Богдана-Ігоря Антонича “Привітання життя”
10.07.2025|23:18
«Не народжені для війни»: у Києві презентують нову книжку Артема Чапая
08.07.2025|18:17
Нова Facebook-група "Люблю читати українське" запрошує поціновувачів вітчизняної літератури
01.07.2025|21:38
Артур Дронь анонсував вихід нової книги "Гемінґвей нічого не знає": збірка свідчень про війну та життя
01.07.2025|18:02
Сергію Жадану присуджено австрійську державну премію з європейської літератури
01.07.2025|08:53
"Дикий Захід" Павла Казаріна тепер польською: Автор дякує за "довге життя" книги, що виявилась пророчою
01.07.2025|08:37
«Родовід» перевидає «З країни рижу та опію» Софії Яблонської
01.07.2025|08:14
Мартин Якуб презентував у Житомирі психологічний детектив "Гріх на душу"
01.07.2025|06:34
ТОП-10 книг ВСЛ за червень 2025 року
01.07.2025|06:27
Українська письменниця Євгенія Кузнєцова у лонглисті престижної премії Angelus


Партнери