
Re: цензії
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
- 12.06.2025|Ігор Зіньчук«Європейський міст» для України
- 07.06.2025|Ігор ЧорнийСни під час пандемії
- 03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськКаміння не мовчить: контур герменевтики
Видавничі новинки
- Вероніка Чекалюк. «Діамантова змійка»Проза | Буквоїд
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
Події
Українських авторів безкоштовно навчать просувати власні твори
10 листопада в Києві пройде інтерактивний тренінг "Як просувати власний культурний продукт".
10 листопада в Києві пройде інтерактивний тренінг "Як просувати власний культурний продукт".
Провідні спеціалісти зі сфери маркетингу та культурного менеджменту поділяться знаннями, досвідом, цікавими прикладами та трендами, що допоможуть митцям зробити свої твори та проекти ще більш впізнаваними.
"Ключовим елементом розвитку державності є розвиток національної культури. А у XXI сторіччі культурний продукт матиме попит у аудиторії виключно за умов ефективного використання сучасних технологій маркетингу та комунікацій. Метою нашого тренінгу є безкоштовно поділитися знаннями та досвідом провідних експертів арт-маркетингу з усіма авторами культурних проектів. Все відбуватиметься в сучасному інтерактивному форматі з онлайн-трансляцією, що робить наш тренінг доступним у кожному куточку України", - поділилася організаторка освітньої події, директор комунікаційної агенції Friends of Brands, Ольга Малиш.
Під час тренінгу відвідувачі зможуть навчитися ефективно презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю; створювати бренд культурного проекту з розумінням його цільової аудиторії, його ключових переваг та основних посилів; планувати базову стратегію просування культурного продукту у сучасних каналах комунікації; орієнтуватися в сучасних принципах побудови рекламних кампаній; ефективно будувати взаємодію зі ЗМІ, успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри; повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.
Також після кожного лекторію пройдуть практичні заняття, а по закінченню тренінгу кожен відвідувач зможе перевірити свої нові знання за допомогою анкетування.
Серед заявлених спікерів тренінгу: Катерина Тейлор (кураторка, керівниця культурних проектів, експертка сучасного мистецтва. Засновниця Port creative hub. Авторка та ведуча шоу на радіо Аристократи "Искуственный интеллект". Колумністка у "Новом времени" і Platfor.ma.); Катерина Аврамчук (бренд-менеджер найбільшої в Україні інтернет-книгарні Yakaboo); Оксана Хмельовська (координаторка Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту "Читомо"); Антон Семиженко (лауреат премії професійної журналістики “Честь професії 2018”, 12 років у журналістиці, журналіст журналу “Країна”, інтернет-проекту “Інсайдер”, засновник інфоресурсу про соціальні інновації “Далі буде”) та ін.
Тренінг триватиме 8 годин. До його участі запрошуються автори та митці з власними проектами, що потребують просування. Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації за посиланням.
Спільно зі спікерами проекту серед зареєстрованих будуть відібрані 25 учасників з власними культурними проектами до безпосередньої участі у тренінгу, що пройде в HUB 4.0 (пер. Ярославський 1/3). Для решти зареєстрованих учасників буде доступна онлайн трансляція, посилання на яку надішлють на електронну скриньку організатори проекту.
Тренінг "Як просувати власний культурний продукт" відбувається за підтримки Українського Культурного Фонду.
Інформація: Обозреватель
Додаткові матеріали
- Оголошені переможці першої національної премії кінокритиків КІНОКОЛО
- Стали відомі учасники бліц-фестивалю «KURBAS 10X10»
- Програма Запорізької книжкової толоки 2018
- Анонсовано щорічний міжнародний літературний фестиваль Фронтера
- 17–18 листопада: дитячий книжковий маркет
- Концептуальна фотографія з Берегу Скелетів на KyivPhotoWeek 2018
- Чілдрен Кінофест – 2019 оголошує Третій конкурс дитячих фільмів
Коментарі
Останні події
- 29.06.2025|13:28ВСЛ оголосило передзамовлення на книжку Юлії Чернінької "Бестселер у борг"
- 26.06.2025|19:06Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
- 26.06.2025|14:27Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
- 26.06.2025|07:43«Антологія американської поезії 1855–1925»
- 25.06.2025|13:07V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників
- 25.06.2025|12:47Блискучі рішення для життя і роботи: українською побачив світ комікс всесвітньовідомого поведінкового економіста Дена Аріелі
- 25.06.2025|12:31«Основи» готують до друку «Стан людини» Ханни Арендт
- 25.06.2025|11:57Сьомий Тиждень швейцарського кіно відбувається у липні
- 25.06.2025|11:51Видавництво READBERRY перевидало «Чорну раду» Куліша
- 20.06.2025|10:25«На кордоні культур»: до Луцька завітає делегація митців і громадських діячів із Польщі