Re: цензії
- 31.01.2025|Олег СоловейЗалишатись живим
- 29.01.2025|Ігор ЗіньчукПрийняти себе, аби стати сильнішою
- 27.01.2025|Марія Назар, м.ТернопільКлючик до трансформації сердець
- 26.01.2025|Ігор ПавлюкМоя калинова сопілка...
- 23.01.2025|Ігор ЧорнийЖертва не винна
- 20.01.2025|Олександра СалійПароль: Маньо
- 16.01.2025|Ігор ЧорнийБориславу не до сміху
- 09.01.2025|Богдан СмолякПодвижництво, задокументоване серцем
- 07.01.2025|Тетяна Качак, м. Івано-ФранківськВолодимир Полєк – жива енциклопедія
- 03.01.2025|Віктор ВербичОбітниця Олександра Ковча: «Любити, вірити, чекати»
Видавничі новинки
- Ігор Павлюк. «Торф»Книги | Буквоїд
- Вийшла антологія української художньої прози «Наша Перша світова»Книги | Іванка Когутич
- Олександр Ковч. "Нотатки на полях"Поезія | Буквоїд
- У видавництві Vivat вийшов комікс про Степана БандеруКниги | Буквоїд
- Корупція та реформи. Уроки економічної історії АмерикиКниги | Буквоїд
- У "НІКА-Центр" виходять книги Ісама Расіма "Африканський танець" та Карама Сабера "Святиня"Проза | Буквоїд
- Ігор Павлюк. "Бут. Історія України у драматичних поемах"Поезія | Буквоїд
- У Чернівцях видали новий роман Галини ПетросанякПроза | Буквоїд
- Станіслав Ігнацій Віткевич. «Ненаситність»Проза | Буквоїд
- Чеслав Маркевич. «Тропи»Поезія | Буквоїд
Події
Українських авторів безкоштовно навчать просувати власні твори
10 листопада в Києві пройде інтерактивний тренінг "Як просувати власний культурний продукт".
10 листопада в Києві пройде інтерактивний тренінг "Як просувати власний культурний продукт".
Провідні спеціалісти зі сфери маркетингу та культурного менеджменту поділяться знаннями, досвідом, цікавими прикладами та трендами, що допоможуть митцям зробити свої твори та проекти ще більш впізнаваними.
"Ключовим елементом розвитку державності є розвиток національної культури. А у XXI сторіччі культурний продукт матиме попит у аудиторії виключно за умов ефективного використання сучасних технологій маркетингу та комунікацій. Метою нашого тренінгу є безкоштовно поділитися знаннями та досвідом провідних експертів арт-маркетингу з усіма авторами культурних проектів. Все відбуватиметься в сучасному інтерактивному форматі з онлайн-трансляцією, що робить наш тренінг доступним у кожному куточку України", - поділилася організаторка освітньої події, директор комунікаційної агенції Friends of Brands, Ольга Малиш.
Під час тренінгу відвідувачі зможуть навчитися ефективно презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю; створювати бренд культурного проекту з розумінням його цільової аудиторії, його ключових переваг та основних посилів; планувати базову стратегію просування культурного продукту у сучасних каналах комунікації; орієнтуватися в сучасних принципах побудови рекламних кампаній; ефективно будувати взаємодію зі ЗМІ, успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри; повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.
Також після кожного лекторію пройдуть практичні заняття, а по закінченню тренінгу кожен відвідувач зможе перевірити свої нові знання за допомогою анкетування.
Серед заявлених спікерів тренінгу: Катерина Тейлор (кураторка, керівниця культурних проектів, експертка сучасного мистецтва. Засновниця Port creative hub. Авторка та ведуча шоу на радіо Аристократи "Искуственный интеллект". Колумністка у "Новом времени" і Platfor.ma.); Катерина Аврамчук (бренд-менеджер найбільшої в Україні інтернет-книгарні Yakaboo); Оксана Хмельовська (координаторка Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту "Читомо"); Антон Семиженко (лауреат премії професійної журналістики “Честь професії 2018”, 12 років у журналістиці, журналіст журналу “Країна”, інтернет-проекту “Інсайдер”, засновник інфоресурсу про соціальні інновації “Далі буде”) та ін.
Тренінг триватиме 8 годин. До його участі запрошуються автори та митці з власними проектами, що потребують просування. Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації за посиланням.
Спільно зі спікерами проекту серед зареєстрованих будуть відібрані 25 учасників з власними культурними проектами до безпосередньої участі у тренінгу, що пройде в HUB 4.0 (пер. Ярославський 1/3). Для решти зареєстрованих учасників буде доступна онлайн трансляція, посилання на яку надішлють на електронну скриньку організатори проекту.
Тренінг "Як просувати власний культурний продукт" відбувається за підтримки Українського Культурного Фонду.
Інформація: Обозреватель
Додаткові матеріали
- Оголошені переможці першої національної премії кінокритиків КІНОКОЛО
- Стали відомі учасники бліц-фестивалю «KURBAS 10X10»
- Програма Запорізької книжкової толоки 2018
- Анонсовано щорічний міжнародний літературний фестиваль Фронтера
- 17–18 листопада: дитячий книжковий маркет
- Концептуальна фотографія з Берегу Скелетів на KyivPhotoWeek 2018
- Чілдрен Кінофест – 2019 оголошує Третій конкурс дитячих фільмів
Коментарі
Останні події
- 02.02.2025|19:56Духовна трійня Ігоря Павлюка
- 02.02.2025|19:16Оголошено конкурс на здобуття літературної премії імені Ірини Вільде 2025 року
- 30.01.2025|22:46Топ БараБуки: найкращі дитячі та підліткові видання 2024 року
- 22.01.2025|11:18Англійське чаювання з Генрі Маршем: говоримо, мотивуємо, донатимо
- 22.01.2025|11:16«Інше життя» від Христини Козловської вже в книгарнях-кав’ярнях та на сайті
- 22.01.2025|09:24«Основи» перевидають фотокнигу balcony chic Олександра Бурлаки, доповнену фотографіями з 2022–2024 років
- 20.01.2025|10:41Розпочинається прийом творів на VІI Всеукраїнський конкурс малої прози імені Івана Чендея
- 17.01.2025|11:04Топ БараБуки: короткий список найкращих дитячих і підліткових видань 2024 року
- 15.01.2025|10:48FRANKOPRIZE 2025: Комітет розпочав прийом заявок
- 12.01.2025|20:21Філософські есе Олега Кришталя крізь призму відгуків