
Re: цензії
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
- 12.06.2025|Ігор Зіньчук«Європейський міст» для України
- 07.06.2025|Ігор ЧорнийСни під час пандемії
- 03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськКаміння не мовчить: контур герменевтики
Видавничі новинки
- Вероніка Чекалюк. «Діамантова змійка»Проза | Буквоїд
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
Події
Ярослав Маринович: Велика криза у видавничий галузі вже наступила і вивести ії звідти буде дуже не просто
Видавець і один із власників книжкової мережі "Буква" Ярослав Маринович про ситуацію на книжковому ринку у час карантину та про наслідки для всього видавничого бізнесу.
Про видавничий бізнес. Замальовки або криза прийшла звідки не чекали.
Весь спеціалізований книжковий роздріб з початку карантину не працює. Ця ситуація печальна, оскільки близько 55-60% продажу книжок у країні продаються саме через нього.
Активно працює FMCG канал, але його доля незначна, близько 15%, робота з цим каналом дуже складна та інертна і через нього продається не весь асортимент. У цьому каналі зростання є, але воно невелике.
Інтернет-канал займав близько 25% продажів. Єдиний канал, який зріс дуже суттєво, але більшість невеликих інтернет-книгарень не можуть працювати у таких умовах, тому хтось працює, хтось ні. Великі працюють і зростають.
Таким чином, видавництва можуть зберегти у кращому випадку близько 40% продажів від тих цифр, які були до карантину. Це означає практично катастрофу для них, оскільки при таких цифрах буде виключно проїдання залишків, а вони рано чи піздно мають властивість закінчуватись.
Відносно друку книжок та поліграфіі відбулась практично повна зупинка більшості підприємств, оскільки книжки у такий ситуації продавати складно, тому і друкувати іх не дуже потрібно.
Можна констатувати, що велика криза у видавничий галузі вже наступила і вивести ії звідти буде дуже не просто. Для цього будуть потрібні кроки з боку держави, як у плані прямої підтримки ринку так і його захисту. І ці питання треба підіймати і вирішувати вже зараз.
Відносно кожного окремого бізнесу, який опинився у цій ситуаціі - вона буде лакмусовим папіром, який покаже наскільки Ваш бізнес стійкий та покаже компетенцію його керівництва.)
Відносно нас. На данному етапі ключовий момент це управління затратами та вихід на співвідношення, коли затрати впали суттєво більше, ніж продажі. Це ми вже зробили.
Друге, це забезпечити продажі у тих каналах, які ще працюють. При цьому ми концентруємось на каналах, що зростають. Вже зараз інтернет-продажі Букви зросли з 15-17% долі від всіх продажів, яка була до кризи, ще пару тижнів тому - це нормальний показник для мережі, до 35-40% від докризових продажів. При цьому, це зростання лімітоване тільки нашими інфраструктурними можливостями та складнощами карантину. Безумовно ми не змогли б цього зробити, не маючи за плечима таке велике видавництво, як КМБУКС. Саме воно і стало одним із ключових драйверів зростання.
Третє, ми будемо продовжувати друкувати книжки і з наступного тижня нові бестселери поїдуть до типографій. Це необхідно для того, щоб підтримувати продажі.
Четверте, ми вийшли практично з усіх кредитних історій із банками, які у даній ситуаціі можуть виступити тягарем за рахунок відсотків і іх обслуговування. Розмови про кредітні канікули та щастя від банків залиште для лохів. Все одно всі заплатять все, рано чи піздно.
П‘яте, ми не зупиняємо видавничий процесс, ми продовжуємо робити книжки, які будуть друкуватись після карантину і під час нього.
І т.д.
Карантин і будь-які кризи, які відбуваються з Вами - це можливість переглянути бізнес-модель Вашого бізнесу, закрити неефективні оутлети та скоротити неефективні затрати, знайти нові можливості та збудувати фундамент майбутнього зростання. Це свого роду каталізатор змін, я саме так відношусь до цієі ситуаціі. Гарного дня і не витрачайте час.
Коментарі
Останні події
- 01.07.2025|08:53"Дикий Захід" Павла Казаріна тепер польською: Автор дякує за "довге життя" книги, що виявилась пророчою
- 01.07.2025|08:37«Родовід» перевидає «З країни рижу та опію» Софії Яблонської
- 01.07.2025|08:14Мартин Якуб презентував у Житомирі психологічний детектив "Гріх на душу"
- 01.07.2025|06:34ТОП-10 книг ВСЛ за червень 2025 року
- 01.07.2025|06:27Українська письменниця Євгенія Кузнєцова у лонглисті престижної премії Angelus
- 29.06.2025|13:28ВСЛ оголосило передзамовлення на книжку Юлії Чернінької "Бестселер у борг"
- 26.06.2025|19:06Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
- 26.06.2025|14:27Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва
- 26.06.2025|07:43«Антологія американської поезії 1855–1925»
- 25.06.2025|13:07V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» оголошує фокус-тему та нових учасників