
Re: цензії
- 24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
- 21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мовиДжерела мови російського тоталітаризму
- 18.04.2025|Ігор ЗіньчукРоман про бібліотеку, як джерело знань
- 18.04.2025|Валентина Семеняк, письменницяЗа кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
- 12.04.2025|Андрій СодомораІ ритмів суголосся, й ран...
- 06.04.2025|Валентина СеменякЧитаю «Фрактали» і… приміряю до себе
- 05.04.2025|Світлана Бреславська, Івано-Франківськ«Ненаситність» Віткація
- 30.03.2025|Ігор ЧорнийЛікарі й шарлатани
- 26.03.2025|Віталій КвіткаПісня завдовжки у чотири сотні сторінок
- 11.03.2025|Марина Куркач, літературна блогерка, м. КременчукЖінкам потрібна любов
Видавничі новинки
- Микола Мартинюк. «Розбишацькі рими»Дитяча книга | Буквоїд
- Ніна Горик. «Дорога честі»Книги | Буквоїд
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка». 7+Дитяча книга | Буквоїд
- Мистецтво творення іміджу.Книги | Дарина Грабова
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка»Дитяча книга | Буквоїд
- Ігор Павлюк. «Торф»Книги | Буквоїд
- Вийшла антологія української художньої прози «Наша Перша світова»Книги | Іванка Когутич
- Олександр Ковч. "Нотатки на полях"Поезія | Буквоїд
- У видавництві Vivat вийшов комікс про Степана БандеруКниги | Буквоїд
- Корупція та реформи. Уроки економічної історії АмерикиКниги | Буквоїд
Події
Ярослав Маринович: Велика криза у видавничий галузі вже наступила і вивести ії звідти буде дуже не просто
Видавець і один із власників книжкової мережі "Буква" Ярослав Маринович про ситуацію на книжковому ринку у час карантину та про наслідки для всього видавничого бізнесу.
Про видавничий бізнес. Замальовки або криза прийшла звідки не чекали.
Весь спеціалізований книжковий роздріб з початку карантину не працює. Ця ситуація печальна, оскільки близько 55-60% продажу книжок у країні продаються саме через нього.
Активно працює FMCG канал, але його доля незначна, близько 15%, робота з цим каналом дуже складна та інертна і через нього продається не весь асортимент. У цьому каналі зростання є, але воно невелике.
Інтернет-канал займав близько 25% продажів. Єдиний канал, який зріс дуже суттєво, але більшість невеликих інтернет-книгарень не можуть працювати у таких умовах, тому хтось працює, хтось ні. Великі працюють і зростають.
Таким чином, видавництва можуть зберегти у кращому випадку близько 40% продажів від тих цифр, які були до карантину. Це означає практично катастрофу для них, оскільки при таких цифрах буде виключно проїдання залишків, а вони рано чи піздно мають властивість закінчуватись.
Відносно друку книжок та поліграфіі відбулась практично повна зупинка більшості підприємств, оскільки книжки у такий ситуації продавати складно, тому і друкувати іх не дуже потрібно.
Можна констатувати, що велика криза у видавничий галузі вже наступила і вивести ії звідти буде дуже не просто. Для цього будуть потрібні кроки з боку держави, як у плані прямої підтримки ринку так і його захисту. І ці питання треба підіймати і вирішувати вже зараз.
Відносно кожного окремого бізнесу, який опинився у цій ситуаціі - вона буде лакмусовим папіром, який покаже наскільки Ваш бізнес стійкий та покаже компетенцію його керівництва.)
Відносно нас. На данному етапі ключовий момент це управління затратами та вихід на співвідношення, коли затрати впали суттєво більше, ніж продажі. Це ми вже зробили.
Друге, це забезпечити продажі у тих каналах, які ще працюють. При цьому ми концентруємось на каналах, що зростають. Вже зараз інтернет-продажі Букви зросли з 15-17% долі від всіх продажів, яка була до кризи, ще пару тижнів тому - це нормальний показник для мережі, до 35-40% від докризових продажів. При цьому, це зростання лімітоване тільки нашими інфраструктурними можливостями та складнощами карантину. Безумовно ми не змогли б цього зробити, не маючи за плечима таке велике видавництво, як КМБУКС. Саме воно і стало одним із ключових драйверів зростання.
Третє, ми будемо продовжувати друкувати книжки і з наступного тижня нові бестселери поїдуть до типографій. Це необхідно для того, щоб підтримувати продажі.
Четверте, ми вийшли практично з усіх кредитних історій із банками, які у даній ситуаціі можуть виступити тягарем за рахунок відсотків і іх обслуговування. Розмови про кредітні канікули та щастя від банків залиште для лохів. Все одно всі заплатять все, рано чи піздно.
П‘яте, ми не зупиняємо видавничий процесс, ми продовжуємо робити книжки, які будуть друкуватись після карантину і під час нього.
І т.д.
Карантин і будь-які кризи, які відбуваються з Вами - це можливість переглянути бізнес-модель Вашого бізнесу, закрити неефективні оутлети та скоротити неефективні затрати, знайти нові можливості та збудувати фундамент майбутнього зростання. Це свого роду каталізатор змін, я саме так відношусь до цієі ситуаціі. Гарного дня і не витрачайте час.
Коментарі
Останні події
- 24.04.2025|19:16Ееро Балк – лауреат премії Drahomán Prize за 2024 рік
- 24.04.2025|18:51Гостини у Германа Гессе з українськомовним двотомником поезії нобелівського лауреата
- 21.04.2025|21:30“Матуся – домівка” — книжка, яка транслює послання любові, що має отримати кожна дитина
- 18.04.2025|12:57Під час обстрілу Харкова була пошкоджена книгарня «КнигоЛенд»
- 14.04.2025|10:25Помер Маріо Варгас Льоса
- 12.04.2025|09:00IBBY оголосила Почесний список найкращих дитячих книжок 2025 року у категорії «IBBY: колекція книжок для молодих людей з інвалідностями»
- 06.04.2025|20:35Збагнути «незбагненну незбагнеж»
- 05.04.2025|10:06Юлія Чернінька презентує свій новий роман «Називай мене Клас Баєр»
- 05.04.2025|10:01Чверть століття в літературі: Богдана Романцова розкаже в Луцьку про книги, що фіксують наш час
- 05.04.2025|09:56Вистава «Ірод» за п’єсою Олександра Гавроша поєднала новаторство і традицію