Електронна бібліотека/Проза

де я тебе розлив...Сергій Осока
"Рейвах" (уривок з роману)Фредерік Верно
Стільки людей поховано у пустелі...Олег Короташ
Можеш забрати в мене трохи страху?Сергій Жадан
Далі стоятимеш там, де завжди і була...Катерина Калитко
Після снігуОксана Куценко
Спочатку поет жив в життєпросторі світла...Микола Істин
Буде час, коли ти...Сергій Жадан
Буде злива початку світу, і підніметься Рось...Катерина Калитко
І не вистачить сонця, аби все освітитиСергій Жадан
отак прокинутися від вибуху...Павло Коробчук
посеред ночі під час важкого кашлю...Анатолій Дністровий
з міста, якого немає, не доходять новини...Галина Крук
Велика годинникова стрілкаСергій Жадан
Вечірня школаДмитро Лазуткін
Оповита сном (THE SLEEPER)Едгар По
Нас не вчили жити в такому, і ми вчимося, як можемо...Катерина Калитко
Чужими піснями отруєна даль не навіки...Ігор Павлюк
Візерунки на склі. То від подиху нашого...Мар´яна Савка
Святи Йордан водою не вогнем...Мар´яна Савка
Така імла - поміж дощем і снігом...Мар´яна Савка
Він переїхав в Бучу в середині березня 2021...Максим Кривцов
Приймаю цю осінь внутрішньовенно...Сергій Кривцов
Скільки б я не старався виїхав по-сірому...Максим Кривцов
Падає ліс падає людина падає осінь...Сергій Кривцов
Зайшов до друга додому...Сергій Кривцов
Коли запропонують витягти соломинку памʼятіСергій Кривцов
Змійка дороги вигинається...Сергій Кривцов
Як же мріється нині про ваші нудні біографії...Максим Кривцов
Втрати...Сергій Кривцов
В прифронтовому місті...Сергій Кривцов
Сідаєш в броню наче у човен...Максим Кривцов
Під розбитим мостом протікає Оскіл...Максим Кривцов
Завантажити

Плюралізація насамкінцевости відуарію ювенорних індивідних препозицій, еклектизм підростаючого еклекторіату яко інклектика амбітивних поетик ницості, ба, теренів царини вінценосности матлінгвістики, вибіркуальність тривких, тривалішуальних тривіалізацій оксоїдних системно-інституційних інноваційностей кшталту деосинкразійних маргіаналій, аксіологійність суттєвісних відсторонень, інклюзивно-залученнєвостей в окремішності, ачей, відрубностей студентських відчужень, безсумнівно, етно-етичні. Позаяк карнавалістично-весела матерія, ба, матреріалізм, незгуративно містеріалізуються в цикли містичності містечкових екрозогез, де інформагія виступає універсальним носієм.

Бо існує ще й весела рідина, захланно перегукувана із аскетичними поставами сакруарію розумово-міркувальнєвими парадигамемами евфеміністично означуваних, підтематично означених спонукальною дійсністю визначувано перелицюабельністю наопак, радше наверле, що утворюють трансверсії, актуалізованих зовнішнєвою прозорістю прочитань, теоро-проективних упривілейованих в дискурсі прагматоїдних інтерпретик антипросмодичних з набуттям буттєвого статусу дилематики, а також скрайність мешканнєво-мовленнєвих житло-мешканнєвостей, ба, обскурантативністю хуторянства. Відрубність якого, певно, утинковість географо-азимутальна, питаннєвість міркуабельна, ідеоліптичнисть ідейності ідуайности, метамовна мегалексемність інструментарію вербалізації а також баланс між терміном та означником – усе це вкупно і зосібна складає на екрані що? Лексемантричність! Атрибуабельність засадничарства, висловленнєвість генеологітивностнєвих гон тла дихотомії дифтонгтерабельних (не плутати з дихтиотомами), їхня фіґуративність трафаретики – все це складає процес укорінення монадійних інверсор-дотичних (за Б*юргнк*єрберґстромом) права першости, яко девлуоратиної юрисдикції екслюзматики первісного рівня дихронного та одиничного висловлення. Модель же антибазовости, антифундаментальности, позапідваленнєвість модемо-сталості, доктринальність дистилято-визначнєвостних і суб*ктно-субстативних норм є спонукою до контекстуального пізнання. Тим часом як тоталізація в плані гемогонізації інтеркстуальної частини голістичної теорії табуляції тотемуваннєвих закутих структур, примат цілого над частиннєвим, емпіричні гіпотези реконструйованих сегментем Дерези, яко американізованого продукту археоґадеґґерійського проекту дестроубутика пост-Арістотелевої поетики а ще метакритичні закиди Ґуррґардта, система відсилань якого рецептвнуальної естетики в статусі текстарію в царині мегаметавислову з її умоглядними версифікаціями, екзегеза аморфез є елементальною, а не елементарною (за Мендєлєєвим, не плутати з Мендельсоном).

Зокрема радше, аніж почасти, властиво індульгентність, власне, є припущене вістю в плані значущості усталеннєвих приоритетограм детермінантів є жалюгідним ароїдним скімленням. Конститутивне і перфомомативне в керунку референцій, позарефлективне в дослідженнях метамфізчної опозиції, означеної опосередкуванням термінів присутності (підкреслення редактора) позірно фонометричне і поза логодифракційністю спонтанованої системи позазначень – усе це є лише надбання герменевтичної геометрики тропофермем постгомерівського типу.

Етносуальне мистецтво парафрази, пояснєвість її інтерпретури з точки зору сприймача, іманентність саморефлекторної екози. Дотепність! Ба, навіть влучність перфономативного рівня, тривіальність як уособлення еверістичного аналізу, евпорія її атракції прохінезація перформо-диструктивного рівня зауваг манихеїзму, яко чинника неопрагматизабельности – це не що інше, як мінезис засадничости текстуарійної об*єкту, який вдало суб*єактивізує часово-просторову бінарність позавекторної теорії Мацишевського-Логозинського у пірсівсько-ріффатеріанському вияві. Що наріжно сигналізує про неальтернат Балто-Алтайської вісі стосовно Урало-Сахалінської, а звідтам вже до Усурійсько-Єрихонської. Ідеологія останньої (не плутати з іудеологією) є інтерферативною атрибутикою емлісцитикою пресу позиції ідіолекту міжвідмінникових тез із алегорією міжтексту та проміжгафемевтики. Аутоскреабельність класичних поминальних мотивізацій, опосередкована контатиніумів, почерпнуто зі соціолектів канону (див. вісь Мусієнко-Зубавіна).

Постдеструктуалізм інтерпретаційних практик, міжтекстові їхні алюзії, стандарти версифікації як інститут, експерціанізматичний семінар якого реконструює, власне, і декштальто-предмет оного. Адже філософія пантекстуалізму не вичерпує андертестуальність міменуозисису, бо опосередкування властивостей філософеми в позиції інтерпретези тезуарично плюразивний. Неодноморфемність, прекубінат епіфаній пастишіанства, риторичність з*ясувабельности спроможні фрагментувати й навіть еклектичні концепти.

Пошуки універсем завжди були ознакою салонної культури, чия методологіка потребувала щораз нових віднайдень статусних апаратів, донедавна уможливлював мовленнєвість сказаннєвости. Багатьма своїми оглядами ключово-наріжними, понятійно-термінологізованими сподвигли цілісний суб*єктно-ворохобний іменний термінарій інтертекстуальности, зосібна, плюлюарій. З огляду на значущість царини міжтекстовости дискурсивного диспуту з приводу формалізаційности префіксації, лейтмотиви лейттексту в пошуковостях взаємо виключеннях, радше в взаємо вилученнях контрапункцій, позалітературні зумовленості словосполучень, узалежнення їхнього стану й характеру, насамперед (а не насамкінець) підсвідомості у ролі надсвідомости й сприяли окремішності запозичень.

Антикосметизм сказаного ще й засвідчується полісеміотикою самітніх спроб емпіреїки, як було вже зауважено, ойкуменського взірця. Поступова урбанізація якої антигендерно впливала на фемінізм, як антитезу до вищесказаного. Чи може існувати герметосексуалізи – ось наріжне й начільне питання. Панандрогоїдивність мислення, екзогенетивні вияви категорій апріоретики, припущення доктринерських нарацій статурності з його нібито бінаризмом, екзоцентричність метамови суттєвостей енклітик, субсанційність рольового поділу із наступною сакралізацією оного в плані метаматеріалізму, матримонізму, дилема теорії, яко системи, сингулярійність інтелектуальної безпеки – ось підвалини наступної діазокритичности. Бо ієрахотоніка екзилю а ролі ойкумени ніколи не породжувала нічого, окрім пропедивіуальних первинних репрезентативних протописьмових одиниць.

Архиписемність структурної ергономіки же навпаки створювала свій апелярій версифікацій, діакритичних, але есенційних. Тому так звана математична лінгвістика зайшла вкрай, не добувши кінця. Мегатеоретичний рівень логоцентризму, його констативи – це ще далеко не перфомотиви девіалентного знання, локалізація якого пертолектує енергетику знання.

Інтуенція! Ось що могло стати гаслом паразитарности ітерабельних суб*єктів із неминучими їхніми умовивідними патріархатними наслідками.

Посутньо інтерпритантні імпіляції буквального запису ієрогліфікувли до реферетивної граматології. Таке тяжіння пояснюється тим, що дехто розглядає тату аж яко первісні спроби осягнути й усвідомити можливість тлумачити графеми спершу на рівні фізіологічному, а вже потім ментальному. Посутньо стерилізована імплікація буквальної мови, а не преференційної, породила граматологію, де седименції буквальної фонеми стала копуляцією опозицій, монізм якої зумовив перехід від стерео сприйняття до моно. Однак спроби білінгвації на наших теренах є наслідком бі-головости державних ознак сусідньої країни. Програмованість такого типу є застереженням до можливості трипарної мовної ідеї відповідно до нашої геральдики.

Лонгізм, адогматичність якого пантекстуалізм ніколи не заперечував протоном, породжував дифракційного типу апорії абсолютивної пазуарности значень, бідисперсія сенсу етики гедонопрагматики є змінною кривою прищеплення знаковості, де знак є означенням, що зумовлює самосвідомість текстів за спроби самопрочитання. Що водночас породжує велику ілюзію самопізнання, що ще раз підтверджує просту думку, що ейкуменіка має буди екуменічною. Бо не існує паралельних світів, а лише паралелограмноїдні. Епіїфіка яких простежується суттєвостями додереконструкцією органічної сенсуабельної зайвини, процесом, притаманним будь-якому щабелю пізнання.

Нас рятує й те, що позоровий гіпертекст ніколи не стане мегатекстом, еж ваканабули є тезуаристичні. Гомологійне світобачення із його безоглядністю на модальні логеми деінде автотематичні. Коненумінація такої позірної сталости ейдомінологійна за своєю суттю. Полікодовані неупередження дієгетричних унівесумів, окремішність відрубності емплікаторів – це не що інше, як креатиніїзм. Ба навіть копірайтивізм. Це яскраво підтверджується й пост-соцреалізмом, незважаючи на його нетривкість та короткочасність. Нефікативні його нарації, сказати б: скріптабельність фабулярства, володіння псевдодосконалою, бодай і позавласною тотемабельнісю – цей феномен можна назвати «феноменом Лукаша» із «Лісової пісні», (не плутати з Миколою Лукашем, чиї геніальні переклади засвідчують цілком протилежне його осутнення).

Умотивування монізмічного редуплікування континуаретики гутенбергівського взірця, інтенції засадничости сталої детермінонації, семіо-семантика якої прагне усталених та інерційних домовленостей, зумовлює лише онтокриптичні анахронізми. Бо ж імпланентна трансциопція і ї парадигмальний анаменез, безсумнівно є метамовним аналітотропним топосом.

 

Пункт І-й ІІ-ї тези.

Феноменевтика омононітних дисфункцій формат, діади історизації мномонезизу, автоструктурність початкового раціо є позамагізаційною дисперсацією. Хто не згоден зі статусуйованим антисемантизмом, з його наріжними, ба, кореневими конотаціями дотеперішніх аспетез, не обмежений в цінністєвосних імплінтарних поновленнях. Амфібретика останніх доводить екземпляризацію силептично емманентних антиномізмів, антиномічних сугестій буття поліпрагматичних шрифтів. Такі маніпуляції парафразитування ними силептизують регулятизми постментального тенденціювання. Ретрогенетика розглядає такі утворення як тенденцію до метанорацій, інстиційних метатропанами автотелуарних стандартів.

Статус сарбінарію мотивується тематизоїдами. Мімекритичні алюзії не мають стати їм на заваді. Також сюрфікціонізм постсвідомих проектованих сенсів, відверте фабулярне доктринерство, намагання затушувати перетлумачення футуро-декадансу, партиципація його рефлексорик, і, зрештою, канонізація триалізму, тобто сумірної трипарної модеміки вже ажніяк не гожі трактуватися яко тетратонічні плідні епітеміологування. В той же час засуджуючи їх не як спробу гіперсенсибілізації, а як надання гіпертексту ознак мегатетивної тропности.

До того ж парафенальність доконструктивних енгармонік сприяла паратентиці, особливо в Інтернеті, експретитація якого трохи порушувала значуабельність останнього. Де власненнєвий контакніум гармоневтичних псевдорецепцій створює безпосередню аулізику, аулізивність якої причетна до позазорових архивізій, цитуалізація чиїх посилює тлумаччеабельність. Безпардонність же континуарію, значеннабельність інтерпретузи, суплементарійність подекудичних просодик є безсумнівною. Цитуалізація сакруажу почасти лище є сакуральною. Зважити, що додеконстризм з його підхідневістю до інкубалярію з огляду на парасекляризаційність моделі маргінестики фразуарно оминнанєво не дотична до топоніміки археоморфем, бо парафрагмема опіній устетики етносики фернальдигідних топосхем із їхнім суггестоцентризмом викликають ріжні наріжні постсубліматики, й не більше. Таргентабельність же модемотропних галофосгенних авторетричних методонімік, ба, методевтик, радше апоретичні до радофлюних самофлексій, аніж, властиво, ротаційні судженнєвості. Тим часом як метонмація лібідоморфних ораклувань, імманетизація інтелігабельности дискурсуазного імпірокреатизму, є лише окремішньою ідіоматикою відчитаннєвих деконсонацій. Спектрумність останніх позбавляє інтерпруарних міжмовних, ба, між мовленнєвих догматриць, евпоризарної за своє сутністю, триморики. Така беззаперечність атраментуарних утворень кінця-початку новітнього часоконтантного буття визначає усі напрямки frotphezysu (за Кознарським). Надмірне ж манихизування, суттєвація домінантичних ієрихітез, інтерпритура зайвих автосенсалій зумовлює винятковість самосемітизаційних, на загал, ріжних каденевтик, уноциклічних деризуарних десидментацій.

Додати й ідуатизм ідеотропних сематозик, синантоїчного за своєю суттю пропогандив із неминучим логоцентризмом, що сенсорично полісемічний яко внутрішньо епікулярійний, чий поскрібентус ще до-енлілевих епох намінатизованих тріадозних натамінатизуючих сансесурних опосередкованих позірно не є доадекватемою. Натомість позамодернізм із його наступним позаструктальним гегемоноїдним міжтестицизмом прагне стати новітнім неопласицидом по суті, архентотичного змісту.

Такі маневри гото-німецько-германських дойч-векторів (не плутати з Дейчем) із наступними його мімезерними автентариками є черговою спробою платонізації аристотеліки. Архантоніка такої пасиантратики, центроневтика усіх аморфогез та неминуча екулапція руйнує усі апостолізації ойкуменарійних позицій аріазного штибу. Тож прагментуальна епоха ретровізних бальзамоністичних, сказати б, демуміфікацій торує шлях лише континентуальним одинатійним азимутоабсцисам.

Чия протомедійність герантивацій з точки зору доцільності, ачей доречності, слугує ніби доказовістю стасуарію, як було вже сказано, унтертекстики. Таким чином транссенсуарій каноніки, її враженнєвість, алюзорій пресупозитансу, а також дієвість наріжних категорій, ба, посттекстовість позафабульного лінгварію, тобто міжсюжетність позаконтиніуму наближеє нас до передвокалізації дифтонгованих двофонем (за Шурце).Відсилання ж до потужного необахтінанства з його поняттєвістю урбанорустики, нормованих нойєхазуарик та інтерпретики енклітичних експланцитно фрагментуються в контексту арійнавтики.

Ото ж вартісність інтерфлюренцій, тобто презгумпція універскоду та атрибарність фрагонік навертає нас до диспуто-дискурсивних царин. Таки оснащення орнамевтики з її штибо-атрибами йоханастуючих ідоклектик доводить, що підповерхневість андертекстів, де пласти прошарків дифузарно підтекстуабельні є нобільні. Тому що позатекстове тло притаманне інфективності розвинених інтуїтик. Що підтверджується й анальфабетрикою сократівських сакруалій скуратоабельного типу. Аплікатурна алегореза, добуттєво-прагмативна, породжує алюзарій інтерпретуричного типу. Одиниця елементуалу не є наріжною жанровою апологтатрикою, бо ключева чільність вібративно дотична до калеромстатики.

 

ПараграфІІІ-й а глава ІУ-а..

Соціолектика критеруальна. Еклектика посилань до клішетипізації передбачувана. Нонцитування з її традицією максузимів – не що інше, як почерпнутість значеннєвостей типологоасиацивного архемовства. Варте уваги й атракціонування канонивних, потенційно інфернозних дифузувань в пастишну умозорність, тобто в менталопошук. Автотемнитцтво, інваріанти правил, норм, систематизація ознаковості є опосердництвом лінарних ідіом із її непередбачуваними вузелково-шнурковими прописами. Таким чинуарієм пропагевтика латентних ідеологій є конструктом пермануальної ідоло-ідеології. Сказати б: ідолології. Тут міметричність мімуазису рефрактонує до, сливе, реперів фактографіки (за O.Stusenkom). Фактуарій тут радше наріжний, аніж поріжний. Грегоімперації онтуальні. Засадничість аспектів нефіктиративні. Панартикули цінностно іррабеабельні, бо зумовленнєво прозитарні, з виразними парадигматиками філософем. Базові караторії концепто-утилітарні, ба, дійносноттєві. Позабуттєвість їхня очевидна для кожного, хто мімелітні трактики стратеграфує, неначе перфомовну течію. Пізнануальна ж стратегія полягає статусаництві опосередкування семіозису. Чиї бінарні опозиції полісемантивно тергенують убік аксеросунків калькування. Критеріка бодай будь яка - нараз відсутня. І що? Контремінантність перегуків кодованих коренево-дотичних фікцій фіксовано бароково-ессейні. Таким робом антиверсум прототипцій гучно прогнозують до архівотекстів, не завжди мануабельних, чи, бодай, атраментуальних. Остаточна довільність яких означниково-модемнуйна. Архітека реферури, як то кажуть, не кажи чіз, а кажи шиз, тобто шизотека базових пронормових присутностей, аспектика рівнів із її механізмом відсилань і посиланнєвість онтологосів царинизації інтенкративних обширів, розуміння аративних епістоматик, - все це підстави альтеркратики, зумовленнєві аратації чиїх припозитаривно додектофонивують в засади мнемезизису. Клітемнестризм! При чому засадничо преприрогаціюють дієгенезис кратиліанського взірця, де наративні секруалії корегетні виявам субсаінату, ібупрофенні за своєю виявнєвістю. Репрозорій же різновидно-автотелічностних позародових, ба, догенетивних зв*язків, врешті-решт витворюють уявний бриколаж віддео-візеорунку. Переутворення останніх не є остаточними, бо ж послуговує злиттю процепціям, тобто перцептор-рецепціям Галілео-галактизму відцентрово-солярного зооморфемного поставання.

Брак чи недолік карпуляристики, відбір цитуарики соціонально гештальтують додедоконструктивним даруїзмам. Дедроіманація панромату піфіонарію ономастарних візій з її ґешефт-психологічними виявами протоюнгістичних соціонумів, аркиди дедуарик та плагітарій декорацій алітування усіх рівнів платонодеридансу, це прифохваний, зрештою, альтруаж індульгенетики. Аскетрономічні глосарики означеннєво антибіального штибу канабіогербавтичні за своїм походженням інтерфейсуально директерійні флопсофалістичним альциїдам. Унтервертні софтсофіїзми є нічим іншим, як прихованими пропейритиками. Отак еґзальгеренні рецибінації енклютують також і до малтимагічних систол. Систалізм яких передбачає, безперечно, в свою чергу герболентні екслетарні вияви файномени дорматричні флешмобні вияви дефініцики. Категоріїка ж фотоморфік акриловидних нумбероїдів іменнуально делетромні до мирно-лактозо-молочних німфорусальних фістаріїв. Гетерогностика поепітично сабантуальна, конфідетика останньою не є нарантуабельною. Обшири календродрому, ентерити операторіїв ентербальні, тесточіпування свідомості з її імейлірикою мезин-молодовського напрямку складають своєрідний операторій. Адже пейджернальне пермитрування едітромативного містико-мистецького взірця та її ріплексії, аутлінгвують лише про одне: фулскрайберізацію. Фулітли також бліцклінарні, ортонативність їхня беззаперечна. Булеттаберно було б зауважити, що нумбератоніка секуляберативних упадевтик, мувізми її ритуалів, компенсевтика конфідевтик, локціолокузм опційонерів клавістично недоторкані й до цього дня. То ж нехай хризамон аспектиди харизмодисонантні їхні урайвінтації брейкмотивно поліфонують у конторатику. Таки мотизація глосаріїв не є енд*юкатикою екзильтат-позірностей. Візарди форсмулядів з усім їхнім арандажем а такох швіольтотип каплюкії – це наслідок діяльності антигендерних транс сибаритів – і не більше. Каплюзії бо реплетик не є формати дою швайпольтівських перев*єтик, піктруаж останніх доводить психіатуру маскуляріїв, позаяк респектика стрейчапогаріїв, тулябаторум матрифікації дефултних норматик супроводжують невпинні сканеруабельні сервітури. Сетаптика позапревіантних іменнітів є ейменлітабельними. Гормонокради пересли в крадіїв генетичних, а оракуліптичнні піферіади тим часом створювали свій опцінарій, здійснивши демонтаж петрогліфування, виявивши між діадою інь і янь несподіване ень, такий собі тридуадний діатеризм. Таким чином омнеамекулітичні атраментарійні доколумбові, ба, догутенбергівські геометрики перекинулися аж в царину герменевтизму. Подрібнивши інстинткулярій інтуїтоїдів мольфаризантного типу па простих максулантів, довівши антигендерність гетеро-гейшику в стан, знову ж таки позагенетичний. Сенсорабліка наріжневих хардорних айфонік за своєю сутністю є кракофологічними, піхтократність яких доводить, що відтягневтика від сакро-кіфішних харизмем є заперечабельним не лише протошумероїдних графоменталік, але й натурально виразним іблісісзмом, з чим хочу й вас усіх привітати, мої любі віртуо-візуальці.



Партнери