Електронна бібліотека/Проза

де я тебе розлив...Сергій Осока
"Рейвах" (уривок з роману)Фредерік Верно
Стільки людей поховано у пустелі...Олег Короташ
Можеш забрати в мене трохи страху?Сергій Жадан
Далі стоятимеш там, де завжди і була...Катерина Калитко
Після снігуОксана Куценко
Спочатку поет жив в життєпросторі світла...Микола Істин
Буде час, коли ти...Сергій Жадан
Буде злива початку світу, і підніметься Рось...Катерина Калитко
І не вистачить сонця, аби все освітитиСергій Жадан
отак прокинутися від вибуху...Павло Коробчук
посеред ночі під час важкого кашлю...Анатолій Дністровий
з міста, якого немає, не доходять новини...Галина Крук
Велика годинникова стрілкаСергій Жадан
Вечірня школаДмитро Лазуткін
Оповита сном (THE SLEEPER)Едгар По
Нас не вчили жити в такому, і ми вчимося, як можемо...Катерина Калитко
Чужими піснями отруєна даль не навіки...Ігор Павлюк
Візерунки на склі. То від подиху нашого...Мар´яна Савка
Святи Йордан водою не вогнем...Мар´яна Савка
Така імла - поміж дощем і снігом...Мар´яна Савка
Він переїхав в Бучу в середині березня 2021...Максим Кривцов
Приймаю цю осінь внутрішньовенно...Сергій Кривцов
Скільки б я не старався виїхав по-сірому...Максим Кривцов
Падає ліс падає людина падає осінь...Сергій Кривцов
Зайшов до друга додому...Сергій Кривцов
Коли запропонують витягти соломинку памʼятіСергій Кривцов
Змійка дороги вигинається...Сергій Кривцов
Як же мріється нині про ваші нудні біографії...Максим Кривцов
Втрати...Сергій Кривцов
В прифронтовому місті...Сергій Кривцов
Сідаєш в броню наче у човен...Максим Кривцов
Під розбитим мостом протікає Оскіл...Максим Кривцов
Завантажити

Мімікруаж адаптиву часто неокрофілює в статуарику узурпіарію з метою ретро-репродинаміки, позаяк сам означник «бакубізм» свідчить, що уславленаця символічна ємність була кубічної форми, тобто (себто) започаткувала й кубізм; а геть не округлої, як її тлумачить помилкова зображаннєвість більшості ілюстраторів.

Ситуарика ж типуарію верх-низ, калмінанція якої полягає в макродинації дромастургічних клоакаріїв іпохондронних фістульних інкалнабул фекалофікації мікенміментних метааріанських постпердпозицій галоїдних недофільників статеовтичних катарсіатик оргаїзальних протребуцій ахілоп*яткових ідеоспотичних морфіньяків гетеронійних антропоїдів.

Позаяк це - позатак, отож тотожнізм, яко триб атрибутик неоплатонічного аристотеліанства на кшталт амуаретики сенсуоплікацій, котрі не є калейдоскопізацією скопізму сенсуалоїдних смегматик; де кліторофагування як наслідок феміногетерних лупінарем, доволі часто дифундуючих у неопутінізм ізйого безкомпрмантним прагненням гео-пуцінізму. Доволі часто пісистика пуцизму понтіабельно апелює й до необрізаности жіночої статі, що в контексті прав боротьби суфражеток за рівність не є бездоганнуватою. Невідрубність таки крайньої плоті у моносексуалок часто творить лібідуватих індивідок протоциклоїдного кшталту. Фагіанство якого, як знак фашиснебельної орієнтаціцї, не дозволяє какісамдифундувати в уринабельні фістулярії. Хохуарти ж, навпаки, кармімікрують у бік інфератикальних генето-гендером (не плутати з гендроціями) гандіанського штибу.

Постраблезіанство, яко необахтіньянський бакхсцизм практикує веселу рідину яко сурогат веселої матерії, ба, веселого матеріалізму. Матріархат, котрий започаткував матірність матрикулярних матриць, поволав цілі шереги бахнутих Бахусом вакханок, котрі алкоголізуабельно дотичні навіть до Бакуніна.

Отож нехай тепер піфагоріанські піфії креативнізму людино-чоловіків не забувають і про людиноложество сатириазисних, ба, й сортироазисних зновуж таки пердпозицій. Мегаментальність оних в свою чергу суфрафагожистик відбрунькувалася ув потужну гілляку сосіалістичного реалізму, а, радше, релятивізму. Замтузнєвість їхня очевидна.

Ранній культ Кібелли в північних племенах коболів деридузіював у середовища харизмопітеків і звів їх буквально до стану репро-рептилій. Що дозволило свого часу Хайдехеррові проголосити людино-поклонізм, включаючи й людино-люденсів. Кабало-інканабулічні не обов*язково є каннібаліями хоча перепозиція очевидячна. Таким чином, лігво-лінгвічна абсцисса травестіарна коміністично-засадниичо буває і емпайро-кретиністична, тотемтекстуальна,сосіалістично-ректабельна. Не лише давні семіти, але ж і восьмити інтернаціоналізували унтернаціоналізм. Кохагннєвість же голістична а також менс-ментальні.

Зважуючи на те, що дискубарій trondotaribus либонь є ретродуктивною. Архетипчики зрештовно полюсуються полюціативно, що підтаержують і архонавти. Гетерогностичні спермогенезси діоренніза своєю сутністю є банальною поронодигмою трохи захерично-мазохабельні.

Захер-мацох! І ніяка лобкотомія з її гейометричними анусхемами не створять алкоритми, як би того не прагнула банальна алкгебра. Лохометрична лінійка може уособлювати блюватику, апелюючи до артефаку. Однак ще підеркантропи, гумуссапіенси ще тоді прийшли висновку: коїто – ерго-сум.

Педагогофілія з її псевдо ананлітикою, ба, прихованим генеталіанством, тора-реторика від гореастризму включно до гріхо-католиків, ще від часів приходу сраматів з наступним інкунабусоріумом в омріяній Кастралії є простим сукубарієм конкубінативного штибо-кшталту. Гінеко-гендерні лезбмотиви уперто засадничать протилежне.

Ще Бой-Фрейд твердив, ачей про уретро-урбанізм, як пост передмову до урето-урбанізації, урнінгова уриноорганіка антитезисна до москвтурбації, а й до москтруацій, є. гермесосексуальною.

Фібро-меомарій очевидний постсемітизм наявний. Пан-панковість геронтоювеналізарна. Екзгібіцентричні виливи статевостей плевро-плероми з їхнім правом першої ночі вимагають вже й другої.

Насамкінець насампочатку:

позачленність небуття, як вважають екскрібісти, од Соссюра до Сосюри включно, з позатекстовим його татуажем, себто монолонгізмом прагне стати екзогезою генези.

На доказ цього послуговується алтайо-синайська вісь.

Яка, поза сумнівами, є презгумптивною. Ачей презгумція виности є доказовою, а невинности – ажніяк.



Партнери