Буквоїд

У Львові пройде єдина в Україні Школа Перфомансу

12.08.11 09:37 / Буквоїд
Із 1 по 4 вересня тут відбудеться найбільший український фестиваль перфомансу.
Місцем проведення навчань «Школи Перфомансу» стане Львівський Палац Мистецтв (вул. Коперника,17). Заняття триватимуть щодня із 10.00 до 14.00. Після занять, учасники «Школи» та всі охочі зможуть споглядати перфоманси майстрів з України, Росії, Польщі та Ізраїлю: Яаків Хейфец, Бені Корі та Кінерет Макс, Йоанна Оґроднік, Сильвестр Пясецькі, Міхал Диаковскі, Александр Шабуров, В`ячеслав Мізін (арт-група «Сініє носи»), Влодко Кауфман, Михайло Барабаш, Мирослав Вайда, Володимир Топій та Василь Бажай.

Після завершення «Школи» учасники, в яких народились ідеї, матимуть змогу їх запрезентувати. 

2009 року "Школу" відвідало близько 30 "учнів" зі Львова, Ужгорода, Одеси, Харкова та Києва. 2010 року - 40 "учнів" зі Львова, Донецька, Чернігова, Хмельницького, Вінниці та Києва.

Влодко Кауфман, куратор галереї «Дзиґа»:   «В нашій країні немає усталеного відношення до мистецтва перфоманс  у  художників, які займаються сучасним мистецтвом. У більшості випадків перфоманс фігурує як деталь, складова частина в сучасному театрі чи сучасній пластиці, contemporary dance або соціально-політичних акціях чи проектах. Перфоманс - це фундаментальний жанр у світовому contemporary  мистецтві, потужний комунікатор сучасних арт-технологій. Брак володіння ним відкидає нас від актуального загальнокультурного контексту. Цей фестиваль допоможе подолати прогалини у сучасному мистецтві України» .


Для реєстрації  у «Школі Перфомансу» необхідно до 20 серпня надіслати заповнену анкету на адресуdzygainfo@gmail.com .
Анкети можна знайти на сторінці «Школи» 

Кількість учасників Школи Перфомансу обмежена.
Быльш детальна інформація: dzyga.com
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/events/culture/2011/08/12/093700.html
Copyright © 2008 Буквоїд
При повному або частковому відтворенні посилання на Буквоїд® обов'язкове (для інтернет-ресурсів - гіперпосилання). Адміністрація сайту може не розділяти думку автора і не несе відповідальності за авторські матеріали.